۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین انتخابات محسن هاشمی را به مسجد و حسینیه کشاند!/ دیدار با مردم جنوب شهر با محافظ!
کد خبر: ۲۴۴۶۱۴ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۲/۱۷ ساعت: ۹:۸ ↗ لینک کوتاه

نمایش‌هایی که باورپذیر نیست

انتخابات محسن هاشمی را به مسجد و حسینیه کشاند!/ دیدار با مردم جنوب شهر با محافظ!

محسن هاشمی که به تازگی از آخرین وصیت پدرش یعنی تداوم راه روحانی رونمایی کرده، اخیرا برای جلب رای مردم مناطق کمتر برخوردار تهران، به یکی از حسینیه های جنوب شهر رفته است.

انتخابات محسن هاشمی را به مسجد و حسینیه کشاند!/ دیدار با مردم جنوب شهر با محافظ!
به گزارش سرویس سیاسی  صبح قزوین ،محسن هاشمی که به تازگی از آخرین وصیت پدرش یعنی تداوم راه روحانی رونمایی کرده، اخیرا برای جلب رای مردم مناطق کمتر برخوردار تهران، به یکی از حسینیه های جنوب شهر رفته است.
حضور محسن هاشمی در حسینیه چهارده معصوم (ع) شهرک رضویه تهران در حالی است که در سال های اخیر کمتر تصویری از او در مساجد و حسینیه ها منتشر شده بود.

دست به کار شدن محسن هاشمی و تلاش شخصی او برای جلب رای مردم، فارغ از موضوع انتخابات شورای شهر، می‌تواند به دلیل هراس از شکست احتمالي حسن روحانی در انتخابات باشد. فرزند ارشد مرحوم رفسنجانی اخیرا گفته بود که آخرین توصیه پدرش به مردم ادامه راه روحانی بوده است.

با این حال، حضور او در دیدارهای مردمی اینچنینی، با سابقه او مطابقت ندارد. محسن هاشمی در سال های اخیر نه به حضور و سرکشی در مناطق پایین شهر شهرت داشته و نه به حضور در مساجد و حسینیه ها.

از طرفی، نوع حضور او هم قابل تامل است. در تصاویر منتشرشده از محسن هاشمی، او با تعداد زیادی همراه و محافظ وارد مسجد شده که به معنای حفظ روحیه اشرافی گری است.

انتخابات محسن هاشمی را به مسجد و حسینیه کشاند!/ دیدار با مردم جنوب شهر با محافظ!
سوالی که چه بسا محسن هاشمی از پاسخ به آن عاجز باشد این است که چرا در طول سال های گذشته در مسئولیت های مختلف، یاد دیدارهای مردم و آشنایی با مشکلات آنها از نزدیک نیفتاده و اکنون که به انتخابت شورای شهر و ریاست جمهوری نزدیک شده ایم ناگهان نگران وضع زندگی مردم شده است؟

سوال دیگر اینکه آیا دیدار مردمی در منطقه ای در جنوب شهر، به آن همه ملازم و همراه و محافظ نیاز دارد؟ ورود به حسینیه و مسجد به این شکل، با کدام یک از رویحه های مردم داری یا اشرافی گری سازگار است؟


انتهای پیام/1404

منبع: صراط

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان