۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین حضور ۲۰ هزار رأی اولی در انتخابات سال جاری
کد خبر: ۲۴۵۸۳۴ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۲/۲۳ ساعت: ۹:۱ ↗ لینک کوتاه

رئیس ستاد انتخابات قزوین اعلام کرد:

حضور ۲۰ هزار رأی اولی در انتخابات سال جاری

رئیس ستاد انتخابات استان قزوین گفت: ۱۹ هزار و ۹۰۸ نفر در استان، نخستین بار برای حضور در دوادزهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا واجد شرایط رای دهی هستند.

حضور ۲۰ هزار رأی اولی در انتخابات سال جاری
به گزارش خبرنگار سیاسی صبح قزوین ؛ سید سعید شاهرخی رییس ستاد انتخابات قزوین در اولین همایش فرمانداران و بخشداران استان قزوین با اشاره به رونمایی از صندوق‌های الکترونیکی اخذ آرا در استان قزوین،گفت: یک هزار و 530 صندوق الکترونیکی در 496 شعبه در 6 شهر استان قزوین برای اخذ آرای مردم در پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا را آماده هستند.

وی ادامه داد: برای اولین بار است که از این شیوه برای اخذ رای در انتخابات استفاده می‌شود که افزایش سرعت و دقت در بازشماری و اعلام آرا را می توان از جمله فواید این دستگاه‌ها اعلام کرد.

شاهرخی افزود: تمامی امکانات و تجهیزات لازم برای برگزاری انتخاباتی سالم و با شکوه در 29 اریبهشت ماه آماده شده است.

رئیس ستاد انتخابات استان قزوین گفت: 19 هزار و 908 نفر در استان، نخستین بار برای حضور در دوادزهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا واجد شرایط رای دهی هستند.

وی خطاب به نامزدهای انتخاباتی و هواداران آنها، گفت: امیدواریم این افراد با رعایت اخلاق اسلامی و دوری از هرگونه تخریب و تهمت و افترا به برگزاری انتخاباتی با شکوه و با مشارکت حداکثری که از منویات مقام معظم رهبری و شهدا و امام راحل است، کمک کنند.

این مسئول در پایان ابراز کرد: پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا و دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری به طور همزمان 29 اردیبهشت ماه جاری برگزار می‌شود.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان