۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین بصیرت افزایی و بصیرت بخشی از برنامه‌های مهم بسیج رسانه است
کد خبر: ۲۴۶۲۶۲ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۲/۲۴ ساعت: ۱۶:۳ ↗ لینک کوتاه

مسئول بسیج رسانه استان قزوین:

بصیرت افزایی و بصیرت بخشی از برنامه‌های مهم بسیج رسانه است

مسئول بسیج رسانه استان قزوین بیان کرد: بصیرت افزایی و بصیرت بخشی به جامعه دومین حوزه از اقدامات ما در بسیج رسانه خواهد بود، سنگر سوم تقویت بنیان‌های صبر انقلابی است تا جامعه در برابر جنگ نرم واکسینه شود.

بصیرت افزایی و بصیرت بخشی از برنامه‌های مهم بسیج رسانه است
به گزارش خبرنگار فرهگ و هنر صبح قزوین ؛ سرهنگ محمد کشاورز مسئول بسیج رسانه استان قزوین ظهر امروز(یکشنبه) در جلسه تودیع و معارفه مسئول بسیج رسانه استان قزوین در سالن شهید پرویز سپاه استان قزوین اظهار کرد: نقشه راه ما در بسیج رسانه قزوین کلام رهبر معظم انقلاب است که فرمودند هرکس در راه انقلاب خدمت می‌کند، انقلابی است.

وی در ادامه افزود: ما در خدمت هر رسانه‌ با هر سلیقه سیاسی که انقلاب و رهبری و ولایت را قبول دارد، خواهیم بود؛ افتخارم این است که خادم الشهدا هستم و در ایامی که در بسیج هنرمندان حضور داشتم نیز خادم الشعرا بودم و امروز نیز خادم نویسندگان عرصه رسانه هستم.

این مسئول ابراز کرد: هدف ما در بسیج رسانه همراهی و کمک به اهداف انقلاب با حضور اصحاب رسانه انقلابی است و در حوزه صنفی و معیشتی با دوستان رسانه تعامل خوبی برقرار خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه بسیج هیچ زمانی رقیب کسی نیست، اذعان کرد: بسیج در هر قشری که حضور داشته باشد کمک مردم است و بسیج رسانه نیز حامی رسانه‌ها خواهد بود و از زحمات برادر خوبم آقای سرباز نیز تشکر می‌کنم و تلاش‌های بسیار خوبی در این حوزه داشتند.

رسانه‌های انقلابی باید مخاطب شناسی را جدی بگیرند
کشاورز تصریح کرد: در کار فرهنگی رهبری معتقد به استفاده از کلمه قرارگاه هستند و عرصه رسانه یکی از حوزه‌های مهم فرهنگی در کشور است و ما در این حوزه در 6 منطقه عملیاتی با رسانه‌ها تعامل برقرار می‌کنیم.

وی ابراز کرد: اولین کار در بسیج رسانه استان با تاکید رهبری در حوزه رسانه انقلابی گری است که نباید فقط در قالب یک شعار باقی بماند؛ بلکه باید به صورت یک هویت و مبنا شکل بگیرد.

مسئول بسیج رسانه استان قزوین گفت: بصیرت افزایی و بصیرت بخشی به جامعه دومین حوزه از اقدامات ما در بسیج رسانه خواهد بود، سنگر سوم تقویت بنیان‌های صبر انقلابی است تا جامعه در برابر جنگ نرم واکسینه شود.

وی خاطرنشان کرد: تقویت مرزهای عقیدتی و باورهای مردم سنگر چهارم و توسعه اخلاق و معنویت سنگر پنجم و ایجاد امید در جامعه و مطالبه گری از دیگر برنامه‌های ماست.

این مسئول عنوان کرد: باید تلاش کنیم انسجام بین خود را در عرصه رسانه مستحکم کنیم و مهارت‌های تولیدات رسانه ای را افزایش داده و برای تقویت جریانسازی و تربیت نیروهای ارزشی و رسانه ای تلاش کنیم.

وی در پایان گفت: دوستان رسانه ای باید عملیات روانی را در حوزه رسانه تقویت کنند و مخاطب شناسی و توسعه مخاطبان به خصوص در قشر خاکستری جامعه را مدنظر قرار دهند و با آنها ارتباط نزدیکی برقرار کنند.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان