۱۴/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۴ سه شنبه

صبح قزوین مشترکین برق با انعقاد تفاهم‌نامه از برق رایگان بهره‌مند شوند
کد خبر: ۲۴۶۱۱۴ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۲/۲۴ ساعت: ۹:۵۹ ↗ لینک کوتاه

مديرعامل شرکت برق استان قزوین:

مشترکین برق با انعقاد تفاهم‌نامه از برق رایگان بهره‌مند شوند

مديرعامل شرکت برق استان قزوین بیان کرد: سقف مجاز مصرف برای بهره مندی از برق رایگان ۱۵۰ کیلوات ساعت در ماه است و مشترکین می‌توانند جهت اقدام لازم و انعقاد تفاهمنامه به مدیریت‌های برق در قزوین و ادارات اقماری مراجعه کنند.

مشترکین برق با انعقاد تفاهم‌نامه از برق رایگان بهره‌مند شوند
سعید بهادیوند چگینی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار کرد: به منظور جلب همکاری مشترکین تجاری، کشاورزی و اداری براساس دستورالعمل مربوطه و در راستای اجرای برنامه‌های مدیریت مصرف برق در تابستان سال جاری و تلاش جهت پایداری شبکه و جلوگیری از خاموشی‌های احتمالی در تابستان 96، این شرکت آمادگی دارد تا با مشترکین مذکور تفاهمنامه همکاری منعقد کند.

مديرعامل شرکت برق استان قزوین در ادامه گفت: براساس مفاد تفاهمنامه‌های مذکور در صورت همکاری مشترکین مربوطه از 15 خرداد ماه تا 15شهریور و کاهش مصرف در ساعت‌های اوج بار که برای صنایع (12 الی 14 و 20 الی 22)، ادارات (11 الی 15 )، برای کشاورزان دارای کنتور فهام (12 الی 16 ) و برای سایر مشترکین (۱۹ الی ۲۳ ) است پاداش‌های (بهای انرژی و بهای قدرت ) با توجه به جدول مربوطه محاسبه و به آنان پرداخت خواهد شد.

وی اذعان کرد: مشترکین برق می‌توانند با بکار بستن راه کارهای کاهش مصرف برق از جمله استفاده از لوازم برقی دارای برچسب انرژی و استاندارد ، استفاده از روشنایی استاندارد متناسب با فضا و محیط با استفاده از لامپهای کم مصرف و LED و استفاده از لوازم کاهش دهنده مصرف برق از قبیل تایمر، دیمر عدم استفاده از لوازم برقی پر مصرف در ساعات اوج مصرف (۱۹تا ۲۳ ) مصرفف برق خود کاهش دهند.

این مسئول ابراز کرد : مشترکین کشاورزی ( جهت بهره مندی از برق رایگان و تخفیفات همکاری) با توجه به تفاهمنامه مذکور در صورت همکاری در بازه زمانی ۱۵ خرداد لغایت 15 شهریور ماه در ساعت‌های اوج مصرف و بر اساس تعداد روزها و همچنین میزان ساعات همکاری درصورت عدم استفاده از برق، از بخشودگی کامل بهای برق مصرفی در ایام تابستان و همچنین پاداش برخوردار می‌شوند.

وی عنوان کرد: سقف مجاز مصرف برای بهره مندی از برق رایگان ۱۵۰ کیلوات ساعت در ماه است و مشترکین مذکور می‌توانند جهت اقدام لازم و انعقاد تفاهمنامه به مدیریت‌های برق در قزوین و ادارات اقماری در شهرستان‌ها مربوطه مراجعه کنند.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان