۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین ارائه خدمات حوزه پزشکی و حقوقی از اولویت اقدامات جهادی ماست
کد خبر: ۲۴۵۵۸۰ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۲/۲۱ ساعت: ۱۴:۲۱ ↗ لینک کوتاه

مسئول گروه جهادی سفیران "کارو کرامت":

ارائه خدمات حوزه پزشکی و حقوقی از اولویت اقدامات جهادی ماست

مسئول گروه جهادی سفیران کارو کرامت گفت: در بخش خدماتی، مشاوره‌های خانواده، حقوقی، پزشکی و کارهایی از قبیل واکس زدن و در بخش سرگرمی، مسابقات نقاشی و در بخش تبلیغات برطرف کردن شبهات و تبلیغ توسط اعضای انقلابی گروه انجام می‌شود.

 ارائه خدمات حوزه پزشکی و حقوقی از اولویت اقدامات جهادی ماست
حسنی مسئول یکی از گروه‌های خودجوش انقلابی و جهادی است که در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین در خصوص برنامه‌های پیش‌روی این گروه گفت: گروه جهادی "سفیران کار و کرامت" دوستداران انقلابی آقای رئیسی هستند که به شکل داوطلبانه برای خدمت به مردم مناطق محروم اعلام آمادگی کرده‌اند.

وی با بیان اینکه سفر به مناطق محروم واقع در الموت، دشتابی، تاکستان، اقبالیه و الوند در برنامه کاری روزهای آینده این گروه جهادی قرار دارد، افزود: روز گذشته اعضا در قالب یک گروه در سه بخش خدماتی، سرگرمی برای کودکان و تبلیغ به شهرک مهرگان رفته و بدون چشم داشتی ارائه خدمات کرده‌اند.

مدیر این گروه ادامه داد: در بخش خدماتی، مشاوره‌های خانواده، حقوقی، پزشکی و کارهایی از قبیل واکس زدن و در بخش سرگرمی، مسابقات نقاشی و نقاشی بر روی صورت کودکان و در بخش تبلیغات برطرف کردن شبهات و تبلیغ توسط اعضای انقلابی گروه انجام می‌شود.

حسنی در خصوص چگونگی پرداختن به مشکلات مطرح شده از سوی مردم، اشاره و بیان کرد: در این میان مردم می‌توانند مشکلات خود را به صورت مکتوب در اختیار ما قرار دهند یا به دست آقای رئیسی برسانیم تا قدمی در راه حل این مسائل برداشته شود.

وی ادامه داد: هم اکنون افراد زیادی برای عضویت در این گروه اعلام آمادگی کرده‌اند و این روند همچنان ادامه دارد و کسانی که علاقمند به شرکت در برنامه‌های گروه "سفیران کارو کرامت" هستند می‌توانند از طریق شماره 09353957447 در تلگرام با در ارتباط باشند.
انتهای پیام/9003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان