۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین کشف ۸ کیلوگرم تریاک با دستگيري دو سوداگر در قزوین
کد خبر: ۲۴۴۴۷۲ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۲/۱۶ ساعت: ۱۴:۳۰ ↗ لینک کوتاه

رئیس پليس مبارزه با موادمخدر استان خبرداد:

کشف ۸ کیلوگرم تریاک با دستگيري دو سوداگر در قزوین

رئیس پليس مبارزه با موادمخدر استان قزوين از کشف ۸ کیلو و ۵۵۰ گرم تریاک با دستگيري دو سوداگر مرگ در اين استان خبر داد

کشف ۸ کیلوگرم تریاک با دستگيري دو سوداگر در قزوین
سرهنگ بیژن خدایی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار کرد: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان پس از کسب اطلاع از اینکه فردي قصد وارد کردن موادمخدر از استان "البرز" و عرضه در استان را دارد بلافاصله موضوع در دستور کار این پليس قرار گرفت.

وي با اشاره به اینکه ماموران پس از بررسي صحت و سقم موضوع وارد عمل شدند، افزود: این ماموران موفق شدند با همکاری پلیس مبارزه با موادمخدر شهرستان تاکستان، متهم مورد نظر را شناسایی و در بازرسی از منزل وی مقدار چهار کیلو و 750 گرم ترياك کشف کنند.

این مسئول اذعان کرد: در اقدامی دیگر ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر استان با همکاری پلیس مبارزه با موادمخدر شهرستان تاکستان پس از اطلاع از عرضه موادمخدر در یکی از روستاهای استحفاظی تاکستان وارد عمل شدند.

رئیس پليس مبارزه با موادمخدر استان تصریح کرد: این ماموران موفق شدند متهم را شناسایی و در بازرسی از خودرو و منزل وی مقدار سه کیلو و 800 گرم مواد مخدر ترياک کشف و وي را دستگير کنند.

وی ضمن تشکر از همکاري و مشارکت مردم با پليس در زمينه مبارزه با مواد مخدر از شهروندان خواست هرگونه اخبار و اطلاعات در زمينه فعاليت افراد در تهيه و توزيع مواد مخدر را از طريق تلفن 110 به پليس اطلاع دهند.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان