۱۴/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۴ سه شنبه

صبح قزوین فساد اقتصادی در ادارات، همچون موریانه ریشه انقلاب را می‌خورد
کد خبر: ۲۴۶۷۶۲ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۲/۲۷ ساعت: ۸:۳۳ ↗ لینک کوتاه

نماینده ولی فقیه در سپاه استان قزوین:

فساد اقتصادی در ادارات، همچون موریانه ریشه انقلاب را می‌خورد

نماینده ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین با اشاره به مشکلات موجود در کشور بیان کرد: متاسفانه شاهد هستیم فساد اقتصادی در برخی ادارات لانه کرده و همچون موریانه در حال خوردن ریشه انقلاب است.

فساد اقتصادی در ادارات، همچون موریانه ریشه انقلاب را می‌خورد
به گزارش خبرنگار سیاسی صبح قزوین ؛ حجت‌الاسلام علی معبودی در نشست با اصحاب رسانه استان که عصر روز گذشته(سه‌شنبه) با محوریت موضوع انتخابات در سالن جلسات ناحیه امام حسن سپاه صاحب‌الامر(عج) قزوین برگزار شد، اظهار کرد: اکنون در آستانه یک رویداد بسیار مهم در عرصه سیاسی و اجتماعی قرار گرفته‌ایم چراکه بحث انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی در سرنوشت مردم و کشور دخالت داشته و تاثیرگذار است.

وی افزود: انتخابات می‌تواند منشا خوشایند یا ناخوشایند باشد همانطور که ما در زندگی شخصی خود انتخاباتی داشته‌ایم که نتایج آن برای ما یا مایه خوشحالی و یا باعث ناراحتی بوده است.

نماینده ولی فقیه در سپاه صاحب‌الامر(عج) قزوین خاطرنشان کرد: انتخابات باشکوه با حضور حداکثری آحاد جامعه، اقتدار و عزت کشور را افزایش داده و چشم جهانیان را خیره می‌کند.

وی تصریح کرد: انتخابات یک نسیمی است که فضای کشور را معطر کرده و طراوت به نظام و کشور می‌بخشد بنابراین همه مردم باید پای صندوق رای حضور داشته و دیگران را نیز برای شرکت در انتخابات دعوت کنند البته سابقه ملت ایران نشان می‌دهد که همواره در همه عرصه‌ها حضور داشته‌اند.

۳.۵ میلیون جمعیت بیکار در کشور وجود دارد
معبودی بیان کرد: ما در کشور با برخی مشکلات و معضلات مواجه هستیم که قطعا قابل حل هستند مشکلاتی نظیر بحران رکود، مشکل تولید، تورم و گرانی نگران کننده، بیکاری، ضعف در مقابله با قاچاق کالا و مدیریت اشرافی و همچنین افزایش فساد اقتصادی در برخی از ادارات و در میان مجریان که متاسفانه شاهد هستیم فساد اقتصادی در ادارات لانه کرده و همچون موریانه در حال خوردن ریشه انقلاب است.

وی با بیان اینکه رویکرد برون‌گرایی دولت باید به رویکرد درون‌گرایی تغییر پیدا کند، افزود: متاسفانه یک نگاه برون‌گرایی و نگاه به بیرون از مرزها وجود دارد که برای حل مشکلات موجود باید تغییر در نگاه به وجود آید.

این مسئول عنوان کرد: ما امروز در کشور با دو تفکر مواجه هستیم یک تفکر کار و خدمت و دیگری تفکر دولت اشرافی‌گری که می‌گویند منابع نیست، نمی‌شود و نمی‌توانیم که اینگونه هر روز به آمار افراد بیکار افزوده می‌شود؛ این دو تفکر در مقابل یکدیگر قرار دارند.

وی با اشاره به مشکل بیکاری و تعطیلی کارخانجات گفت: اکنون ۳.۵ میلیون جمعیت بیکار در کشور وجود دارد که بیشتر آنها را جوانان تحصیل‌کرده تشکیل می‌دهند و ۵۰ درصد کارخانجات در شهرک‌های صنعتی به دلیل رکود تعطیل شده و تعدادی دیگر با کمترین ظرفیت کار می‌کنند که اگر مدیریت کارا بود این چنین نمی‌شد.

در دولت انقلابی و جهادی، تهدیدها به فرصت تبدیل می‌شوند
نماینده ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) قزوین عنوان کرد: دولت کار و خدمت که دولت جهادی و انقلابی نامیده می‌شود دارای ویژگی‌های همچون مردمی بودن و داشتن روحیه انقلابی و جهادی است که با همین روحیه نیز برمشکلات غلبه می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه در دولت انقلابی و جهادی، تهدیدها به فرصت تبدیل می‌شوند؛ ادامه داد: مدیران انقلابی برخلاف مدیران اشرافی، نگاهشان به منافع طبقات خاص و ثروتمندان نیست بلکه به طبقات محروم و مستضعف جامعه است.

این مسئول تاکید کرد: هر زمانی ما شاهد مدیر انقلابی و جهادی بودیم در کشور اتفاق خوشی افتاده است.

معبودی در ادامه گفت: باید در این پیچ تاریخی به وظایف خود به درستی عمل کنیم و انتخابی داشته باشیم که فردا بتوانیم در مقابل آیندگان پاسخگو باشیم.

وی در پایان گفت: همه آحاد جامعه باید تلاش کنیم و مدیر و رئیس جمهوری انقلابی با روحیه جهادی و اعتماد به گفتمان امام، انقلاب اسلامی و مقام معظم رهبری انتخاب کنیم تا شاهد این نابسامانی‌ها در عرصه رکود و اقتصاد نباشیم.

انتهای پیام/۷۰۰۳

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان