۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین رییس جمهور آینده توجه ویژه به حل مشکلات اقتصادی داشته باشد
کد خبر: ۲۴۷۱۳۲ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۲/۲۹ ساعت: ۱۰:۲۸ ↗ لینک کوتاه

رئیس آتش نشانی قزوین:

رییس جمهور آینده توجه ویژه به حل مشکلات اقتصادی داشته باشد

رئیس سازمان آتش نشانی قزوین گفت: چنانچه با همت رئیس جمهور آینده و مردم، مشکلات اقتصادی با برنامه ریزی، منع ورود کالای قاچاق و راه اندازی کارگاه‌های زودبازده حل شود هیچ قدرتی توانایی مقابله با ما را نخواهد داشت.

رییس جمهور آینده توجه ویژه به حل مشکلات اقتصادی داشته باشد
به گزارش خبرنگار سیاسی صبح قزوین ابوالفضل ذوالقدر رئیس سازمان آتش نشانی قزوین با حضور حمعی از همکاران خود در مسجد النبی حضور یافت و رای خود را در صندوق انداخت.

وی در مصاحبه با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین با بیان ضرورت حداکثری مردم پای صندوق های رای اظهار کرد: بیرون از مرزهای کشور خیلی از افراد به این انتخابات و میزان حضور مردم چشم دوخته اند و کسانی هستند که ادعا می کنند می توانند برای مردم و کشور ما تصمیم بگیرند اما حضور حداکثری مردم در انتخابات آن ها مایوس خواهد کرد.

ذوالقدر ادامه داد: ما با حضور خود اعلام خواهیم کرد همچون گذشته حامی کشور، رهبر، نظام و مسئولین خود هستیم.

این مسئول اضافه کرد: همانند کشورهای دیگر ایران نیز درگیر مشکلاتی است اما این مسائل نیازی به دخالت بیگانگان ندارد و با همت مسئولین و حضور مردم قابل حل خواهد بود.

وی افزود: با وجود سلایق مختلف سیاسی در کشور هدف مشترک همه ما امنیت و اقتدار ایران و حمایت از حکومت و مقام معظم رهبری است که می تواند تمام توطئه ها را خنثی کند.

ذوالقدر در ادامه به وظایف و انتظارات مردم از رئیس جمهور آینده اشاره و تصریح کرد: کشور ما یکی از امن ترین کشورهای منطقه و جهان است و چنانچه با همت رئیس جمهور آینده و مردم مشکلات اقتصادی مردم با برنامه ریزی، منع ورود کالای قاچاق و راه اندازی کارگاه های زودبازده حل شود هیچ قدرتی توانایی مقابله با ما را نخواهد داشت.

این مسئول خاطرنشان کرد: مردم ما از نسل همان جوان ها و نوجوان هایی هستند که در مقابل دشمن ایستادگی کردند و چنانچه مشکلات معیشتی مردم حل شود هیچ ابرقدرتی جرئت تعرض به کشور ما را نخواهد داشت.

انتهای پیام/9003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان