۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین از بداخلاقی های هدفمند دولتی ها تا تخلف انتخاباتی و فعال کردن گسل های هویتی/ جناب آشنا، سیلی نخورید!
کد خبر: ۲۴۵۷۴۲ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۲/۲۲ ساعت: ۱۵:۳۲ ↗ لینک کوتاه

وقتی دولتی ها به دنبال به هم زدن قاعده بازی هستند؛

از بداخلاقی های هدفمند دولتی ها تا تخلف انتخاباتی و فعال کردن گسل های هویتی/ جناب آشنا، سیلی نخورید!

حسام آشنا و سایر کسانی که با سابقه‌‌های اطلاعاتی- امنیتی، اکنون بر گِرد جناب روحانی جمع‌اند، باید خود را برای شکست احتمالی آماده سازند. پذیرش شکست البته صرفا به فردای انتخابات در مرحله‌ی دوم مرتبط نیست. همین‌که از همین حالا بزنند زیر میز بازی، یعنی قصد تن دادن به نتیجه را ندارند.

از بداخلاقی های هدفمند دولتی ها تا تخلف انتخاباتی و فعال کردن گسل های هویتی/ جناب آشنا، سیلی نخورید!
به گزارش سرویس سیاسی  صبح قزوین ، در روزهای منتهی به انتخابات مجلس شورای اسلامی در 7 اسفند 13944 نوشته‌ای از حسام‌الدین آشنا، مشاور فرهنگی حسن روحانی و کسی که برخی معتقدند در عملیات_روانی دولت نقش اساسی دارد، باعث جلب توجه شد. آشنا نوشته بود:‌ «جریان موسوم به اصلاح‌طلبی در سال ۸۸ و در آزمون پذیرش نتایج انتخابات چندان موفق نبود. حالا نوبت جریان موسوم به اصولگرایی است که در آزمون پذیرش نتایج انتخابات ۹۴ میزان تحمل خود را نشان دهد.»

 او عملا داشت خبر از پیروزی اصلاح‌طلبان در آن انتخابات می‌داد و اصول‌گرایان را از هرگونه عدم پذیرش نتایج انتخابات بر حذر می‌داشت. همین هم شد؛ اصلاح‌طلبان در تهران، قاطعانه پیروز شدند و اصولگرایان و انقلابیون نتایج را پذیرفتند.

 اما حالا نوبت جناب آشنا است. او و سایر کسانی که با سابقه‌‌های اطلاعاتی- امنیتی، اکنون بر گِرد جناب روحانی جمع‌اند، باید خود را برای شکست احتمالی آماده سازند. پذیرش شکست البته صرفا به فردای انتخابات در مرحله‌ی دوم مرتبط نیست. همین‌که از همین حالا بزنند زیر میز بازی، یعنی قصد تن دادن به نتیجه را ندارند. زدن زیر میز بازی اما گونه‌های مختلفی دارد؛ از بداخلاقی‌های هدفمند تا تخلف‌های انتخاباتی، از فعال‌‌کردن گسل‌های هویتی تا عملیات‌های بی‌ثابت‌ساز و حتی ... و هر چیزی که بخواهد با ایجاد یک موج مصنوعی، ورق نظرسنجی‌ها را عوض کند.

 جناب آشنا حتما عمق این جمله‌ی حضرت آقا را بسیار فهم کرده و آن را بسیار جدی خواهد گرفت: «اگر کسی بخواهد برخلاف امنیت کشور اقدام کند، قطعاً با سیلی سختی مواجه خواهد شد.»


انتهای پیام/1404

منبع: پایگاه598

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان