۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین ۱۱۰۸ شعبه آماده اخذ آرای مردم در استان
کد خبر: ۲۴۷۱۲۷ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۲/۲۹ ساعت: ۱۰:۱۲ ↗ لینک کوتاه

رئیس ستاد انتخابات قزوین اعلام کرد:

۱۱۰۸ شعبه آماده اخذ آرای مردم در استان

رئیس ستاد انتخابات استان قزوین با اشاره به اینکه ۱۱۰۸ شعبه، آماده اخذ رای مردم در استان قزوین است، گفت: امروز در استان قزوین ۸۸۸ هزار و ۲۷۸ نفر واجد شرایط رای دادن هستند که از بین این افراد ۱۸هزار و ۹۰۸ نفر رای اولی هستند.

۱۱۰۸ شعبه آماده اخذ آرای مردم در استان
به گزارش خبرنگار سیاسی صبح قزوین ؛ سیدسعید شاهرخی معاون سیاسی امنیتی استاندار قزوین صبح امروز(جمعه) در نشست خبری با اصحاب رسانه در رابطه با روند انتخابات که در سالن جلسات ستاد انتخابات استان برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به آمادگی و برنامه‌ریزی قبلی که ماه‌ها پیش در ستاد انتخاباتی استان ایجاد شده است، ساعاتی پیش صندوق‌های رای در شعبات مستقر شدند.

وی افزود: شعبات رای‌گیری از ساعت ۸ صبح رسما کار خود را آغاز کرده و در خدمت مردم شریف قزوین در تمام نقاط شهری و روستایی استان هستند.

این مسئول در ادامه گفت: طبق گزارشات گرفته شده از فرمانداران و بخشداران، روند انتخابات تا این لحظه به شکل مطلوبی در حال برگزاری است و پیش‌بینی می‌شود استقبال خوبی از سوی مردم استان نیز صورت گیرد.
شاهرخی با اشاره به رشد کمی و کیفی داوطلبین شورای اسلامی، تصریح کرد: طی هفته‌ای که برای تبلیغات کاندیدا در نظر گرفته شده بود شور و نشاط سیاسی و انتخاباتی خاصی را در استان شاهد بودیم.

معاون سیاسی امنیتی استاندار قزوین ابراز کرد: امروز در استان قزوین ۸۸۸ هزار و ۲۷۸ نفر واجد شرایط رای دادن هستند که از بین این افراد ۱۸ هزار و ۹۰۸ نفر رای اولی هستند.

رئیس ستاد انتخابات قزوین توضیح داد: واجدین شرایطی که می‌توانند به تفکیک در شهرستان‌ها رای دهند عبارت است از ۴۲۵ هزار و ۶۳۳ نفر در قزوین، ۱۲۸ هزار و ۶۷۵ نفر در تاکستان، ۸۷ هزار و ۹۶۷ نفر در بوئین زهرا، ۶۸ هزار و ۵۶۷ نفر در آبیک، ۱۴۵ هزار و ۸۸۳ نفر در البرز و ۳۱ هزار و ۵۵۳ نفر در شهرستان آوج هستند.

این مسئول تشریح کرد: در استان یک هزار و ۱۰۸ شعبه اخذ رای داریم که در آن‌ها هم صندوق اخذ رای شوراها و کاندیدای ریاست جمهوری مستقر است و در ۶ شهر استان برای اولین بار انتخابات شوراهای اسلامی شهر به صورت تمام الکتریک برگزار می‌شود.

انتخابات شورا در ۶۶۱ روستای استان در حال برگزاری است
شاهرخی با بیان اینکه در رای گیری الکتریکی سرعت و دقت کار بالا بوده و اشتباه و خطای انسانی تقریبا صفر است، گفت: در شهرهای اقبالیه، قزوین، الوند، آبیک و تاکستان امکان رای گیری الکترونیکی وجود دارد.

رئیس ستاد انتخابات استان قزوین با بیان اینکه در این ۶ شهر مجموعا ۴۹۶ شعبه وجود دارد که کار اخذ رای را بر عهده دارند، گفت: به طور کلی صندوق‌های شوراها یک هزرا و ۳۴۵ صندوق هستند و تعداد صندوق‌های ریاست جمهوری یک هزار و ۱۰۸ می‌باشد.

وی یادآوری کرد: ۵۲۲ صندوق‌های سیار اخذ رای در استان داریم که ۳۸ در آبیک، ۱۱ در البرز ، ۸۵ تا درآوج، ۵۳ در بویین زهرا، ۵۲ تا در تاکستان و در قزوین ۶ شعبه سیار وجود دارد.

این مسئول با بیان اینکه انتخابات شورا در ۶۶۱ روستای استان در حال برگزاری است، افزود: تا این لحظه ۴ هزار و ۷۴۲ نفر داوطلبین شورای اسلامی شهر روستا در استان به رقابت می‌پردازند که ۸۸۵ نفر از این افراد در شهرها و ۳ هزار و ۸۵۷ نفر هم در روستاها حضور دارند.

شاهرخی در پایان به خبرنگاران و مردم توصیه کرد: در رابطه با نتایج و آمار انتخاباتی با توجه به فراوانی شبکه‌های مجازی تقاضا می‌کنیم به اخبار و شایعاتی که پراکنده می‌شود؛ اعتماد نکنند و ستاد انتخاباتی استان تنها مرجع اخبار مربوط به انتخابات است که اطلاعات را به طور رسمی منتشر می‌کند.

انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان