۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین دولت پاسخگو باشد آیا ۴ میلیون شغل ایجاد شد؟/ مردم رئیس جمهوری انتخاب کنند که راه نفوذ دشمن را باز نکند
کد خبر: ۲۴۵۴۳۵ نویسنده: کبری خزعلی تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۲/۲۰ ساعت: ۱۴:۴۳ ↗ لینک کوتاه

عضو شورای انقلاب فرهنگی:

دولت پاسخگو باشد آیا ۴ میلیون شغل ایجاد شد؟/ مردم رئیس جمهوری انتخاب کنند که راه نفوذ دشمن را باز نکند

عضو شورای انقلاب فرهنگی اظهار کرد: باید از دستگاه‌ها سوال کنیم آیا قوانین را اجرا کرده‌اند؟ آیا قانون برنامه پنجم توسعه که در قالب ایجاد سالی یک میلیون شغل است اجرایی شده است؟

دولت پاسخگو باشد آیا ۴ میلیون شغل ایجاد شد؟/ مردم رئیس جمهوری انتخاب کنند که راه نفوذ دشمن را باز نکند
کبری خزعلی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی صبح قزوین به لزوم حضور حداکثری مردم در انتخابات اشاره کرد و گفت: همانطور که مقام معظم رهبری و حضرت امام (ره) تاکید داشتند انقلاب ایران انقلابی اسلامی، بر اساس تعالیم انبیا و مردمی است و راه نجات به کمک مردم رقم خواهد خورد.

عضو شورای انقلاب فرهنگی افزود: اگر مردم می خواهند زمینه‌ساز و منتظر ظهور باشند باید برای لحظه لحظه این مملکت برنامه ریزی کرده و در آن سهیم باشند.

وی تصریح کرد: مردم باید در همه عرصه‌ها اعم از اجتماعی، اقتصادی و سیاسی حضور داشته باشند چراکه مردم می‌توانند سرنوشت مملکت را به دست فردی بسپارند که سرباز امام امام زمان (عج) باشد و راه را برای ظهور و کمال هموار کند یا فردی که راه و زمینه نفوذ را با تردید و ترس و انفعال برای دشمن باز کند.

خزعلی ادامه داد: نمونه‌های عملی نفوذ دشمن در منطقه به وضوح مشخص است و آن‌هایی که در مقابل آمریکا کوتاه آمدند همچون صدام و قذافی حکومتشان سرنگون و کشورشان اشغال شد.

وی اضافه کرد: اما با استقامت در مقابل دشمن توانستیم با کمال عزت در حدود چهل سال سر پای خودمان بایستیم و در زمینه مسائل نظامی، اقتصادی و علمی موفق بوده و پیشرفت داشته‌ایم.

این کارشناس فرهنگی و سیاسی در خصوص تلاش برخی افراد در جهت دو قطبی‌سازی کشور، بیان کرد: طبق فرمایش مقام معظم رهبری ما یک گروه مسلمان انقلابی و یک گروه غیر انقلابی و ضد انقلابی داریم و این طیف مشخص می‌کند چه کسانی همراه انقلاب بوده و هستند و چه کسانی از انقلاب فاصله گرفته و به ضدیت رسیده‌اند.

پایبندی به قوانین لازمه کار مسئولین است
خزعلی ادامه داد: ما باید جلوی راه‌اندازی بازی‌های سیاسی که هدفی جز دوقطبی‌سازی ندارند را بگیریم و افراد را با توجه به میزان پایبندی به قوانین مورد سنجش قرار دهیم.

وی با بیان اینکه پایبندی به قوانین لازمه کار مسئولین است، بیان کرد: هر فردی که در راه خدمت به نظام و ایران اسلامی است و نسبت به شهدا تعهد دارد باید به قانون اساسی پایبند بوده ستیزه‌جویی نکند حتی اگر قانون اساسی نباشد و قوانین اول تا پنجم جامعه که مصوبه مجلس و لازم‌الاجراست باید در دستور کار مسئولین قرار گرفته و به آن پایبند باشند.

استاديار دانشگاه علوم پزشکي تهران اضافه کرد: باید از دستگاه‌ها سوال کنیم آیا قوانین را اجرا کرده‌اند؟ آیا قانون برنامه پنجم توسعه که در قالب ایجاد سالی یک میلیون شغل است اجرایی شده است؟ آیا در این چهار سال چهار میلیون شغل ایجاد شده است؟ و اگر تخلف از قانون و قانون‌شکنی است مردم خودشان راهشان را مشخص می‌کنند.

خزعلی در خاتمه به ویژگی‌های برجسته‌ای که رئیس جمهور آینده باید از آن برخوردار باشد، اظهار کرد: رئیس جمهور اصلح باید با شناخت اسلام عالم‌ترین، عادل‌ترین، سیاستمدارین فرد از میان نامزدها باشد، دنیا‌طلب نباشد، ساده‌زیست، پرکار و دردش درد مظلومین باشد.
انتهای پیام/9003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان