۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین بزرگترین رقیب روحانی در انتخابات
کد خبر: ۲۴۶۷۹۱ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۲/۲۷ ساعت: ۱۰:۳۸ ↗ لینک کوتاه

یادداشت؛

بزرگترین رقیب روحانی در انتخابات

روحانی تمام شد. مهر ماه سال گذشته شکست روحانی در انتخابات ریاست جمهوری ۹۶ را به اعتبار راز حاکم بر دموکراسی گمانه زده و متذکر این واقعیت بودم که رقیب اصلی روحانی در ۹۶ «خود روحانی» است که با دوسیه‌ای نحیف در مقابل خود و به خود خواهد باخت.

بزرگترین رقیب روحانی در انتخابات
به گزارش سرویس سیاسی  صبح قزوین ، «روحانی تمام شده است. بزرگترین رقیب وی، کارنامه اوست.»
 
داریوش سجادی همکار سابق نشریات اصلاح‌طلب در یادداشتی با همین مضمون نوشت: روحانی تمام شد. مهر ماه سال گذشته شکست روحانی در انتخابات ریاست جمهوری 96 را به اعتبار راز حاکم بر دموکراسی گمانه زده و متذکر این واقعیت بودم که رقیب اصلی روحانی در 96 «خود روحانی» است که با دوسیه‌ای نحیف در مقابل خود و به خود خواهد باخت.
 
اکنون نیز همه شواهد موید آن است که هزیمت ایشان اجتناب‌ناپذیر شده و مشارالیه ورشکسته به تقصیر در ماشین شکست نشسته و این ماشین در حال رساندن روحانی به نقطه پایان چهار ساله کم‌فروغ‌شانند. شکستی که با اشتباهات مکرر ایشان در حال سرعت گرفتن نیز می‌باشد.
 
وی می‌افزاید: یک نکته نیز غیرقابل کتمان است و آن اینکه علی‌رغم یک دوره‌ای بودن دولت‌های انتقالی اما روحانی نیز برخوردار از اشتباهات مهلکی شد تا برخلاف تصور در فردای شکست در انتخابات، گریزی از این واقعیت نتواند داشته باشد که قبل از آنکه بازنده انتخابات محسوب شود عمر سیاسی خود را پاک باخته ببیند.
 
باختی که سهم عمده آن ناشی از نبود مهتر ایشان در مجمع تشخیص مصلحت نظام بود تا جایی که مشارالیه را واداشت تا به منظور جبران خلأ وجود هاشمی متوسل به شاذگویی جهت ربایش آرای کثیف شود و آنک و در فردای واگذار کردن نتیجه انتخابات خودخواسته، فرد سرگردانی را تداعی کند که نه در غربت دلش شاد و نه رویی در وطن دارد.
 
قدر مسلم ادبیات نامتعارف و مواضع اپوزیسیونی روحانی در خلال دوران رقابت‌ها نوعی هاراگیری بود. 



انتهای پیام/1404
منبع: روزنامه کیهان

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان