۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین مسئول جدید سازمان بسیج رسانه معرفی شد
کد خبر: ۲۴۴۵۱۱ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۲/۱۶ ساعت: ۱۶:۲۳ ↗ لینک کوتاه

با حکم فرمانده سپاه استان قزوین؛

مسئول جدید سازمان بسیج رسانه معرفی شد

با صدور حکمی از سوی فرمانده سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین، مسؤول جدید سازمان بسیج رسانه این استان معرفی و منصوب شد.

مسئول جدید سازمان بسیج رسانه معرفی شد
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ؛ در مراسم تودیع و معارفه مسئولان سابق سازمان بسیج رسانه استان قزوین، پیش از ظهر امروز(شنبه) محمد کشاورز به عنوان مسؤول جدید این سازمان معرفی و منصوب شد.

در این مراسم، عباس برزگر جانشین فرمانده سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین با اشاره به ارزش و اهمیت بسیج اظهار کرد: بسیج به عنوان شجره طیبه بوده که برگرفته از آرمان‌های بنیان گذار انقلاب اسلامی و مقام معظم رهبری است که باید به این قشر توجه شود.

وی به نقش رسانه در جامعه پرداخت و افزود: سازمان بسیج رسانه باید بتواند با هدف‌گذاری و برنامه‌ریزی مطلوب و مناسب نقش مهمی را در اجرا و به‌کارگیری اهداف اولیه انقلاب اسلامی داشته باشد.

محمد کشاورز مسئول جدید سازمان بسیج رسانه استان قزوین هم در ادامه فعالیت در جمع خبرنگاران بسیجی را به فال نیک گرفت و یادآور شد: امید است با پذیرش مسؤولیت جدید، در مسیر فعالیت خود خادم شهدا باشیم.

محمد سرباز مسئول سابق سازمان بسیج رسانه استان قزوین هم ضمن تقدیر از همراهی خبرنگاران این استان در چند سال گذشته گفت: در این دوران، خبرنگاران، عکاسان، اصحاب قلم و اهالی رسانه همکاری و فعالیت مناسبی را با سازمان بسیج رسانه استان قزوین داشتند که این همکاری نشان‌دهنده عمق ارتباط بسیج با قشر یاد شده است.

یادآور می‌شود، محمد سرباز بیش از چهار سال مسؤولیت سازمان بسیج رسانه استان قزوین را بر عهده داشت که با حکم فرمانده سپاه صاحب‌الامر(عج) این استان، به عنوان مشاور رسانه‌ای این فرمانده منصوب شد.

از جمله سوابق محمد کشاورز مسئول جدید سازمان بسیج رسانه استان قزوین هم می‌توان به معاونت فرهنگی سپاه صاحب‌الامر‌(عج) استان قزوین، حضور در بسیج هنرمندان و دانشجویی اشاره کرد.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان