۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین خاطرات آیت‌الله باریک‌بین جمع‌آوری می‌شود
کد خبر: ۲۴۶۴۵۳ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۲/۲۵ ساعت: ۱۴:۴۱ ↗ لینک کوتاه

مدیرکل بنیاد شهید قزوین:

خاطرات آیت‌الله باریک‌بین جمع‌آوری می‌شود

مدیرکل بنیاد قزوین بیان کرد: خاطرات والدین شهدا و ایثارگران در رابطه با آیت‌الله باریک‌بین، نماینده‌‌ی سابق رهبری و امام جمعه‌ی قزوین به همت بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین جمع‌آوری می‌شود.

خاطرات آیت‌الله باریک‌بین جمع‌آوری می‌شود
غلامرضا حقایق‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین  گفت: آیت‌الله باریک‌بین پدر معنوی خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران بوده و در طول دفاع مقدس با حضور در تشییع پیکر پاک شهیدان و در بیت خانواده شهدا همواره مروج آرامش و امید در بین این خانواده‌ها بود.

وی گفت: مجموعه‌ی خاطراتی که خانواده شهدا و جانبازان در طول هشت سال دفاع مقدس و پس از آن، از آیت‌الله باریک‌بین، نماینده‌‌ی سابق رهبری و امام جمعه‌ی قزوین دارند، به همت بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین جمع‌آوری می‌شود.

حقایق‌پور افزود: با توجه به اینکه در طول دفاع مقدس، آیت‌الله باریک‌بین حضور گسترده و تاثیرگذاری در مراسم و برنامه‌های مرتبط با شهدا و جانبازان به ویژه بازماندگان آنها داشته، خاطرات زیادی در بین جامعه هدف وجود دارد که با جمع‌آوری و انتشار این خاطرات نقش بی‌بدیل و ارزشمند ایشان ثبت خواهد شد.

وی اذعان کرد: مجموعه‌ی این خاطرات در قالب کتابی به نام نماد ایثار همزمان با هفته دفاع مقدس سال جاری منتشر و در دسترس عموم قرار خواهد گرفت.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان