۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین ۲۰۳۰ مغایر با ارزش‌های دین و نظام است/ بجای پول فروش نفت اجناس بی‌کیفیت وارد می‌کنیم
کد خبر: ۲۴۶۹۹۶ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۲/۲۸ ساعت: ۹:۱ ↗ لینک کوتاه

جانشین قرارگاه خاتم الانبیاء:

۲۰۳۰ مغایر با ارزش‌های دین و نظام است/ بجای پول فروش نفت اجناس بی‌کیفیت وارد می‌کنیم

جانشین قرارگاه خاتم الانبیاء گفت:سند آموزشی ۲۰۳۰ مغایر با ارزش‌های دینی و اعتقادی نظام است و همچنین دشمنان با جرای این سند در ایران به دنبال تضعیف بنیان خانواده در کشور هستند.

۲۰۳۰ مغایر با ارزش‌های دین و نظام است/ بجای پول فروش نفت اجناس بی‌کیفیت وارد می‌کنیم
به گزارش سرویس سیاسی صبح قزوین ؛ سردار سالار آبنوش جانشین قرارگاه خاتم الانبیا در همایش رزمندگان و ایثارگران شهرستان آبیک که در مسجد امام جعفر صادق(ع) این شهرستان اظهار کرد: همه ما در سراسر کشور وظیفه داریم به تکلیف خود در انتخابات عمل کنیم.

وی با بیان اینکه دشمن بیکار ننشسته است، بیان کرد: دشمن در حال تدارک برای فتنه جدیدی مانند فتنه ۸۸ در انتخابات است.

جانشین قرارگاه خاتم الانبیا افزود: همه ما باید با حلم و صبر در مقابل فتنه جویی دشمنان هوشمندانه عمل کنیم و فتنه دشمن را در نطفه خفه کنیم.

آبنوش با بیان اینکه دشمنان درصدد تحریک نیروهای ارزشی و ولایی انقلاب هستند، هشدار داد: منافقان با زیرکی فضای انتخاباتی را ملتهب و متشنج می‌کنند جوانان مومن و انقلابی مراقب باشند تا مغلوب این تحریکات دشمنان نشوند.

وی در ادامه اضافه کرد: جوانان با آگاهی، بصیرت و شکیبایی واقعیت‌ها و مسائل روز را برای مردم تبیین کنند و ثابت کنند دشمن هیچ غلطی نمی‌تواند بکند.

این مسئول تاکید کرد: همه مردم ایران با انقلاب فساد و کفر را از کشور بیرون کردند و امروز کسی نمی‌تواند انقلاب و دستاوردهای آن را از ما بگیرد.

جانشین قرارگاه خاتم‌الانبیا (ع) با بیان اینکه اکثریت مردم در کشور متدین هستند، ابراز کرد: ارزش‌های دینی و اسلامی در بین خانواده‌های ما جایگاه والایی دارد و در کشور نیز برای حفظ این ارزش ها سرمایه‌گذاری کرده است.

آبنوش با اشاره به اجرای مخفیانه سند ۲۰۳۰ در کشور اظهار کرد: چرا مقام معظم رهبری نباید از سند ۲۰۳۰ مطلع باشند؟ چرا به صورت مخفیانه تصویب و ابلاغ می‌شود؟

آیا پول فروش نفت به کشور برمی‌گردد؟
وی خاطرنشان کرد: سند آموزشی ۲۰۳۰ مغایر با ارزش‌های دینی و اعتقادی نظام است و همچنین دشمنان با جرای این سند در ایران به دنبال تضعیف بنیان خانواده در کشور هستند.

این مسئول در ادامه توضیح داد: طبق سند ۲۰۳۰ تا ۱۳سال آینده کودکان ما حق عزاداری در ماه محرم ندارد، آن‌ها باید از دوران پیش‌دبستانی مسائل جنسی را بیاموزند، معلمان حق تدریس مسائل دینی و اعتقادی را ندارد ولی بیان مسائل همجنس بازی آزاد است.

وی خطاب به مسئولان گفت: شما در برابر تعهد و امضای سند ۲۰۳۰ چه چیزی را برای کشور به ارمغان آوردید؟ چرا با مردم صادق نیستید؟ اگر سند ۲۰۳۰ اشکالی ندارد چرا مخفیانه امضا کردید؟

جانشین قرارگاه خاتم الانبیا تصریح کرد: عده‌ای به دنبال بزک کردن چهره شیاطین و دشمنان در کشور هستند و با این کار بزرگترین خیانت و ضربه را بر مردم وارد می‌کنند.

آبنوش با اشاره به جمهوری اسلامی در کشور اذعان کرد: با پیروزی انقلاب اسلامی برای اولین بار حکومت مردم‌سالاری در ایران حاکم شد و سربلندی توانستیم کشورمان را با وجود تمام فتنه‌ها و دشمنی‌ها بسازیم.

وی افزود: مسئولین در صحبت‌های خود افزایش فروش نفت را دستاورد برجام معرفی می‌کنند؛ اما آیا پول فروش نفت به کشور می‌گردد یا پول‌ها در بانک‌های آلمان و چین می‌ماند و به جای آن مجبوریم جنس‌های بی کیفیت و آشغال از این کشورها وارد کنیم؟

جانشین قرارگاه خاتم الانبیا در پایان یادآور شد: در انتخابات ریاست جمهوری آینده به یک فرد انقلابی رای دهیم تا مدیریت کشور به دست این فرد اداره شود تا به اهداف والای انقلاب که تشکیل تمدن اسلامی است دست یابیم.
انتهای پیام/2002

منبع: نگاه آبیک

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان