۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین آنچه امروز بر سر اسلام می‌آورند به مراتب بدتر از دوره بنی‌صدر است
کد خبر: ۲۴۶۸۲۶ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۲/۲۷ ساعت: ۱۲:۱۰ ↗ لینک کوتاه

نماینده ولی فقیه در استان قزوین:

آنچه امروز بر سر اسلام می‌آورند به مراتب بدتر از دوره بنی‌صدر است

نماینده ولی فقیه در استان قزوین در اجتماع بزرگ رزمندگان و ایثارگران آبیک گفت: آنچه امروز بر سر اسلام می‌آورند به مراتب بدتر از دوره بنی‌صدر است.

آنچه امروز بر سر اسلام می‌آورند به مراتب بدتر از دوره بنی‌صدر است
به گزارش خبرنگار سیاسی صبح قزوین ؛ آیت‌الله عبدالکریم عابدینی شب گذشته(سه‌شنبه)در همایش بزرگ رزمندگان و ایثارگران شهرستان آبیک که در مسجد امام جعفر صادق(ع) آبیک برگزار شد، اظهار کرد: در قرآن کریم آمده، فتنه بزرگ‌تر از قتل است؛ یعنی اگر حیله، مخفی‌کاری، بی‌رحمی و نفاق با هم عجین شوند فتنه ایجاد می‌شود.

نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین در ادامه با بیان اینکه سند 2030 فتنه‌ای است که مخفیانه، آرام آرام و بدون اینکه مردم مطلع شوند امضا شد، افزود: برای احیای ستادهای امر به معروف و نهی از منکر که مصوبه مجلس را گذرانده بود، همراهی نمی‌کردند؛ اما در امضای سند 2030 عجله داشتند تا در نظام آموزشی آن را اجرا کنند.
وی با بیان اینکه آنچه امروز بر سر اسلام می‌آورند به مراتب بدتر از دوره بنی‌صدر است، خاطرنشان کرد: امروز با پدیده شوم نفاق مواجه هستیم؛ بسیاری از اصلاح‌طلبان و اصول‌گرایان مؤمن هستند اما برخی تلاش می‌کنند در جامعه فضای دوقطبی‌ ایجاد کنند.

نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین با اشاره به این فرمایش امام راحل که «من یک موی شما کوخ نشینان را با همه‌ی کاخ‌نشینان عوض نمی‌کنم»، افزود: کاخ‌نشینان درک درستی از مشکلات جامعه امروز ما ندارند و آن‌ها نمی‌توانند مشکلات کوخ‌نشین‌ها را برطرف کنند.
امام جمعه قزوین ادامه داد: جریان لیبرال تلاش می‌کند با ایجاد یأس و ترس در جامعه، حل همه مشکلات و معضلات جامعه را نیازمند ارتباط با امریکا معرفی کند؛ در حالی که در قرآن تأکید شده است که ایجاد یأس و نا امیدی در میان مؤمنان کار شیطان است.
انتهای پیام/7003



دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان