۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین برنده انتخابات مردم هستند/ حضور گسترده مردم در انتخابات عامل ناامیدی دشمن است
کد خبر: ۲۴۷۱۲۲ نویسنده: آیت‌الله عابدینی تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۲/۲۹ ساعت: ۹:۳۰ ↗ لینک کوتاه

نماینده ولی فقیه درقزوین با حضور پای صندوق رای:

برنده انتخابات مردم هستند/ حضور گسترده مردم در انتخابات عامل ناامیدی دشمن است

نماینده ولی فقیه در استان قزوین با حضور پای صندوق رای با تاکید بر اینکه برنده انتخابات همیشه مردم هستند، بیان کرد: دشمنان نظام و انقلاب همواره با مشاهده صفوف منسجم و متحد مردم در انتخابات و حمایت آنها از نظام جمهوری اسلامی، مایوس و ناامید شده‌اند.

 برنده انتخابات مردم هستند/ حضور گسترده مردم در انتخابات عامل ناامیدی دشمن است
به گزارش خبرنگار سیاسی صبح قزوین؛ آیت‌الله عابدینی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین، با حضور در مسجد امام خمینی(ره) قزوین پای صندوق اخذ رای حضور پیدا کرد و رای خود را در صندوق انداخت.

امام جمعه قزوین پس از انداختن رای خود در صندوق در مصاحبه با خبرنگار سیاسی صبح قزوین اظهار کرد: حضور مردم پای صندوق‌های رای یعنی اعتماد مردم به نظام و جمهوری اسلامی و اعتقاد آنها به مبانی دینی که نظام مقدس جمهوری اسلامی، نظام ایمانی و اسلامی است.

وی در ادامه افزود: این اعتماد و اعتقاد باعث شده که آحاد جامعه همچنان حضور پرشوری در انتخابات داشته باشند به عنوان اینکه مسلمان هستند و وظیفه شرعی دارند بنابراین با نیت و داشتن وضو در صفوف اخذ رای حاضر می‌شوند.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین خاطرنشان کرد: فضای انتخابات در کشور ما با آنچه که در غرب و کشورهای دیگر جاری است، بسیار متفاوت می‌باشد.

وی درباره پیام‌های حضور مردم در انتخابات گفت: ما روزهایی در انقلاب داریم که امام راحل آنها را ایام الله نامیدند همچون روز 22 بهمن ماه، 15 خرداد، روز قدس و حماسه حضور مردم در انتخابات که یوم الله است همچون روز غدیر خم که خداوند متعال فرمود؛ امروز کافران از شما مایوس شدند.

عابدینی تصریح کرد: دشمنان نظام و انقلاب همواره با مشاهده صفوف منسجم و متحد مردم در انتخابات و حمایت آنها از نظام جمهوری اسلامی از اینکه اقدامی علیه کشور کنند، مایوس و ناامید شده‌اند.

امام جمعه قزوین بیان کرد: هروقت این حماسه پرشور مشاهده شده است به دنبال آن تصمیمات دشمنان ما تغییر کرده است به طور مثال پیش از انتخابات سخن از جنگ می‌زدند اما پس از انتخابات حرف از صلح و معامله و ارتباطات به میان می‌آورند.

وی ادامه داد: دشمنان با مشاهده قدرت ما سر جای خود می‌نشینند نه از ضعف ما، بنابراین باید همواره برای افزایش اقتدار کشور بکوشیم که در این صورت پیروز و موفق بوده و دشمن حتی در خیال نیز جرات تعدی به خود راه نخواهد داد.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین گفت: برنده انتخابات همیشه مردم بودند و در کلام نورانی و ملکوتی رهبر فرزانه انقلاب در دیدار با مردم قزوین تاکید فرمودند، هرکسی که رای بیاورد همچنان برنده انتخابات ملت مسلمان و مومن ایران هستند.

عابدینی با اشاره به تفاوت این دوره از انتخابات با دوره‌های گذشته عنوان کرد: همه دشمنان بیرونی و نفاق درونی در این دوره از انتخابات، بسیار حساس و به صورت لحظه‌ای رصد می‌کنند تا ببینند آیا ما کسی را انتخاب می‌کنیم که موجب یاس و ناامیدی آنها می‌شود یا کسی که زمینه ساز و بستر ساز نقشه‌ها و نیرنگ‌های آنها باشد.

وی با تاکید بر التزام به قانون گفت: انتظار می‌رود فردی که در انتخابات رای می‌آورد به وعده‌های خود به مردم عمل کند و هرکسی هم که انتخاب نشد مقید به قانون باشد همچنین توده‌های مردم نیز توجه داشته باشند که هرکسی که انتخاب شد در واقع رئیس جمهور قانونی کشور خواهد بود.

انتهای پیام/7003




دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان