۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین شهیدی که یکبار دیگر در رسانه ملی شهید شد
کد خبر: ۲۴۴۵۱۳ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۲/۱۶ ساعت: ۱۶:۲۹ ↗ لینک کوتاه

اقدام نسنجیده روحانی؛

شهیدی که یکبار دیگر در رسانه ملی شهید شد

شهید مرجان نازقلیچی، شهید شاخص سازمان بسیج جامعه زنان کشور است که در حادثه منا به شهادت رسید او که نخستین فرماندار زن ایران است که دولت یازدهم نتوانست از حق او و سایر حجاج شهید ایرانی دفاع کند، شهید نازقلیچی از بانوان اهل تسنن و ولایتمداری است که زائر نیابتی مقام معظم رهبری در حج بود و امسال تمام بانوان ایران زمین از شیعه و سنی تمام قد به احترام او ایستاده و نام و یادش را گرامی می دارند.

شهیدی که یکبار دیگر در رسانه ملی شهید شد
به گزارش سرویس سیاسی  صبح قزوین ، حسنی مهدیان فر،  شب گذشته " حسن روحانی" رئیس جمهوری کشورمان در رسانه ملی در برنامه ای که قطعا سیاستمداران دوست و دشمن در آن سوی مرزهای آبی و خاکی کشور در حال رصد کردن آن هستند؛ برای برد در مناظره سیاستی عجیب را در پیش گرفت که هیج یک از دشمنان نظام برای تسلط بر ملت ایران تا کنون موفق به انجامش نشده اند! 
 
روحانی با اقدامی نسنجیده دست بر رمز پیروزی ملتی مسلمان گذاشت که نه آمریکای جنایت کار، نه انگلیس مکار، نه اسرائیل ضدبشر ، نه عربستان وهابی ... هیچ کدام نتوانسته اند از بیرون بر آن ضربه ای وارد کنند و این ستون محکم چیزی نیست جز " وحدت کلمه".
 
او برای به دست آوردن چند رأی در سبد آراءش اختلاف افکنی بین شیعه و سنی را وسط کشید! و بعد از گذشت قریب 40 سال از پیروزی انقلاب اسلامی، چون جاهلان عصر جاهلیت تلاش برای دعوا افکنی قومی و قومیتی کرد تا شاید باز هم رئیس جمهور بماند! یا حداقل کاستی ها خود را موجه نشان دهد!.
 
 
او "وحدت کلمه ای" را نشانه گرفت که فارس، ترک، لر، کرد، بلوج، سیستانی و ترکمن را چنان در کنار هم قرار داده است که دشمن حتی جرأت چپ نگاه کردن به سرزمین ما را نداشته و ندارد...
 
 
 
 
زشت تر اینکه بانوی شهیدی را خرج این جمع آوری آرا کرد که از هموطنان اهل تسنن است و مظلومانه در منا توسط عربستان سعودی به شهادت رسیده و دولتش تا کنون نتواسته است از حق او و سایر حجاج شهید دفاع کند.
 
 
شهید مظلومی که این بار در مسلخ دنیاطلبی یک روحانی؛ شهید شد!
 
 
بانوی شهیدی که توسط بسیج  مستضعفین به عنوان شهید شاخص برای الگو شدن برای دختران ایران و جهان اسلام انتخاب و معرفی شد، همان نیروهای مخلصی که رئیس دولت امید و اعتدال، بر نشان دادن شهرهای زیرزمینی موشک هایش و نوشتن شعارهای انقلابی بر روی آنها، خرده گرفت و او را به تلاش برای برهم زدن برجام متهم کرد! 

هموطنان اهل تسنن امسال تمام بانوان ایران به احترام بانوی شهید تمام قد می ایستند که او زائر نیابتی رهبر معظم انقلاب در حج بود ...و به راستی که دولت تدبیر و امید! مکانی زیبنده برای چنین فرمانداری ولایتمدار، نبود و نیست.
 
فردی که سیاست انگلیسی را برای یک بار دیگر رئیس جمهور شدن در پیش می گیرد،  زیبنده باردیگر ریاست بر دولت جمهوری اسلامی ایران نیست.
 
انتهای پیام/1404

منبع: دانا

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان