۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین سایه جنگ را حضور مقتدرانه رهبری از کشور دور کرده است
کد خبر: ۲۴۵۱۸۷ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۲/۱۹ ساعت: ۱۳:۲۲ ↗ لینک کوتاه

فرمانده سپاه ناحیه امام رضا(ع):

سایه جنگ را حضور مقتدرانه رهبری از کشور دور کرده است

فرمانده سپاه ناحیه امام رضا(ع) با بیان اینکه سایه جنگ را حضور مقتدرانه ملت ایران در عرصه‌های مختلف انقلاب و عزت مردم از کشور دور کرده است، افزود: مردم همیشه در صحنه این انقلاب در هشت سال دفاع مقدس به دشمنان این نظام فهمانده اند که مردم این سرزمین از جنگ هراسی ندارند.

سایه جنگ را حضور مقتدرانه رهبری از کشور دور کرده است
به گزارش خبرنگار سیاسی صبح قزوین ؛ جمعی از نخبگان علمی شهرستان البرز پیش از ظهر امروز(سه شنبه) در ناحیه سپاه پاسداران سپاه اما م رضا(ع) با فرمانده سپاه این شهرستان دیدار کردند.
 
در این دیدار سرهنگ علیرضا حیدری با تبریک اعیاد شعبانیه و روز جوان گفت: جوانان سرمایه‌های این مملکت هستند و باید دولت‌ها قدر این سرمایه‌های عظیم را بدانند؛ در روز 29 اردیبهشت ماه حادثه بزرگ سیاسی برگزار می‌شود که به فرموده رهبری حضور حداکثری در این انتخابات اولویت اول نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.
 
فرمانده سپاه ناحیه امام رضا(ع) ادامه داد: حضور حداکثری مردم در انتخابات عزت و اقتدار را برای کشور به همراه دارد.
 
این مسئول افزود: تشکیل دولت اسلامی یکی از ارکان اصلی انقلاب و ماندگاری نظام جمهوری اسلامی ایران است.
 
حیدری خاطرنشان کرد: ملت ایران باید در راستای تشکیل دولت اسلامی تلاش کرده و یکی از راه‌های داشتن دولت اسلامی انتخاب اصلح در انتخابات است.

وی بیان داشت: برخی از نخبگان که دانشمندان هسته ای کشور بوده با کم کاری و بی توجهی دولت در جاهایی کار می‌کنند که در شأن یک نخبه ایرانی نیست و وقتی ارزش دانشمندان یک ملت توسط دولت حفظ نشود آن ملت به ذلت می‌رسد.
 
فرمانده سپاه پاسداران ناحیه امام رضا(ع) شهرستان البرز بیان کرد: در دوران انقلاب اسلامی در هیچ کدام از دولت‌ها توهینی به ملت دیده نشده بود؛ اما در این دولت به منتقدان پیش از سی مورد توهین به مردم و منتقدان و دلسوزان ملت شده است.
 
وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری گفت: ترامپ وقتی که گفت؛ من برجام را پاره می‌کنم به طور حتم آمریکا یقین داشته باشد ملت ایران برجام را به آتش خواهند کشاند، چرا که مطیع حرف ولی فقیه خود هستند.

حیدری با بیان اینکه سایه جنگ را حضور مقتدرانه ملت ایران در عرصه‌های مختلف انقلاب و عزت مردم از کشور دور کرده است، افزود: مردم همیشه در صحنه این انقلاب در هشت سال دفاع مقدس به دشمنان این نظام فهمانده اند که مردم این سرزمین از جنگ هراسی ندارند.
 
وی خاطرنشان کرد: افرادی که هسته ای ایران را نابود و سیمان را جایگزین آن کردند، دانسته یا ندانسته 17 سال کشور ایران را از تکنولوژی هسته ای به عقب کشاندند و ملت ایران بدانند که عقب افتادن در شان ایند مردم نیست. 

این مسئول با اشاره به سخن رئیس جمهور گفت: این انقلاب همیشه حامی هنرمندان بوده چنانکه ربنای شجریان بعد از انقلاب، توسط صدا وسیمای جمهوری اسلامی ایران بخش شد و محمدرضا شجریان را به عنوان یک هنرمندبه ملت ایران شناساند اما هنری که به ابتذال کشیده شود دیگر هنر نیست.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان