۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین آغاز اردوی تیم ملی تیراندازی با کمان جانبازان و معلولین از سوم خرداد
کد خبر: ۲۴۶۱۸۱ نویسنده: mamiri تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۲/۲۴ ساعت: ۰:۰ ↗ لینک کوتاه

آغاز اردوی تیم ملی تیراندازی با کمان جانبازان و معلولین از سوم خرداد

مرحله دوم اردوی آمادگی تیم ملی تیراندازی با کمان جانبازان و معلولین برای حضور در تورنمنت بین‌المللی جمهوری چک و قهرمانی جهان از سوم خردادماه در خراسان رضوی آغاز می‌شود.

آغاز اردوی تیم ملی تیراندازی با کمان جانبازان و معلولین از سوم خرداد

به گزارش خبرگزاری صبح قزوین و به نقل از کمیته ملی پارالمپیک، مرحله دوم اردوهای آمادگی تیم ملی تیراندازی با کمان جانبازان و معلولین برای شرکت در تورنمنت بین‌المللی چک و قهرمانی جهان با حضور 19 کماندار از سوم تا چهاردهم خردادماه در استان خراسان رضوی برگزار می‌شود.

در این اردو غلامرضا رحیمی از خوزستان، ابراهیم رنجبر، پوریا جلالی‌پور، مجید کاکوش، سیده زهرا حسینی، محدثه کهنسال و محمدرضا زندی از تهران، غلامرضا فتاحی از چهارمحال و بختیاری، هادی نوری و سمیه رحیمی از اصفهان، سینا منشازاده، سمیه عباسپور و زهرا نعمتی از کرمان، سیداحمد هاشمی از آذربایجان غربی، رمضان بیابانی از مازندران، زهرا دلخوش، زهره ابراهیمی و راضیه شیرمحمدی از خراسان رضوی و فرزانه عسکری از آذربایجان شرقی دعوت شده‌اند که تمریناتشان را تحت نظر مجید کهتری و جبرائیل عبادی انجام می‌دهند. سعید اصغری گنجی نیز به عنوان مربی بدنساز در کنار تیم است.

تیم ملی تیراندازی با کمان برای نخستین بار با بیشترین نفرات اردوهای خود را آغاز کرده است و هدف کادر فنی شناسایی استعدادهای جدید و پشتوانه‌سازی برای تیم ملی است.

این تیم در بازی‌های پارالمپیک ریو موفق به کسب 2 مدال طلا و 2 نقره شد. مجید کهتری، رئیس انجمن و سرمربی تیم ملی تیراندازی با کمان، برای تقویت تیم ملی و پشتوانه‌سازی تیم ملی از بازیکنان جدیدی در ترکیب تیم استفاده کرده است.

انتهای پیام/

منبع: ورزشی فارس

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان