۱۵/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۵ چهارشنبه

صبح قزوین وزیر آموزش‌وپرورش عضو هیأت مدیره دو شرکت است/ تائید تخلف وزیر برعهده قوه قضائیه است
کد خبر: ۲۴۶۴۱۳ نویسنده: داود محمدی تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۲/۲۵ ساعت: ۸:۵۶ ↗ لینک کوتاه

رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس:

وزیر آموزش‌وپرورش عضو هیأت مدیره دو شرکت است/ تائید تخلف وزیر برعهده قوه قضائیه است

رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس بیان کرد: با توجه به گزارش اداره ثبت شرکت‌ها و موسسات غیرتجاری در تاریخ ۱۹ اردیبهشت سال ۹۶ به استعلام کمیسیون اصل ۹۰ وزیر آموزش و پرورش به عنوان رییس هیأت مدیره شرکت مذکور محسوب می‌شود.

وزیر آموزش‌وپرورش عضو هیأت مدیره دو شرکت است/ تائید تخلف وزیر برعهده قوه قضائیه است
داود محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ؛ درباره پرونده مدیریت وزیر آموزش و پرورش در شرکت تجاری اظهار کرد: آقای دانش آشتیانی تا به امروز در شرکت تجاری که به نام وی ثبت شده است به عنوان عضو و رییس هیأت مدیره شناخته می‌شود.

رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس افزود: در تاریخ 25 اسفندماه سال 95 صورت جلسه هیأت مدیره شرکت آمیتیس طراوت کودکی توسط آقای احمدی دانش آشتیانی امضا شده و به گفته سخنگوی قوه قضاییه وی در شرکت دیگری به عنوان مهندسین مشاور زرنگار عضویت در هیأت مدیره دارد.

وی عنوان کرد: آقای دانش آشتیانی در پاسخ به صحبت‌های آقای محسنی اژه ای توضیح داده است که من پس از اخذ رای اعتماد از مجلس در 12 آبان سال 95 استعفای خود را از هر دو شرکت ارائه دادم که مورد موافقت قرار گرفته است.

محمدی ادامه داد: با بررسی‌های صورت گرفته به نظر می‌رسد آقای احمدی آشتیانی با توجه به مدارکی که ارائه کرده پس از اخذ رای اعتماد از مجلس اقداماتی برای خروج از شرکت انجام داده است؛ اما به لحاظ شکلی و طی مراحل اداری و درج در روزنامه رسمی کاری انجام نگرفته است.

این نماینده مجلس تصریح کرد: با توجه به گزارش اداره ثبت شرکت‌ها و موسسات غیرتجاری در تاریخ 19 اردیبهشت سال 96 به استعلام کمیسیون اصل 90 وزیر آموزش و پرورش به عنوان رییس هیأت مدیره شرکت مذکور محسوب می‌شود.

وی در پایان گفت: تشخیص اینکه آیا وزیر آموزش و پرورش برخلاف قانون عمل کرده است یا خیر؟ برعهده قوه قضاییه است.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان