۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین طبق نظرسنجی‌ دولت روحانی، اولین دولت چهارساله کشور است/ نامزد کمکی دولت در انتخابات بلای جانش شده است
کد خبر: ۲۴۵۱۷۰ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۲/۱۹ ساعت: ۱۲:۵۱ ↗ لینک کوتاه

زاکانی در قزوین:

طبق نظرسنجی‌ دولت روحانی، اولین دولت چهارساله کشور است/ نامزد کمکی دولت در انتخابات بلای جانش شده است

زاکانی در قزوین در قزوین با بیان اینکه نامزد کمکی دولت در انتخابات بلای جانش شده است، بیان کرد: امروز با نظرسنجی‌های صورت گرفته و نارضایتی مردم از عملکرد روحانی به مدد الهی آقای روحانی اولین رییس جمهور یک دوره‌ای کشور خواهد بود.

طبق نظرسنجی‌ دولت روحانی، اولین دولت چهارساله کشور است/ نامزد کمکی دولت در انتخابات بلای جانش شده است
به گزارش خبرنگار سیاسی صبح قزوین ؛ علیرضا زاکانی دبیرکل جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی پیش از ظهر امروز(سه شنبه) در نشست بصیری در شبستان امام علی(ع) مسجدالنبی قزوین اظهار کرد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران اسلامی پیروزهای بزرگی در منطقه به دست آورده است و امروز گستره این پیروزی‌ها نسبت به گذشته چندبرابر شده و در این میان دولت نقش ممتازی در افزایش این اقتدار در جهان دارد.

وی با بیان اینکه نبود دولت انقلابی و مقتدر کشور را دچار بحران می‌کند، ابراز کرد: وضعیت امروز کشور در حوزه داخلی بسیتر نامناسب است و در همه حوزه‌ها ما دچار مشکلات فراوانی هستیم.

این نماینده سابق مجلس افزود: در حوزه تولید و صنایع 60 درصد کارخانه‌های کشور ورشکست شده و 40 درصد باقی هم با ظرفیت پایینی مشغول به فعالیت است و در این شرایط اشتغال بزرذگترین مشکل کشور است.

وی ادامه داد: طبق اعلام مرکز آمار کشور با درنظر گرفتن اشتغال یک ساعت در هفته ما 3 میلیون و 250 هزار نفر بیکار در کشور داریم و با درنظر گرفتن 44 ساعت کار در هفته 6 میلیون و 500 هزارنفر بیکار در کشور وجود دارد.

زاکانی تصریح کرد: امروز 6 و نیم میلیون لشگر بیکار و افسرده در سنین 15 تا 22 سال در کشور وجود دارد که دولت برای آنها برنامه جامعی ارائه نداده است و آمار بیکاری در کشور به 30 درصد می‌رسد.

وی با بیان اینکه در حوزه مسائل بانکی، بیمه‌ای و پولی و تامین اجتماعی با یک بحران بزرگ در کشور روبرو هستیم، عنوان کرد: از 29 بانکی که در حوزه مالی در کشور فعال هستند 21 مورد غیردولتی و 8 مورد هم دولتی هستند که بسیاری از این بانک‌ها در حوزه مالی با مشکلات شدیدی روبرو شده‌اند.

دولت به جای تخریب رقبای خودپاسخگوی شرایط بحرانی کشور باشد
این مسئول اضافه کرد: آقای هاشمی در ابتدای دولت یازدهم گفت همین که میزان نقدینگی که دولت دهم به یازدهم تحویل می‌دهد 508 هزار میلیارد است یک خیانت بزرگ است؛ اما امروز شاهدیم پس از گذشت 4 سال یک میلیون و پانصد هزار میلیارد تومان نقدینگی داریم.

وی بیان کرد: امروز سپرده بانک‌های ما یک میلیون و 80 هزار میلیارد تومان است که مختص فقط 2 درصد جامعه است، یعنی فاصله طبقاتی به این حد که عده ای از گرسنگی و عده‌ای از سیری می‌میرند.

نماینده سابق مجلس با اشاره به سخنان دیروز روحانی در همدان تاکید کرد: امروز بدهی دولت به بانک مرکزی 115 هزارمیلیارد تومان است؛ دولت به جای طرح حرف‌های سبکی چون دیوار کشی بین زن و مرد باید پاسخگوی کوتاهی و بی تدبیری خودش در کشور باشد.

وی تصریح کرد: امروز دولت به جای تخریب رقبای خود باید پاسخگوی شرایط بحرانی که در کشور ایجاد کرده است، باشد امروز فساد به حدی در کشور پررنگ شده که در اقشار مختلف مردم ایجاد ناامیدی کرده است.

دبیرکل جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی با اشاره به قراردادهای نفتی دولت اذعان کرد: دولت آقای روحانی در حوزه نفتی قراردادهایی را تنظیم و منعقد کردند که اکثر آنها به ضرر کشور بود و قرار بود طبقه خاصی در کشور حوزه‌های نفتی را در دست بگیرند؛ با اعتراضاتی که صورت گرفت مشخص شد در 12 صفحه از این قرارداد شاهد 150 مورد اشکال بودیم.

وی پنهانکاری و عدم صداقت را مشکل امروزدولت دانست و گفت: امروز عناصری در کشور در حال فعالیت هستند که در مسیر بیگانه قدم برمی‌دارند، مردم با هدف جامعه اسلامی رأی می‌دهند اما عده‌ای چوب حراج به داشته‌های انقلاب می‌زنند.

این کارشناس سیاسی عنوان کرد: در حوزه محیط زیست خانم ابتکار تعهداتی را قبول کرده است که به ضرر کشور است، همچنین حوزه فرهنگ هم سند 2030 بود که با اعتراض رهبر معظم انقلاب مواجه شد، تعهدی که بنیان‌های فکری و تربیتی ما را نشانه رفته است و قرار بود ریشه فساد در کشور نهادینه شود.

وی با بیان اینکه انتخابات ریاست جمهوری جهات گیری‌های کشور را تغییر می‌دهد، گفت: امروز با نظرسنجی‌های صورت گرفته و نارضایتی مردم از عملکرد روحانی به مدد الهی آقای روحانی اولین رییس جمهور یک دوره‌ای کشور خواهد بود.

فقرزدایی شعار دولت حجت الاسلام رییسی است
زاکانی با اشاره به برخی صحبت‌های اخیر رییس جمهور در شهرهای مختلف عنوان کرد: آقای روحانی طی هفته جاری عصبانیت خود را به خوبی نشان می‌دهد و تا پیش از این فقط آقای قالیباف را رقیب جدی خود می‌دانست اما پس از مناظره دوم در حال هجمه و تخریب حجت الاسلام رییسی است.

وی افزود: حجت الاسلام روحانی صحبت‌هایی را در جلسات سخنرانی و متناظرات خود مطرح کردند که نشان از وجود ظرفیت‌های بسیار عظیمی در کشور است؛ اما دولت اجازه بروز این توانمندی‌ها را نمی‌دهد تا وابستگی کشور به بیگانگان بیشتر شود.

نماینده سابق مجلس ادامه داد: دولت امروز تمام قد در برابر ملت ایستاده است تا از بیگانگان و در رأس آن آمریکا امتیاز بگیرد و آنها حاضر به سرمایه گذاری در کشور شوند یعنی آقای روحانی دنبال سرابی است که واقعیت ندارد.

وی تصریح کرد: در فضایی که چشم دولت به دست غربی‌هاست، عده‌ای هم در داخل به جای خدمت به مردم در حال پُر کردن جیب خود هستند و آنچه فرموش شده مردم و انقلاب اسلامی است.

زاکانی تاکید کرد: امروز اگر قرار است دیوارکشی در کشور صورت بگیرد باید بین جیب مردم و برخی از دولتمردان این دیوار کشیده شود، چرا باید دولت تمام قد در برابر دین و دنیای مردم بایستد؟

وی گفت: دولت در انتخابات دوازدهم با کاندیدا کردن جهانگیری برای خودش یارکمکی آورده است؛ اما همین یار کمکی بلای جانش شده است و مردم شاهدند که انشاخوانی وی هم به سود دولت تمام نمی‌شود.

دبیرکل جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی دولت روحانی را دولت شعار و وعده دانست و ابراز کرد: امروز دولت بزرگترین تهدید خود را نامزدهای جبهه انقلاب می‌داند بنابراین حامیان دولت در حال ایجاد اختلاف افکنی درون جبهه انقلاب هستند که باید مراقب این توطئه آنها باشیم.

وی تاکید کرد: اگر آقای رییسی می‌گوید شغل و مسکن برای مردم ایجاد میکند و دهک‌های پایین جامعه را یارانه چندبرابری می‌دهد؛ یعنی ظرفیت انجام این موارد وجود دارد اما دولت نخواسته و نتوانسته آنها را در کشور پیاده کند.

این کارشناس سیاسی با بیان اینکه فقرزدایی شعار دولت حجت الاسلام رییسی است، گفت: امروز عده‌ای که خود نخواسته اند برای مردم مظلوم کاری انجام دهند؛ در حال تخریب سخنان نامزدهای جبهه انقلاب هستند.

وی بیان کرد: دولت چند ویژگی برجسته دارد، دم از آزادی می‌زند اما دولت امنیتی است، دم از طرفداری از مردم می‌زند اما دولت سرمایه سالار و اشرافی است و فرسنگ‌ها با مردم فاصله دارد دم از دیپلماسی می‌زند اما قراردادهایی را به ضرر کشور امضا می‌کند.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان