۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین بدهی مالیاتی بیشتر از رقمی است که به ما اعلام شد/بنا به انحلال باشگاه باشد باشگاه‌های دیگر به دلیل بدهی محق‌تر هستند
کد خبر: ۲۴۶۳۰۱ نویسنده: mamiri تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۲/۲۴ ساعت: ۰:۰ ↗ لینک کوتاه

بدهی مالیاتی بیشتر از رقمی است که به ما اعلام شد/بنا به انحلال باشگاه باشد باشگاه‌های دیگر به دلیل بدهی محق‌تر هستند

مدیر روابط عمومی باشگاه نفت تهران به شایعه انحلال این باشگاه قدیمی و ریشه‌دار واکنش نشان داد.

بدهی مالیاتی بیشتر از رقمی است که به ما اعلام شد/بنا به انحلال باشگاه باشد باشگاه‌های دیگر به دلیل بدهی محق‌تر هستند

حسین قدوسی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری صبح قزوین ، در خصوص شایعه انحلال باشگاه نفت به دلیل بدهی مالیاتی گفت: پیش از هر چیز قهرمانی تیم نفت در جام حذفی را به مربیان، بازیکنان، خانواده آنها و همه کسانی که دوستدار تیم نفت هستند، تبریک می‌گویم. اگر قرار باشد به دلیل بدهی مالیاتی باشگاهی منحل شود خیلی از تیم‌ها هستند که از نفت بدهکارتر بوده و زودتر باید منحل شوند.نفت بدهی مالیاتی زیادی دارد اما یکی از موارد اصلی که به آن توجه نشده این است که با وجود گذشت بیش از 10 ماه از امضای توافقنامه بین مالک باشگاه و وزارت نفت هنوز لیست کامل بدهی‌ها به دست باشگاه نرسیده و صورتجلسه معوقات بانکی و مالیاتی اعلام نشده است. 

وی ادامه داد: آنچه به عنوان بدهی مالیاتی برای باشگاه نفت در نظر گرفته شده بسیار بیشتر از رقم اعلام شده به شرکت بهنام پیشروی کیش به عنوان خریدار است و کسی هم در این بین پاسخگو نیست. در طول فصلی که گذشت بارها مالکان باشگاه، مدیرعامل و من به عنوان مسئول روابط عمومی مصاحبه‌های مختلفی کردیم و عنوان کردیم بلاتکلیف هستیم اما هیچ کسی پاسخگوی ما نبود و کسی تکلیف ما را مشخص نکرد.

مدیر روابط عمومی باشگاه نفت خاطرنشان کرد: به ما اعلام شده بود 15 میلیارد تومان بدهی وجود دارد اما برای ما مشخص شد که این رقم خیلی بیشتر است. این را هم در نظر بگیرید که سنگ‌اندازی‌های بسیار زیادی در کار ما صورت گرفت و خیلی‌ها انگار منتظر انحلال باشگاه نفت هستند. همانطور که برخی از تیم‌های لیگ یکی سنگ‌اندازی‌هایی کردند و چشم به این داشتند تا با سوم شدن در لیگ دسته اول و انحلال باشگاه نفت به لیگ برتر بیاییم. برخی از تیم‌های دیگر نیز سنگ‌اندازی کردند تا سهمیه آسیایی ما زیر سؤال برود و چشم انتظار این مسائل بودند. اخباری هم در این زمینه به ما داده شده است و می‌دانیم چه مسائلی پشت این موارد وجود دارد. حتی این را هم می‌دانستیم که از روزهای قبل برخی‌ها به دلیل این بدهی مالیاتی و پیش از اقدام اداره مالیات از اداره کل ورزش و جوانان استان تهران خواسته بودند که جلوی پروانه فعالیت باشگاه نفت را بگیرند. حتی از چندی قبل به مالک باشگاه گفته شده بود شاید بنا به دلایلی پروانه فعالیت شما را برای سال بعد ندهند. این سنگ‌اندازی‌ها زیاد شده و متاسفانه در کار ما خلل ایجاد شد.

قدوسی خاطرنشان کرد: درباره دریافتی بازیکنان هم باید بگویم که برخی از باشگاه‌ها درصد کمتری از باشگاه نفت به بازیکنانشان دادند اما شما شاهد این همه مصاحبه و این همه هجمه علیه باشگاه نفت بودید؟‌ فوتبال باید ممنون مدیران بخش خصوصی باشد که بدون حق پخش و بدون درآمدزایی برای زنده نگه داشتن از جیب هزینه می‌کنند اما حق آنها این نیست که این همه جفا ببینند. فوتبال ما باید به سمت خصوصی شدن برود و مطمئن باشید اندک تیم‌هایی که بودجه دولتی دارند هم جلویش گرفته خواهد شد و به همین دلیل است که می‌گویم باید قدر بخش خصوصی فعال در ورزش و به خصوص فوتبال را بدانیم نه اینکه آنها را اذیت کنیم. مطمئن باشید اگر مالک باشگاه نفت بخواهد رنجنامه‌اش را بنویسد خیلی کم‌لطفی‌ها است که روشن خواهد شد.

وی تصریح کرد: کسی منکر زحمات بازیکنان و مربیان نیست چرا که آنها قرارداد بسته و حق طبیعی‌شان را می‌خواهند. کسی آنها را مقصر نمی‌داند اما ما هم شرمنده آنها هستیم. امیدوارم مسئولان وزارت نفت به کمک ما آمده و به گونه‌ای کار کنند تا مشکلات برطرف شود. البته جلسات خوبی انجام شد و پالس‌های خوبی هم دریافت کردیم اما مسئولان ارشد وزارت نفت بدانند که نام این باشگاه ریشه‌دار تغییر نکرده و درست است که ما تماشاگر نداریم اما دوستداران زیادی داریم که به ما کمک زیادی کردند. همچنین جا دارد از اصحاب رسانه که به قهرمان شدن تیم نفت کمک کرده و با انتقادهای سازنده خود ما را یاری کردند قدردانی و تشکر کنم. همچنین باید از هواداران پرسپولیس هم قدردانی کنم که با حمایت‌های خود از تیم نفت هیچ گاه ما را تنها نگذاشتند.

انتهای پیام/

منبع: ورزشی فارس

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان