۱۵/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۵ چهارشنبه

صبح قزوین توزیع پارچه سبز و نبات جزو کارهای روتین آستان قدس است/ آماده مناظره با ستادهای آقای روحانی هستیم
کد خبر: ۲۴۶۲۰۰ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۲/۲۴ ساعت: ۱۳:۵۸ ↗ لینک کوتاه

مسئول ستاد رویش حجت الاسلام رییسی در قزوین:

توزیع پارچه سبز و نبات جزو کارهای روتین آستان قدس است/ آماده مناظره با ستادهای آقای روحانی هستیم

مسئول ستاد رویش حجت الاسلام رییسی در قزوین بیان کرد: توزیع پارچه سبز و نبات جزو کار روتین آستان قدس است و دلیلی ندارد چون حجت الاسلام رییسی نامزد انتخابات است فعالیت آستان قدس تعطیل شود؟

توزیع پارچه سبز و نبات جزو کارهای روتین آستان قدس است/ آماده مناظره با ستادهای آقای روحانی هستیم
به گزارش خبرنگار سیاسی صبح قزوین؛ حجت الاسلام سید مطهر سید علیزاده مسئول ستاد رویش حجت الاسلام رییسی در قزوین روز گذشته(یکشنبه) در دفتر سایت خبری قزوین امروز اظهار کرد: انبیاء و ائمه الهی به منظور 4 هدف مشترک ابلاغ پیام الهی به مردم، تزکیه جامعه، تعلیم کتاب و تعلیم حکمت به رسالت رسیدند.

وی با طرح این سوال که مهمترین عامل فساد یا سلامت جامعه چیست؟ گفت: نصب قوانین در یک جامعه اسلامی می‌تواند زمینه رشد یا فساد افراد را فراهم کند؛ پیامبران و ائمه آمدند تا با وضع حکومت اسلامی و اجرای قوانین فساد از جامعه رخ بربندد.

این مسئول افزود: اگر ما می‌خواهیم ماموریت انبیاء که حکومت اسلامی در راستای ظهور امام زمان(عج) تشکیل دهیم، باید قوانین اصلاح شود و مجریان قانون کسانی باشند که قوانین صحیح را پیاده می‌کنند.

وی با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری عنوان کرد: قرار نیست هر رییس جمهور جدیدی انتخاب می‌شود برنامه جدیدی وضع کند؛ بلکه بسیاری از برنامه‌ها ما مثل سند چشم انداز مشخص است، مشکل امروز کشور در عدم اجرای برنامه‌های مصوب از سوی دولت است.

فضای انتخابات رینگ بوسک نیست

علیزاده بیان کرد: اگر حکومت‌ها اصلاح شود و قوانین صحیحی وضع و اجرا شود و مجریان باتقوا و متخصص حضور داشته باشند در نتیجه آبادانی در کشور حاصل می‌شود.

وی تصریح کرد: فضای انتخابات باید در کشور درعین شور و نشاط همراه با آرامش و به دور از جنجال و شلوغ بازی باشد؛ زیرا در این فضا فرهنگ سیاسی مردم افزایش می‌یابد؛ در فضای تهمت و دروغ مردم به رشد سیاسی دست پیدا نمی‌کنند.

مسئول ستاد رویش حجت الاسلام رییسی در قزوین اذعان کرد: یکی از انتقاداتی که به دولت وارد است این بود که بسیاری از قراردادهایی که به ضرر کشور بود در فضای آرام انجام داد، قضیه برجام و سند 2030 از این موارد است که مایه ننگ برای ملت ایران است.

وی تاکید کرد: اگر نامزدی منطق و استدلالی دارد باید به دور از هوچی گری مطرح کند حرف حق در بستر آرامش اجتماعی پیش می‌رود، فضای انتخابات رینگ بوسک نیست که هرکس بیشتر توانست طرف مقابل را تخریب کند رییس جمهور بهتری خواهد بود.

مجاز نیستیم برای موضوع اثبات نشده تهمت بزنیم

علیزاده با بیان اینکه ما مجاز نیستیم برای موضوع اثبات نشده تهمت بزنیم، ابراز کرد: توزیع پارچه سبز و نبات جزو کار روتین آستان قدس است و دلیلی ندارد چون حجت الاسلام رییسی نامزد انتخابات است فعالیت آستان قدس تعطیل شود؟

وی ادامه داد: 20 درصد از درآمدهای آستان قدس حق تولیت متولی است که هزینه زیادی می‌شود؛ اما حاج آقا رییسی وصیت کرده اند که این هزینه در حق محرومان استفاده شود؛ شخصی با این صفات از پارچه سبز و نبات برای رای آوردن استفاده نمی‌کند.

این مسئول تصریح کرد: آقای روحانی یک حقوقدان و عالم است نباید برخی صحبت‌های غیرمعقول از زبان وی مطرح شود؛ دادگاه روحانیت برای رسیدگی به جرم افرادی است که در لباس روحانیت به اسلام خیانت می‌کنند و باید جلوی این افراد گرفته شود تا مردم نسبت به انقلاب بدبین نشوند.

وی با بیان اینکه برای کسب رأی نباید تقوا را زیر پا گذاشت، گفت: در مناظره روز جمعه آقای روحانی در دو مورد صداقت به خرج داد و دریافت زمین 800 متری را منکر نشد و همچنین گفت که در دولت دوازدهم تحریم‌های را رفع خواهد کرد.

مسئول ستاد رویش حجت الاسلام رییسی در قزوین عنوان کرد: در سطح شهر برای روشنگری و اطلاع رسانی به مردم تربیون‌های آزاد در فضایی استدالالی با آرامش برگزار می‌کنیم و آماده مناظره با ستادهای آقای روحانی در فضایی به دور از هوچی گری و آرامش هستیم.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان