۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین ریزش آوار و مصدومیت یک کارگر به هنگام گودبرداری+تصاویر
کد خبر: ۲۴۵۴۰۲ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۲/۲۰ ساعت: ۱۲:۴۱ ↗ لینک کوتاه

در قزوین رخ داد؛

ریزش آوار و مصدومیت یک کارگر به هنگام گودبرداری+تصاویر

ریزش آوار در محل گودبرداری در در بلوار نخبگان مصدومیت یک کارگر را به دنبال داشت.

ریزش آوار و مصدومیت یک کارگر به هنگام گودبرداری+تصاویر
اصغر چگینی، رئيس ايستگاه شماره سه سازمان آتش نشاني قزوين در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین گفت: ریزش ناگهانی دیوار محل گودبرداری موجب مصدومیت و گرفتار شدن یک کارگر در زیر آوار شد.

وی افزود: پس از اطلاع رساني اين حادثه به سامانه 125 از سوي شهروندان، ستاد فرماندهي سازمان آتش نشاني قزوین بلافاصله نيروهاي عملياتي ايستگاه شماره پنج پونک و 2 شهید بابایی را در ساعت 11 و 1 دقيقه روز دوشنبه 18 اردیبهشت ماه سال 1396 به محل حادثه واقع در بلوار نخبگان اعزام کرد.

این مسئول اذعان کرد: در جریان این حادثه يکي از کارگران در قسمت شرقي این محل مشغول کار در مسیر انشعابات لوله‌های آب و فاضلاب مجاور محل گودبرداری بوده که ناگهان بخشی از ديواره خاکی کناري این قسمت تخریب شده و قسمتی از بدن کارگر در زيرخاک مدفون مي‌شود.

وی با اشاره با اینکه کارگر مذکور توسط ساکنین قبل از رسیدن آتش نشانان از زیر آوار خارج شده بود؛ عنوان کرد: این کارگر حدوداً 40 ساله تنها مصدوم این حادثه بوده که با همکاری آتش نشانان اعزامی به سطح زمین انتقال داده شد و به علت آسیب دیدگی از ناحیه سر و گردن جهت اعزام به مراکز درمانی تحویل امدادگران اورژانس حاضر در محل حادثه شد.

چگینی در ادامه تصريح کرد: آتش نشانان پس از ايمن سازي صحنه حادثه و ارائه توصیه‌های ایمنی به حاضرین ، ماموریت خود را به پایان رساندند.

انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان