۰۹/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۰ پنجشنبه

صبح قزوین آخرین وضعيت نقل و انتقالات استقلال
کد خبر: ۲۴۷۱۳۵ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۲/۲۹ ساعت: ۱۰:۳۳ ↗ لینک کوتاه

در فصل نقل و انتقالات ؛

آخرین وضعيت نقل و انتقالات استقلال

آخرين وضعيت نقل و انتقالات تيم فوتبال استقلال برای حضور در لیگ هفدهم به شرح ذيل است.

آخرین وضعيت نقل و انتقالات استقلال
به گزارش سرویس ورزشی  صبح قزوین ، علیرضا منصوریان سرمربی تیم فوتبال استقلال برای فصل آتی از مدیران باشگاه خواسته تا نسبت به جذب بازیکنان جدید و تمدید قرارداد های بازیکنان فعلی اقداماتی صورت بگیرد.

در همین راستا نیز باشگاه استقلال به دنبال جذب ستاره های مد نظر منصوریان است و در این راستا قدم هایی را نیز برداشته است.

مسئولان باشگاه استقلال در حالی به دنبال اجرای برنامه های نقل و انتقالاتی منصوریان هستند که رقیب سنتی آنها با 2 ستاره لیگ برتر رسما قرارداد بسته است.


اما آبی های تهرانی هم که ظاهرا از خواب زمستانی بیدار شدند و به خودشان آمده اند به دنبال بهترین مهره ها هستند چرا که به نظر استقلالی ها با تعدادی از بازیکنان مورد نظر پای میز مذاکره نشسته اند.

با این وجود منصوریان فصل شانزدهم را با عنوان نایب قهرمانی به پایان رساند و در حال حاضر به دنبال رفع نقاط ضعفش تیمش است.

البته نا گفته نماند در حالی که منصوریان در نظر دارد اسکلت اصلی تیمش برای فصل بعد را حفظ کند اما هنوز وضعیت برخی از بازیکنان این تیم مشخص نیست. طبیعتا باشگاه و کادر فنی باید برای فصل آینده ابهامات در مورد این بازیکنان را برطرف کند.

ابهاماتی در مورد تمدید قرارداد تعدادی از آبی پوشان برای فصل آتی وجود دارد چرا که تعداد بسیاری از شاگردان منصوریان قراردادهایشان رو به اتمام است و به همین منظور سرمربی استقلالی ها با چالش بزرگی مواجه است و تا به اين لحظه هنوز بازيكنان فعلى قرارداد هاى خود را تمديد نكرده اند 

یازده بازیکن استقلال که قراردادشان در پایان فصل جاری به اتمام می رسد از این قرار است:

1-امید ابراهیمی
2-بهنام برزای
3-جابر انصاری
4-وریا غفوری
5-امید نورافکن
6-جان واریو
7سید مجید حسینی
8-کاوه رضایی
9-پادوانی
10-یعقوب کریمی
11- مجتبی حق دوست 

همان طور که از اسامی پیداست همه این بازیکنان جزء مهره های شاخص و تاثیر گذار تیم هستند که به هارمونی و هماهنگی لازم دست یافته اند و طبعیتا ادامه حضورشان به تیم کمک خواهد کرد که در فصل آتی راحت تر مسیر قهرمانی را طی کنند.

کاوه رضایی و امید ابراهیمی جزء گزینه های اصلی منصوریان برای تمدید قرارداد هستند که این روز ها دغدغه اصلی سرمربی استقلال تمدید قرارداد این 2 ستاره است.اين دو بازيكن براى تمديد قرارداد چراغ سبز نشان داده اند البته در صورتى كه مطالبات آنها در ابتدا كامل پرداخت شود و با توجه به اين مساله مسئولان استقلال عقب نشينى كردند 

بازیکنان بعدی رابسون و مجتبی حقدوست هستند که هر دو به صورت قرضی به استقلال پیوسته‌اند. باشگاه استقلال در نامه‌ای به باشگاه برزیلی باهیا درخواست کرده که این بازیکن به صورت دائمی به استقلال بپیوندد و به نظر توافقات لازم در اين زمينه صورت گرفته است و به نوعى جانواريو در استقلال ماندگار است 

از طرفی حقدوست نیز از نفت‌تهران راهی استقلال شده و مدیران آبی پوش برای ادامه حضور این بازیکن باید با نفتی ها مذاکره کنند.

امید نورافکن و سیدمجید حسینی هم در این فصل بازی‌های قابل قبولی برای استقلال انجام داده‌اند و منصوریان خواستار عقد قرارداد بلند مدت با آنها شده است.نورافکن نیز برای تمدید قرارداد چراغ سبز نشان داده اما به نظر رقم قرارداد این بازیکن برای فصل بعدی بالا باشد.

همچنین به بازیکنانی چون جابر انصاری، پادوانی، یعقوب کریمی و بهنام برزای، برای تمدید قرارداد شرایط باشگاه توضیحاتی داده شده تا آنها پس از پایان فصل جاری تصمیم خود را به باشگاه اطلاع بدهند.

البته در این میان نام غفوری در لیست تمدیدی ها قرار دارد که به نظر منصوريان با پادر ميانى بزرگتر هاى تيم حاضر شده اين بازيكن را حفظ كند 

اسامی بازیکنانی که قرارداد دارند:

مهدی رحمتی: دو سال دیگر قرارداد دارد

خسرو حیدری: دو سال دیگر قرارداد دارد

سیدحسین حسینی: دو سال دیگر قرارداد دارد

علی قربانی: یک سال دیگر قرارداد دارد

فرشید اسماعیلی: یک سال دیگر قرارداد دارد

فرشید باقری: یک سال دیگر قراداد دارد

میعاد یزدانی: دو سال دیگر قرارداد دارد

هرایر مگویان: یک سال دیگر قرارداد دارد

سیدمحسن کریمی: یک سال دیگر قرارداد دارد

میلاد زکی‌پور: دو سال دیگر قرارداد دارد

عظیم گوک: دو سال دیگر قرارداد دارد
 
 
ورودی های احتمالی:

بدون شک منصوریان برای فصل آتی در نظر دارد ستاره هایی را جذب تیم کند.

زبیدی، تبریزی، مصلح، دانشگر، شیری، ماشاریپوف، شهباززاده، ماهینی، شجاعیان، انصاری،بیت سعید، ماخارادزه، رضاییان و زهیوی جزء بازیکنانی هستند که منصوریان خواهان جذب آنهاست و باید منتظر ماند تا دید کدام یک در استقلال برای فصل آتی حضور خواهند یافت.

از میان این اسامی رضاییان و ساسان انصاری با توجه به اینکه پرسپولیسی بودند حاضر به حضور در تیم رقیب نیستند. همچنین بختیار رحمانی در استقلالی نشدن اصاری نقش زیادی داشته است.

حضور ماشاریپوف و ماخارادزه هم به استعلام استقلالی ها از فیفا بستگی دارد چرا که آبی پوشان به دلیل پرونده های موجود در فیفا از جذب بازیکن خارجی محروم هستند.

شهباززاده نیز در آخرین صحبت های خود اعلام کرده که از قطر پیشنهاد دارد اما با این وجود باید منتظر ماند تا دید او به استقلال باز خواهد گشت یا خیر.

البته در این میان طی اعلام منصوریان و افتخاری قرار است جپاروف و روزبه چشمی هم به ترکیب آبی‌پوشان اضافه شوند. البته ناگفته نماند در مورد بازگشت چشمی هیچ شک و ابهامی وجود ندارد اما درباره بازگشت جپاروف باید کمی صبر کرد چرا که این بازیکن در حال حاضر بر سر دو راهی قرار گرفته است. همچنین بهتر است بدانیم این بازیکن ازبکی با استقلالی ها قرارداد دارد و به طور حتم باید به جمع آبی ها باز گردد اما به نظر اين بازيكن به دنبال فسخ قرارداد است

البته این طور که از شواهد پیداست خرید تبریزی، مصلح، زبیدی ،بيت سعيد و دانشگر برای استقلالی ها قطعی باشد.

همچنين بايد بدانيم خريد تبريزى و بيت سعيد به نظر تا اين لحظه قطعى شده باشد 

خروجی های استقلال:

اما در این میان نام بازیکنانی در لیست مازاد استقلال دیده می شود که بدون شک تا آخرین لحظه تغییراتی را در این اسامی نظاره گر هستیم.

کنعانی زادگان، میعاد یزدانی و سیار بازیکنانی هستند که اسامی آنها در میان خروجی قرار دارد. 

با این وجود باید منتظر ماند و دید وضعیت تمدید قرارداد بازیکنان فعلی به چه صورت خواهد بود تا بر اساس آن مدیران استقلال به جذب بازیکنان اقدام کنند.

البته نام فرشید باقری نیز در لیست خروجی ها دیده می شد که به نظر منصوریان با توجه به بازی خوب این بازیکن در دو دیدار اخیر از قرار دادن او در میان خروجی ها منصرف شده است.

اولویت اول استقلالی ها تمدید قرارداد با بازیکنان فعلی‌ است و بعد طبق آن به دنبال جذب نفرات جدید خواهند بود. به این ترتیب مدیران استقلال فقط برای تمدید قراردادها مذاکره می‌کنند و بعد از آن با بازیکنان جدید صحبت خواهند کرد.

 علیرضا منصوریان كه خوب می‌داند فصل بعد طرفداران از او و تیمش انتظار كسب جام و قهرمانی دارند، با وجود در اختیار داشتن جوانان مستعد هنوز به فكر تقویت چند پست استقلال است و بهتر است بدانیم این مربی با سیاست خاصی وارد بازار شده و در نشستی كه با سران باشگاه داشته، روی حداقل سه تا چهارخرید در سه تا چهار پست تأكید كرده است. به نوعی منصوریان چراغ خاموش وارد نقل و انتقالات تابستانی شده تا گزینه های مدنظرش از دست نروند.

همچنين منصوريان در اظهارات جديد خود عنوان كرده است كه هواداران استقلال، به هيچ وجه نگران نقل و انتقالات نباشند. در حال حاضر همه تمركز باشگاه استقلال به ديدار با العين معطوف شده و پس از آن وارد كار نقل و انتقالات مى شويم. اولويت ما، تمديد قرارداد ستاره هايى خودمان است و به موقع ٤-٣ خريد هم انجام ميى دهيم و مشكلى از اين بابت وجود ندارد. استقلال به بلوغ و وحدت تاكتيكى رسيده و با اضافه شدن چند بازيكن جديد، كارمان را در نقل و انتقالات انجام مى دهيم.
 
انتهای پیام/ 1404

منبع: باشگاه خبرنگاران

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان