۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین گرفتار شدن ۲ خودرو در زیرگذر میدان مینودر
کد خبر: ۲۴۴۷۱۵ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۲/۱۷ ساعت: ۱۶:۷ ↗ لینک کوتاه

در پی بارش‌های اخیر رخ داد؛

گرفتار شدن ۲ خودرو در زیرگذر میدان مینودر

در پی این بارش‌ها، آبگرفتگی در منازل مسکونی با ۱۲ مورد و آبگرفتگی در معابر عمومی و مغازه‌ها با هفت مورد بیشترین تعداد عملیات‌های اعزامی را به خود اختصاص دادند.

 گرفتار شدن ۲ خودرو در زیرگذر میدان مینودر
ابوالفضل ذوالقدر مدیرعامل سازمان آتش نشانی شهرداري قزوين در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین گفت: در پی بارش‌های اخیر بهاری آتش نشانان در 21 مورد عملیات رفع آب گرفتگی حاضر شدند.

وی اظهار کرد: در پي بارش شدید باران و اعلام آماده باش به کلیه ایستگاه‌های سازمان آتش نشانی، پرسنل این سازمان در بعدازظهر روز پنج شنبه 14 اردیبهشت ماه سال 1396 در بیست و یک عملیات مرتبط با آبگرفتگی در منازل مسکونی و معابر عمومی حاضر شده و نسبت به ارائه خدمات به شهروندان در کمترين زمان ممکن اقدام کردند.

این مسئول اذعان کرد: در پی این بارش‌ها، آبگرفتگی در منازل مسکونی با 12 مورد و آبگرفتگی در معابر عمومی و مغازه‌ها با هفت مورد بیشترین تعداد عملیات‌های اعزامی را به خود اختصاص دادند که آتش نشانان در تمامی این موارد با حضور به موقع در محل و ایمن سازی صحنه حادثه نسبت به تخلیه آب با استفاده از پمپ‌های ویژه آتش نشانی اقدام و به شهروندان مناطق مختلف امداد رسانی کردند.

وی در ادامه با اشاره به گرفتار شدن 2 خودرو در زیرگذر میدان مینودر گفت: آتش نشانان سریعاً با حضور در محل آبگرفتگی نسبت به یدک کردن و امداد رسانی به این خودروها اقدام و با خارج نمودن آنها از داخل آب به ماموریت خود پایان دادند.

انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان