۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین هیچ گزارشی درباره مخدوش شدن امنیت انتخابات نداشتیم
کد خبر: ۲۴۷۱۵۲ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۲/۲۹ ساعت: ۱۱:۴۹ ↗ لینک کوتاه

دادستان قزوین:

هیچ گزارشی درباره مخدوش شدن امنیت انتخابات نداشتیم

دادستان قزوین گفت: تاکنون هیچگونه گزارشی در خصوص مخدوش شدن امنیت در انتخابات به ما نرسیده و با تجربه‌های کسب شده پیش‌بینی می‌کنیم این روند تا پایان زمان انتخابات ادامه داشته باشد.

هیچ گزارشی درباره مخدوش شدن امنیت انتخابات نداشتیم
به گزارش خبرنگار سیاسی صبح قزوین اسماعیل صادقی نیارکی دادستان قزوین هم اکنون در شعبه اخذ رای واقع در مسجد جوادالائمه خیابان راه آهن حاضر و در انتخابات شرکت کرد.

وی در گفت و گو با خبرنگار صبح قزوین در خصوص تامین امنیت و سلامت انتخابات، گفت: تاکنون مساله ای که در زمان تبلیغات صحت و سلامت انتخابات را به خطر بیاندازد نداشته ایم و فقط چند مورد پرونده در تبلیغات شورا که قواعد انتخابات رعایت نکرده بودند تشکیل شد و بقیه موارد با تذکر حل و فصل شد.
وی افزود: تلاش ما از شروع تبلیغات بر مدار پیگیری و کنترل جرائم و در صورت نیاز تذکر بوده است.

دادستان قزوین در خصوص امنیت صندوق های سیار گفت: یکی از موارد مورد تاکید مقام معظم رهبری در سخنرانی های اخیر تامین امنیت و سلامت انتخابات بوده است و به همین جهت این مورد در دستور کار ما قرار گرفت.

صادقی نیارکی ادامه داد: همه حوزه های انتخاباتی امروز در سراسر استان در بخش ها و شهرستان ها امروز به صورت کامل ارائه خدمت می کنند.

وی تصریح کرد: جهت تامین امنین سلامت در شعب انتخابانی سیار و ثابت ناظرانی را داریم که بر سلامت و
امنیت انتخابات نظارت می کنند تا امنیت مورد مورد تاکید مقام معظم رهبری تامین شود.

این مسئول خاطرنشان کرد: تاکنون هیچگونه گزارشی در خصوص مخدوش شدن امنیت در انتخابات به ما نرسیده و با تجربه های کسب شده پیش بینی می کنیم این روند تا پایان زمان انتخابات ادامه داشته باشد.

انتهای پیام/9003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان