۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین بسیجیان عرصه سازندگی در جامعه موج امید ایجاد می‌کنند
کد خبر: ۲۴۴۷۱۴ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۲/۱۷ ساعت: ۱۴:۱۷ ↗ لینک کوتاه

نماینده ولی فقیه در استان قزوین:

بسیجیان عرصه سازندگی در جامعه موج امید ایجاد می‌کنند

فرهنگ بسیجی همان فرهنگی است که در شخصیت امام خمینی (ره) بروز و ظهور پیدا کرد و به پشتوانه همان فرهنگ در مقابل رژیمی ایستاد که امریکا و قدرت‌های نظامی جهان از او حمایت می‌کردند.

بسیجیان عرصه سازندگی در جامعه موج امید ایجاد می‌کنند
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ؛ آیت‌الله عبدالکریم عابدینی نماینده ولی فقیه در استان پیش از ظهر امروز(یکشنبه)در دیدار جمعی از جهادگران عرصه جهاد و سازندگی که به مناسبت سالروز تشکیل بسیج سازندگی برگزار شد، اظهار کرد: کارهای بسیجیان عرصه سازندگی، مشوق مسئولان و سوق دهنده آن‌ها به کارهای جهادی، معنوی و بسیجی است.

وی در ادامه به تشریح مفهوم بسیج و بسیجی پرداخت و تصریح کرد: انقلاب اسلامی، ما را با کلمه بسیج آَشنا کرد و اصولاً معنای انقلاب اسلامی تفسیر فرهنگ بسیجی است.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین خاطرنشان کرد: فرهنگ بسیجی همان فرهنگی است که در شخصیت امام خمینی (ره) بروز و ظهور پیدا کرد و به پشتوانه همان فرهنگ در مقابل رژیمی ایستاد که امریکا و قدرت‌های نظامی جهان از او حمایت می‌کردند.

امام جمعه قزوین بیان کرد: بسیج نماد حرکت‌های جهادی و سازندگی است و این تفکر بسیجی بود که دفاع مقدس را به نتیجه رساند و مشت محکمی به دهان صدامی که نقشه‌های شومی برای کشور کشیده بود زد.

وی با تأکید بر اینکه بسیجیان عرصه جهاد و سازندگی موج امید و نشاط را در جامعه ایجاد می‌کنند، اضافه کرد: در عرصه‌های علمی جوانان دانشمندی نظیر شهید شهریاری‌ها و شهید احمدی‌روشن‌ها بودند که به فضای علمی کشور امید و نشاط بخشیدند.

عابدینی افزود: آن چیزی که امریکا و مستکبران را به هراس انداخته و آن‌ها را در مقابل جمهوری اسلامی ناتوان کرده است، وجود همین تفکر و فرهنگ بسیجی است و به خاطر همین تلاش می‌کنند فرهنگ بسیجی را به کمک حامیان داخلی خود از میان ببرند.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان