۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین برخورد شدید و بدون اغماض دستگاه قضایی با متجاوزین به بیت‌المال
کد خبر: ۲۴۶۱۳۲ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۲/۲۴ ساعت: ۱۰:۸ ↗ لینک کوتاه

رئیس کل دادگستری استان قزوین تصریح کرد

برخورد شدید و بدون اغماض دستگاه قضایی با متجاوزین به بیت‌المال

رئیس کل دادگستری استان قزوین بیان کرد: هرکسی و در هر جایگاهی اگر بخواهد به حقوق مردم تجاوز کرده و به بیت‌المال دست‌درازی کند با برخورد شدید و بدون اغماض دستگاه قضایی روبرو خواهد شد.

برخورد شدید و بدون اغماض دستگاه قضایی با متجاوزین  به بیت‌المال
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ؛ جمال انصاری رئیس کل دادگستری استان قزوین صبح امروز(یکشنبه) در نشست با معاون آمار و فن آوری اطلاعات دادگستری، معاون مالی پشتیبانی و عمرانی دادگستری استان و روسای حوزه قضایی بخش‌های تابعه دادگستری گفت: تمام تلاش ما و دیگر نیروهای نظامی و امنیتی خدمت صادقانه به مردم است.

وی افزود: هدف بعدی تأمین نظم و انضباط جامعه است که به لطف خدا این دو مجموعه با وظایفی که قانون برای آنان مشخص کرده در تأمین نظم و انضباط جامعه نهایت تلاش خود را به کار می‌بندند و شبانه‌روز تلاش می‌کنند.

این مسئول ادامه داد: هرکسی و در هر جایگاهی اگر بخواهد به حقوق مردم تجاوز کرده و به بیت‌المال دست‌درازی کند با برخورد شدید و بدون اغماض دستگاه قضایی روبرو خواهد شد تا مردم عزیز ما در امنیت و آرامش هر چه بیشتر زندگی کنند.

وی اضافه کرد: خدمت به مردم هدف اساسی و جدی دستگاه قضایی است؛ اما این خدمت که رکن کار دستگاه قضایی است در سایه قانونمداری با جدیت پیگیری می‌شود.


انصاری تصریح کرد: یکی از مهمترین سیاست‌های مدیریت قضایی استان قزوین با تمرکز بر خدمت رسانی هرچه بهتر و بیشتر به مردم شریف و بزرگوار، تقویت واحدها و نیروهای صف است که ارتباط تنگاتنگ و مستقیمی با مراجعان دارند که در مدت اخیر تأثیر مثبت خود را بر جای گذاشته است.

وی عنوان کرد: سیاست‌های ابلاغی در سال جاری در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری و تأکیدات ریاست محترم قوه قضائیه، در زمینه تسریع در اجرای قاطعانه احکام، کنترل ورودی پرونده‌ها به مجموعه قضایی و کاهش موجودی پرونده‌ها بوده و برهمین اساس شاهد کاهش زمان رسیدگی به پرونده‌ها در اکثر شعب دادگستری و دادسرای استان هستیم.

رییس دادگستری قزوین یکی از مهمترین برنامه‌های دادگستری استان تقویت اقدامات پیشگیرانه دانست و اظهارداشت: برنامه محوری ما هم پوشانی و هم افزایی توان بین سازمانی در جهت تقویت اقدامات پیشگیرانه و ترویج فرهنگ پیشگیری در همه حوزه‌هاست که در این زمینه نقش رسانه‌ها و نهادهای آموزشی بسیار مهم و تأثیر گذار است.

وی خاطر نشان کرد: البته در کنار برنامه‌های مستمر؛ حمایت حقوقی از صنعت، مقابله با زمین خواری، پیشگیری از تصادفات، نظارت بر عملکرد شرکت‌های خدماتی، پیشگیری و مقابله با قاچاق کالا و ارز، پیشگیری از طلاق، تقویت مراکز مشاوره خانواده و کاهش جمعیت کیفری در دستور کار این حوزه قرار گرفته است.

این مسئول اعلام کرد: بهبود شاخص‌های امنیتی و ارتقاء امنیت مردم از جمله اولویت‌های اصلی دادگستری استان در چند سال گذشته بوده است و در همین راستا برخوردهای قاطع با اشرار و مخلین نظم و امنیت مردم در دستور کار قرار گرفته است.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان