۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین آمادگي استان براي استقبال از مسافرين نوروزي
کد خبر: ۲۴۵۸ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

استاندار قزوين خبر داد؛

آمادگي استان براي استقبال از مسافرين نوروزي

استاندار قزوين در جلسه كارگروه ميراث فرهنگي و گردشگري و ستاد تسهيلات نوروزي، از آمادگي استان براي استقبال از مسافرين نوروزي خبر داد.

آمادگي استان براي استقبال از مسافرين نوروزي
به گزارش صبح قزوین احمد عجم در جلسه كارگروه ميراث فرهنگي و گردشگري و ستاد تسهيلات نوروزي استان با اشاره به افزايش 20 درصدي تعدادي گردشگران و مسافران در نوروز 91 در مقايسه با سالهاي قبل، پيش بيني کرد نوروز 92 استان قزوين ميزبان يك ميليون ميهمان باشد.
وي لزوم اطلاع رساني مناسب در ايام نوروز را يادآور شد و افزود: اطلاع رساني اسكان مسافران، تهيه بسته هاي فرهنگي براي معرفي توانمندي هاي استان، معرفي فرهنگ مردم، نظافت مراكز اقامتي بين راهي و نمازخانه ها و حضور مستمر بازرسان سبب خواهد شد مسافران عبوري بيشتري قزوين را براي اقامت انتخاب كنند.
استاندارقزوين بر احداث بازارچه هاي دائمي و عرضه مستقيم صنايع دستي استان را در مبادي ورودي شهرهاي هم تأكيد كرد و گفت: صنايع دستي و سوغات قزوين قابل توجه و متنوع است و به طور قطع مورد استقبال مسافران و گردشگران هم قرار خواهد گرفت.
ستاد تسهيلات نوروزي از 25 اسفند تا 17 فروردين به صورت شبانه روزي در قزوين در محل عمارت عالي قاپو و در شهرستان ها مستقر هستند.
به گفته مديرکل ميراث فرهنگي، صنايع دستي، گردشگري استان، توزيع 500 هزار اقلام فرهنگي، برپايي نمايشگاه صنايع دستي و سفراستان در يكصد غرفه و فعاليت 170 راهنما در بناهاي تاريخي قزوين از برنامه هاي نوروز امسال دراستان قزوين است.
انتهای پیام/  

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان