۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین حمایت آیت‌الله اسلامی و آیت‌الله تلخابی از حجت‌الاسلام رییسی
کد خبر: ۲۴۷۱۱۰ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۲/۲۸ ساعت: ۲۳:۱۲ ↗ لینک کوتاه

با صدور بیانیه‌ای اعلام شد؛

حمایت آیت‌الله اسلامی و آیت‌الله تلخابی از حجت‌الاسلام رییسی

آیت‌الله اسلامی و آیت‌الله تلخابی با صدور بیانیه ای حمایت خود را از حجت‌الاسلام رییسی اعلام کردند.

حمایت آیت‌الله اسلامی و آیت‌الله تلخابی از حجت‌الاسلام رییسی
به گزارش خبرنگار سیاسی صبح قزوین ؛ نمایندگان مجلس خبرگان رهبری استان قزوین از آیت‌الله رئیسی به عنوان فرد اصلح در انتخابات ریاست‌جمهوری اعلام حمایت کردند.

بسم الله الرحمن الرحیم
آیت‌الله اسلامی در پیامی گفت: در پی در خواست‌های مکرّر در سطح استان ولایتمدار استان قزوین مبنی بر اعلان نامزد اصلح ریاست جمهوری اسلامی ایران، معروض می‌دارم:

حضرت حجة الاسلام و المسلمین حاج آقا سید ابراهیم رییسی که چند دهه است افتخار آشنایی با ایشان را دارم و هم اکنون در سنگر مجلس خبرگان همکار می باشیم و سالیان طولانی است که در مسؤولیت‌های مختلف نظام اسلامی، خدمات صادقانه داشته و بحمدالله از سلامت و دیانت و درایت عالی برخورداربوده و حقاً شیفته خدمت به ملت و نظام به ویژه طبقات محروم جامعه می باشند را به عنوان نامزد واجد شرایط لازم برای ریاست جمهوری معرفی می نمایم.

امید آنکه با رأی قاطع شما مردم عزیز زمام امور اجرایی کشور را به دست گرفته و دولتی قوی، مقتدر، پرتلاش، مردمی و انقلابی را شاهد باشیم.
علی اسلامی، نماینده مردم استان قزوین در مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه تاکستان
27/2/96

همچنین آیت‌الله تلخابی با بیان اینکه حضور گسترده و پرشور مردم در انتخابات عامل اقتدار نظام است حمایت خود را از حجت الاسلام رییسی نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اعلام کرد.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان