۰۸/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۲۹ چهارشنبه

صبح قزوین انقلابی‌گری و امانتداری از شاخصه‌های رسانه در تراز انقلاب است
کد خبر: ۲۴۶۲۲۷ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۲/۲۴ ساعت: ۱۵:۴۶ ↗ لینک کوتاه

معاون اجرایی سپاه استان قزوین:

انقلابی‌گری و امانتداری از شاخصه‌های رسانه در تراز انقلاب است

معاون اجرایی سپاه استان قزوین بیان کرد: برخی از خبرنگاران و افرادی که در رسانه‌ها قلم می‌زنند گاهی بی تقوایی کرده و حقیقت را وارونه به جامعه منتقل می‌کنند؛ امانت داری یکی از خصوصیات بارز خبرنگاران در تراز انقلاب اسلامی است.

انقلابی‌گری و امانتداری از شاخصه‌های رسانه در تراز انقلاب است
به گزارش خبرنگار فرهگ و هنر صبح قزوین ؛ جلسه تودیع و معارفه مسئول بسیج رسانه استان قزوین ظهر امروز(یکشنبه) در سالن شهید پرویز سپاه استان قزوین با حضور اصحاب رسانه برگزار شد.

سرهنگ مهدی طاهرخانی معاون اجرایی سپاه صاحب الامر(عج) قزوین در این جلسه اظهار کرد: این جلسه تودیع و معارفه مسئول بسیج رسانه استان است که بنابر تشخیص فرماندهی استان آقای سرباز در حوزه مشاور رسانه‌ای فرماندهی سپاه حضور خواهد داشت و از زحمات چندین ساله وی در عرصه رسانه استان تشکر کنیم زیرا موفقیت‌های بسیج رسانه در این دوره بسیار خوب بود.

وی در ادامه افزود: آقای کشاورز نیز در بحث رسانه و مسائل فرهنگی جزو السابقون سپاه استان قزوین هستند و تعامل خوبی با اصحاب رسانه دارند و در سمت قبلی خود در حوزه فرهنگی سپاه نیز صاحب نظر در عرصه رسانه بود.

این مسئول عنوان کرد: در مجموعه سپاه معاونت‌های مختلفی با رسانه‌ها تعامل دارند روابط عمومی، بسیج رسانه و مشاور رسانه ای سپاه هرکدام با تفکیک وظایف تعریف شده اند.

وی ادامه داد: معتقدیم رسانه‌های ارزشی تاثیر بسیار مهمی در حوزه‌های مختلفی در جامعه دارند و نقش و رسالت خبرنگاران بسیار سنگین است.

اصحاب رسانه می‌توانند توطئه‌های دشمن را خنثی کنند

طاهرخانی یادآور شد: نقش حضرت زینب(س) در ماجرای کربلا یک تجربه و الگوی مناسب برای اصحاب رسانه است؛ اگر ایشان نقش خبرنگاری پس از قائله عاشورا را برعهده نمی‌گرفت؛ مشخص نبود امروز ما توان درک پیام‌های عاشورا را داشته باشیم.

وی اذعان کرد: اعتقاد داریم امروز در دنیا یکی از مولفه‌های قدرت اصحاب رسانه هستند که می‌توانند برای فضاهای مختلف نقش آفرینی داشته باشند.

معاون اجرایی سپاه صاحب الامر(عج) قزوین گفت: برخی از خبرنگاران و افرادی که در رسانه‌ها قلم می‌زنند گاهی بی تقوایی کرده و حقیقت را وارونه به جامعه منتقل می‌کنند؛ امانت داری یکی از خصوصیات بارز خبرنگاران در تراز انقلاب اسلامی است.

وی تاکید کرد: زمانی می‌توان یک خبرنگار را در تراز انقلاب اسلامی دانست که توان انقلابی گری را داشته باشند و باید این رسالت را به خوبی گسترش دهند.

طاهرخانی در پایان بیان کرد: چشم طمع بسیاری از دشمنان قسم خورده انقلاب به 29 اردیبهشت ماه است و نقش اصحاب رسانه بسیار در این فضا برای افزایش مشارکت مردمی بسیار حائز اهمیت است تا توطئه دشمنان با نقش آفرینی خبرنگاران انقلابی خنثی شود.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان