۱۴/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۴ سه شنبه

صبح قزوین پیکر دهمین شهید مدافع حرم استان فردا وارد قزوین می‌شود
کد خبر: ۲۴۵۰۹۴ نویسنده: صفدر صفی خانی تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۲/۱۹ ساعت: ۸:۵۰ ↗ لینک کوتاه

مسئول مرکز ایثارگران سپاه استان:

پیکر دهمین شهید مدافع حرم استان فردا وارد قزوین می‌شود

مسئول مرکز ایثارگران سپاه استان قزوین: پیکر شهید عصمت شکوهی فردا(چهارشنبه) وارد استان قزون می‌شود و شب وداع این شهید در مسجد آمنه خاتون منطقه ملک آباد برگزار خواهد شد.

پیکر دهمین شهید مدافع حرم استان فردا وارد قزوین می‌شود
صفدر صفی خانی در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین اظهار کرد: شهید عصمت شکوهی از تیپ فاطمیون دهمین شهید مدافع حرم استان قزوین است که در تاریخ 12 اسفندماه سال 95 در سوریه به شهادت رسید؛ این شهید بزرگوار از تیپ فاطمیون منطقه پاکدشت تهران به سوریه اعزام شده بود.

مسئول مرکز ایثارگران سپاه استان قزوین در ادامه افزود: شهید شکوهی سه بار در تاریخ‌های آبان 94، زمستان 95 و اوایل اسفندماه سال 95 برای دفاع از حرم حضرت زینب(س) به سوریه اعزام شد که در اسفندماه سال گذشته پس از 5 روز حضور در سوریه به شهادت رسید.

وی اذعان کرد: شهید شکوهی از شهدای افغان استان ماست که سه سال از حضور وی در کشور می‌گذرد و این شهید 18 ساله بود که به مقام شهادت دست پیدا کرد.

صفی خانی ابراز کرد: پیکر شهید عصمت شکوهی فردا(چهارشنبه) وارد استان قزون می‌شود و مراسم شب وداع این شهید در مسجد آمنه خاتون منطقه ملک آباد پس از نماز مغرب و عشاء برگزار خواهد شد.

وی بیان کرد: به علت حضور خانواده شهید در منطقه سگزآباد بوئین زهرا مراسم استقبال و تشییع و تدفین شهید شکوهی روز پنج شنبه هفته جاری ساعت 5 بعدازظهر در مسجد سیدالشهدای سگزآباد برگزار می‌شود.

مسئول مرکز ایثارگران سپاه استان قزوین عنوان کرد: مراسم سوم و هفتم شهید شکوهی روز شنبه هفته آینده ساعت 14 الی 16 در مسجد سیدالشهدای سگزآباد برگزار می‌شود.

وی در پایان گفت: شهید عصمت شکوهی دومین شهید از تیپ فاطمیون قزوین است که پیش از وی شهید گل محمد غلامی از شهر سگزآباد در سوریه به شهادت رسیده بود.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان