۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین مشکل آبگرفتگی شهر عدم توجه به اصلاح و تکمیل شبکه آب‌های سطحی است
کد خبر: ۲۴۶۱۳۶ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۲/۲۴ ساعت: ۱۰:۳۴ ↗ لینک کوتاه

مدیرعامل پسماند قزوین:

مشکل آبگرفتگی شهر عدم توجه به اصلاح و تکمیل شبکه آب‌های سطحی است

مدیرعامل پسماند قزوین بیان کرد: بعضی آبگرفتگی‌ها در نقاطی از معابر جنوبی شهر حاصل از خروج آب از منهول‌های فاضلاب شهری است که تمام آن‌ها بصورت مصور به شرکت آب و فاضلاب منعکس تا کار کارشناسی لازم صورت پذیرد.

مشکل آبگرفتگی شهر عدم توجه به اصلاح و تکمیل شبکه آب‌های سطحی است
مجتبی منتظری در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار کرد: با توجه به اعلام اداره کل هواشناسی استان قزوین تمامی عوامل ستادی و عملیاتی این سازمان بصورت آماده باش بودند و نقاط حادثه خیز درون شهر به کنترل در خواهد آمد.

وی عمده مشکل آبگرفتگی در سطح شهر را حاصل مشکلات عمرانی در معابر و عدم توجه به اصلاح و تکمیل شبکه آب‌های سطحی شهر دانست و یادآور شد: نقاط حادثه خیز شناسایی و با اولویت بندی در سال 96رفع مشکل خواهد شد.

مدیرعامل پسماند قزوین با اشاره به برخی اخبار منتشر شده در رسانه‌ها مبنی بر آبگرفتگی منازل و واحدهای صنفی در سطح شهر تصریح کرد: بعضی آبگرفتگی‌ها در نقاطی از معابر جنوبی شهر حاصل از خروج آب از منهول‌های فاضلاب شهری است که تمام آن‌ها بصورت مصور به شرکت آب و فاضلاب منعکس تا کار کارشناسی لازم صورت پذیرد.

وی گفت: در بارندگی‌های اخیر تمامی ایستگاه‌های خدماتی سازمان با در اختیار گرفتن انواع خودروهای سبک و سنگین شامل 4دستگاه لودر، 5 دستگاه خاور کمپرسی، 2 دستگاه گریدر، 1 دستگاه جنتکس و 100دستگاه پمپ کف کش آماده بارش بوده و تا پایان بارش‌ها در سطح شهر مسقر خواهند بود.

منتظری تاکید کرد: جلوگیری از رها سازی و تخلیه زباله‌ها در انهار و جوی‌های آب کمک شایان توجهی به این سازمان در رفع آبگرفتگی‌های موضعی خواهد کرد.

وی با اشاره به دپو تعداد یک هزار کیسه شن در نقاط پرخطر سطح شهر افزود: امید است در سال 96 با اختصاص مبلغ قابل توجهی به بخش عمرانی مناطق نسبت به رفع مشکلات عمرانی و اصلاح شبکه آب‌های سطحی اقدام تا درآینده شاهد دپو کیسه های شن جهت مقابله با نفوذ آب از پیاده ها رو به منازل مسکونی نباشیم.

این مسئول در پایان از عموم همشهریان تقاضا کرد تا در صورت نیاز به کیسه‌های شن جهت جلوگیری ازورود سیلاب به درون منازل و یا واحدهای صنفی مراتب را با مدیریت اجرایی این سازمان واقع در بلوار شهید بهشتی جنب زمین ورزشی شقایق و یا با شماره تلفن 33245070اطلاع رسانی کنند.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان