۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین تقدیر دادستان استان البرز از بهره بردار پیست بین المللی دیزین
کد خبر: ۲۴۴۶۰۹ نویسنده: mamiri تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۲/۱۷ ساعت: ۰:۰ ↗ لینک کوتاه

تقدیر دادستان استان البرز از بهره بردار پیست بین المللی دیزین

دادستان عمومى و انقلاب استان البرز از فعالیت های مدیرعامل شرکت رایکا و بهره بردار پیست بین المللی دیزین در سال ١٣٩٥ تقدیر کرد.

تقدیر دادستان استان البرز از بهره بردار پیست بین المللی دیزین

به گزارش خبرگزاری صبح قزوین حاجى رضا شاکرمی با اهداى تقدیرنامه اى از فعالیت هاى حمیدرضا تفته مدیرعامل شرکت رایکا و بهره بردار پیست بین المللی دیزین در زمینه گسترش فعالیت ورزشی و صنعت توریسم در استان البرز تقدیر و تشکر کرد.

در قسمتى از متن تقدیرنامه ای که توسط دادستان عمومى و انقلاب استان البرز به مدیرعامل شرکت رایکا و بهره بردار پیست بین المللى دیزین اهدا شد، به ایجاد اشتغال در استان البرز به ویژه منطقه دیزین، برگزاری رویدادهای بین المللی همچون مسابقات والیبال در برف،مشارکت در امور خیریه مورد تایید نهادهای بین المللی از جمله سازمان ملل، ایجاد امکانات رایگان برای خانواده های معظم شهدا در سال ١٣٩٥ اشاره شده است.

پیست اسکى دیزین در سال ١٣٩٥ میزبان بسیاری از علاقه مندان به ورزش بود که از جمله انها می توان به حضور نزدیک به پنج هزار ورزشکار و توریست خارجى در ان اشاره کرد.

لازم به یادآورى است که شاکرمى دادستان استان البرز در سالیان اخیر همواره جزو حامیان سرمایه گذاری بخش خصوصى در ورزش بوده و در این راه نیز همکاریهای خوبى با ارکان مختلف ورزش داشته است.

انتهای پیام/س

منبع: ورزشی فارس

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان