۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین فیروز آبادی; آینده روشنی در انتظار ورزش کارگری است
کد خبر: ۲۴۵۲۱۸ نویسنده: mamiri تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۲/۱۹ ساعت: ۰:۰ ↗ لینک کوتاه

فیروز آبادی; آینده روشنی در انتظار ورزش کارگری است

فیروز آبادی قائم مقام وزیر و دبیر شورای عالی فضای مجازی در اجلاس هیئت‌ها و انجمن‌های ورزش کارگری به اهمیت ورزش به خصوص در جامعه کار و تلاش تاکید کرد.

فیروز آبادی; آینده روشنی در انتظار ورزش کارگری است

به گزارش خبرگزاری صبح قزوین و به نقل از روابط عمومی فدراسیون ورزش های کارگری، اجلاس هیئت ها و انجمن های ورزش کارگری با حضور فیروز آبادی(قائم مقام وزیر و دبیر شورای عالی فضای مجازی)، بازوند(معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی)، صادقی فر(مدیرکل حوزه وزارتی و سرپرست معاونت فرهنگی و اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی)، رمضی(سرپرست اداره کل امور ورزشی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی) و امیر حسینی (ریاست فدراسیون ورزش های کارگری) در محل سالن اجلاس وزارت متبوع برگزار گردید.

فیروزآبادی در این جلسه با اشاره به اهمیت ورزش در بین جامعه کار و تلاش گفت: ما در تلاش هستیم تا بحث ورزش در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی مورد توجه ویژه ای قرار گیرد، این در حالیست که علیرغم مامورت های سنگینی که وزارتخانه با آن در گیر هست تا کنون توانسته ایم فعالیت های موثری را در حوزه ورزش کارگری انجام دهیم.

فیروزآبادی در ادامه با اشاره به ورزش در جوامع امروز بشری افزود: ورزشی که امروز دنیا با آن درگیر هست ورزش قهرمانی است که نتیجه تحولات در تفکر جامعه بشری است، بشر در طول دوره تحول و تکامل خود با بحثی به نام فراغت روبرو است که در اشکال مختلف خود رانشان داده است. از نبردهای خشن و ورزش های رقابتی گرفته تا ورزش هایی که مستقیماً به ذهن و عقل درگیر هستند. هرکدام از ورزش ها مورد توجه قشر خاصی از مردم قرار گرفته و نیازهای آن ها را برطرف می کند. در یک انتخاب آزاد مردم ورزش مورد علاقه خود را انتخاب می کنند که این انتخاب از روی مبانی مختلفی نظیر شغل، روابط اجتماعی، وضعیت مالی، معیشتی و سن افراد صورت می گیرد. این ورزش ها عقلانی است و در زنجیره زندگی انسان ها قرار گرفته است.

قائم مقام وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی اوقات فراغت را در زندگی جوامع بشری بسیار پر اهمیت دانست و گفت: اوقات فراغت در انسان مدرن امروزی روز به روز بزرگ تر می شود و به تعبیری می توان گفت یک سوم زمان طول روز هر فرد را به خود اختصاص می دهد.از طرفی اقتصاد اوقات فراغت به خصوص در بحث ورزش روز به روز در حال افزایش و بزرگ شدن است. به همین دلیل ما احساس می کنیم در جامعه کارگری کشور که جامعه مهم و تاثیر گذاری هم هست، باید توجه ویژه ای به اوقات فراغت و به خصوص فراغت ورزشی داشته باشیم.

وی در پایان با اشاره به ورزش قهرمانی کارگری، خاطرنشان کرد: ورزش قهرمانی هم قاعدتاً تکمیل کننده آن زنجیره ای است که در ورزش تعریف می شود. هرچند مسابقات کارگری به عنوان ورزش آماتوری مطرح می شود، اما به هر حال این نکته قابل توجه است که باید به ورزش قهرمانی کارگری نیز مورد توجه واقع شود.به هر حال ما در خدمت ورزش کارگری هستیم و تا آنجا که منابع مالی اجازه می دهد در بحث تامین بودجه باید مشکل ورزش کارگری را مرتفع سازیم و با توجه به زیرساخت هایی که در این چند سال اخیر صورت گرفته آینده ای روشن را در پیش رو خواهیم داشت.ما پتانسیل خوبی در بحث ورزش کارگری داریم که ان‌شاالله اگر بتوانیم مشکلات مالی را برطرف سازیم در آینده ورزش کارگری شاهد پیشرفت چشمگیری خواهد بود.

انتهای پیام/

منبع: ورزشی فارس

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان