۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین انتقاد تند پزشکیان از رسانه ملی و درگیری لفظی با معلم محجبه قزوینی
کد خبر: ۲۴۵۱۵۴ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۲/۱۹ ساعت: ۱۲:۱۴ ↗ لینک کوتاه

حاشیه‌های میتنیگ تبلیغاتی آموزش و پرورش قزوین:

انتقاد تند پزشکیان از رسانه ملی و درگیری لفظی با معلم محجبه قزوینی

پزشکیان در همایش تجلیل از مقام معلمان قزوینی گفت : این تفکرات دینی همان چیزهای دروغی است که شما از صدا و سیما یاد گرفته اید.

انتقاد تند پزشکیان از رسانه ملی و درگیری لفظی با معلم محجبه قزوینی
به گزارش سرویس سیاسی صبح قزوین ، همایش تجلیل از مقام معلم به همت اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین عصر روز گذشته (دوشنبه ۱۸ اردیبهشت) با حضور مسعود پزشکیان نایب رئیس و نماینده اصلاحح طلب مجلس شورای اسلامی، مسوولین استانی و شهری و جمعی از معلمان در مجتمع ورزشی الغدیر برگزار شد.

این مراسم که بیشتر به نظر می‌رسید با هدف برپایی میتنیگ تبلیغاتی آموزش و پرورش قزوین برای روحانی برگزار شده باشد، در حالی با تاخیر بیش از ۱نیم ساعت آغاز شد که دانش آموزانی با لباس‌های فرم و با در دست داشتن شاخه گل‌هایی از میهمانان استقبال کردند و یک دختر دانش آموز که لباسی محلی بر تن داشت با دکلمه‌ای به نائب رییس مجلس خوش آمد گفت.

وقتی پزشکیان، ستارخان و باقرخان زمانه می‌شود
سالار قاسمی مدیر کل آموزش و پرورش استان قزوین به عنوان اولین سخنران در جایگاه قرار گرفت که در ابتدای سخنانش پزشکیان را ستارخان و باقرخان زمانه معرفی کرد و گفت: ما در آموزش و پرورش سیاسی بازی نداریم بلکه سیاست‌ورزی می‌کنیم.

وی اذعان داشت: در این ۴ سال بی‌نظیرترین اتفاقات در آموزش و پرورش رخ داده است و ما همیشه در پاسداشت مقام معلم تلاش کرده‌ایم.

خط آهن قزوین_رشت پنجره‌های اقتصادی را به روی استان باز می‌کند
داوود محمدی رییس کمیسیون اصل نود و نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی به عنوان دومین سخنران دعوت شد.

وی در مراسم گرامیداشت هفته معلم با ارائه گزارش عملکرد اقتصادی استان گفت: انتقال ۶۰ میلیون متر مکعب آب از سد طالقان به قزوین از مهم‌ترین اقدامات است که سال‌ها برای آن تلاش می‌شود.

محمدی اضافه کرد: فاز یک پروژه شتاب‌گر ملی در قزوین به بهره‌برداری رسیده و فازهای بعدی آن در دست اقدام است که این امر می‌تواند استان را به مرکز علمی تبدیل کند.

این مسئول عنوان کرد: خط آهن قزوین_رشت که ۹۴ درصد آن تکمیل شده است نیز پنجره‌های اقتصادی و گردشگری را به روی استان باز می‌کند.

مطالباتی که هنوز در پیچ و خم پیگیری‌ها خاک می‌خورند!
حمیده زرآبادی نماینده دیگر مردم قزوین در مجلس در ادامه برنامه به سخنرانی پرداخت و گفت که می‌خواهد از دستاوردهای دولت یازدهم در عرصه آموزش و پرورش بگوید؛ مشکلات معلمان از دغدغه مجلس و نمایندگان است که همواره پیگیری می‌شود.

این نماینده مجلس گفت که بازنشستگان و حق التدریسی‌ها را هم فراموش نکرده‌اند و پیگیر مطالبات این قشر از جامعه هستند.

وی گفت: ما تمام امور مربوط به فرهنگیان را پیگیری و در تلاش هستیم که تمام شعارها ارائه شده را محقق سازیم.

سخنرانی چند دقیقه‌ای حمیده زرآبادی به پایان رسید ولی گویا این نماینده فراموش کرد دستاوردهای این دولت را بیان کند و یا شاید دستاورد دندان‌گیری برای بیان پیدا نکرد که برای معلمان شرح دهد.

یاد معدنچیان مظلوم زیر پای غفلت‌ها مدفون شد
اجرای موسیقی پاپ توسط یک خواننده قزوینی و اجرای نمایش صحنه‌ای از دیگر برنامه‌های این همایش بود که پس از آن مجری برنامه به خواندن زندگینامه مسعود پزشکیان پرداخت و از وی برای ایراد سخن دعوت کرد و در میان صحبتهایش که انگار تازه به یاد آورده بود، جان باختن معدنچیان گلستان را تسلیت گفت در حالی که مراسم در دقایق پایانی خود به سر می‌برد.

پزشکیان دست بر روی معیشت معلمان گذاشت و گفت: اینکه معلم‌ها حقوق پایینی دارند عادلانه نیست و من هم می‌گویم حقوق ۲۰۰ میلیونی که به عنوان یک دکتر و حقوق بالای ۱۰ میلیونی که به عنوان استاد دانشگاه می گیرم، پول مفت است.

وی افزود: صدا و سیمای ما گیر داده است به این حقوق‌های نجومی و مکرر در بوق و کرنا می‌کند ، در حالی که مدیران در دریافت این مبالغ مقصر نیستند بلکه برعهده مجلس و شورای نگهبان است.

در این حین یکی از بانوان معلم از جای خود بلند شد و خطاب به پزشکیان جمله ای را فریاد زد که به واسطه بزرگ بودن فضا برای همگان نامفهوم ماند.

همه توجه‌ها به سمت او جلب شده بود و این معلم خواست با صدای بلندتری به صحبتش ادامه دهد که پزشکیان با حرکت دستش گفت: خب حالا بشین حرف‌های تو را هم بعدا می‌شنوم.

متصدیان برنامه به سراغ بانوی معلم رفتند و اجازه صحبت به او ندادند و خواستند تا بنشیند.

این نماینده اصلاح‌طلب در مجلس شورای اسلامی در ادامه گفت: من می‌دانم این حقوق‌ها عادلانه نیست و عدالت زمانی برقرار می‌شود که امام زمان(عج) ظهور کند، هدف اصلی ظهور امام زمان(عج) برقراری عدالت است نه اینکه مثلا چرا روسری خانم‌ها جلو یا عقب است یا اینکه چرا نماز می‌خوانیم یا نمی‌خوانیم؛ این مسائل فرعی است.

وی به برنامه مناظرات کاندیداها در صدا و سیما اشاره کرد و گفت: عده‌ای می‌آیند در صدا و سیما حرف‌های بی ربط می‌زنند؛ نباید بی سوادها را بر باسوادها حاکم کنیم.

پزشکیان واژه جهل را هم به دو واژه (بی ربط و بی سواد) اضافه کرد و گفت: برخی شعار می‌دهند که به مردم پول خواهند داد چطور می‌خواهند ماهانه به مردم پول دهند؟ ؛ عدالت را نمی‌توان با جهالت بر قرار کرد.

نایب رییس مجلس در حالی که از حقوق‌های نجومی دفاع می‌کرد که فراموش کرده بود بگوید چطور می‌شود حقوق نجومی به مدیران پرداخت کرد اما نمی‌شود یارانه قشر ضعیف جامعه را افزایش داد.

نائب رییس مجلس با بیان اینکه صدا و سیما هر چه دروغ است به مردم عرضه می‌کند، گفت: افرادی را انتخاب کنید که در بهترین مدرسه‌ها درس خوانده‌اند.

با اتمام سخنرانی پزشکیان، یکی از بانوان معلم محجبه خود را به ابتدای سالن رساند و در واکنش به سخنان نماینده اصلاح طلب مجلس ابراز کرد: آقای پزشکیان من نمی‌دانم شما با چه تعبیری آیات قرآن کریم را می‌خوانید، من اجازه نمی‌دهم به چادرم که ارثیه حضرت زهرا(س) است توهین کنید.

این معلم که سخنانش مورد تشویق حاضرین قرار گرفت، ادامه داد: امام زمان (عج) با ظهور خود انتقام چادر مادرش حضرت زهرا (س) را خواهد گرفت؛ چرا می‌گویید فرقی نمی‌کند حجاب زنان در زمان ظهور چگونه باشد!

وی افزود: اینجا جمهوری اسلامی ایران است ما اجازه نمی‌دهیم به حجاب و عفت بانوان توهین شود، حفظ حیا و عفت از مهم‌ترین وظایف یک بانوی مسلمان است؛ این معلم بار دیگر توسط حاضرین تشویق شد.

پزشکیان که هنوز روی سن قرار داشت و سخنان این معلم را می‌شنوید در جواب به او گفت: این تفکرات هم همان چیزهای دروغی است که شما از صدا و سیما یاد گرفته‌اید.

در این میان یکی از معلمان آقا هم برای اعتراض به سخنان پزشکیان از جا بلند شد و معلم خانم دیگری از میان معلمان به نشانه اعتراض به صحبتهای پزشکیان جملاتی بر زبان آورد.

فضای متشنج سالن توسط رییس آموزش و پرورش ناحیه یک قزوین و دیگر انتظامات آرام شد.

اجرای زنده موسیقی سنتی به عنوان آخرین بخش از این همایش مجلل بود که توسط یک گروه نواخته شد.

همچنین در این همایش شماره هایی برای معلمان در نظر گرفته شده بود که به قید قرعه به هر نفر ۲ میلیون ریال وام داده می‌شد.

و آخرین تیر این برنامه تبلیغی برای روحانی زمانی به نشانه رفت که هنگام خروج از سالن بروشورهای تبلیغاتی برای حضور در گردهمایی حامیان حسن روحانی در قزوین توزیع شد.
انتهای پیام/2002

منبع: شاخص نیوز

دیدگاه ها

نصیری / ۱۸ ارد ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۰

مروجان فرهنگ مدرنیسم به واسطه جهل قشری از اساتید دانشگاه و جریان فکری اصلاح طلب تاکنون توانسته اند بیش از چندین هزار شبهه از مباحث دینی و انقلابی به خوراک فکری نسل جوان و نوجوان امروز تزریق کنند و متاسفانه جناب آقای پزشکیان به جای اظهار نظرغلط در خصوص مبانی دین و انقلاب، کمی به مطالعه در خصوص نقش صهیونیسم در پزشکی ایران و جهان اسلام بپردازند و به ادامه تحقیق و تحصیل در رشته خود همت کنند تا .........

خراسانی / ۱۹ ارد ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۰

آقای پزشکیان واقعا این مردم بی سوادبوده و جهالت دارند که شخصی مثل شما باید برای آنها راه و روش نشان دهید چون اگر مردم آگاه بودن پای منبرها یزید جلوی سر مبارک امام حسین ع به محمد و آل محمد درود نمی فرستادن کاش مردم آگاه به اسرار پلید شما شوند تا به نام اسلام ریشه اسلام را قطع نکنید
اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان