۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین مالیات ۳ سال ماهینی قطعی شده است/به برگ قطعی مالیات اعتراض کردیم
کد خبر: ۲۴۶۲۶۷ نویسنده: mamiri تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۲/۲۴ ساعت: ۰:۰ ↗ لینک کوتاه

مالیات ۳ سال ماهینی قطعی شده است/به برگ قطعی مالیات اعتراض کردیم

وکیل حسین ماهینی گفت:نامه منع فعالیت این بازیکن در فصل بعد از سوی اداره مالیات به سازمان لیگ ارسال شده اما نسبت به اصل مالیات اعتراض داریم.

مالیات ۳ سال ماهینی قطعی شده است/به برگ قطعی مالیات اعتراض کردیم

ابراهیمی در گفت‌وگو با خبرگزاری صبح قزوین در خصوص بدهی مالیاتی حسین ماهینی گفت:مالیات سه سال اخیر ماهینی با ابهاماتی روبروست. سال ١٣٩١ مالیات او بر عهده باشگاه پرسپولیس بوده، سال ٩٢ میزان دریافتی وی با میزان محاسبه شده تفاوت زیادی دارد و سال ٩٣ هم با ابطال کارت معافیت وی سرباز شده و به انزلی رفته اما مالیات هر سه سال اکنون قطعی شده است.

او در خصوص منع فعالیت وی تصریح کرد: این موضوع مربوط به یکی دو هفته قبل است که اداره مالیات از سازمان لیگ خواسته مانع از عقد قرارداد و فعالیت بدهکاران مالیاتی شود.حتی بعضا از اداره کل ورزش استان تهران خواسته تا پروانه فعالیت برخی باشگاه‌های بدهکار را هم تمدید نکند. نام ماهینی هم در این فهرست بود اما ما به برگ قطعی مالیات اعتراض کردیم و پرونده جهت بررسی مجدد به هیات حل اختلاف مالیاتی موضوع ماده ٢١٦ قانون مالیات های مستقیم رفته تا روز هشتم خرداد کمیسیون برگزار و این امر تعیین تکلیف گردد.

ابراهیمی در پایان گفت:در راستای پیگیری این موارد با مسئولین اداره مالیات در ارتباط هستیم و ان‌شاالله این مشکل حل خواهد شد.

انتهای پیام/ا

منبع: ورزشی فارس

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان