۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین آتش‌سوزی کمپ ترک اعتیاد و بیکاری ۸۰ هزار کارگر به دلیل تعطیلی کارنجات قزوین
کد خبر: ۲۴۴۴۵۸ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۲/۱۶ ساعت: ۱۳:۲۲ ↗ لینک کوتاه

گنجینه‌ای از داغ‌ترین اخبار استان در هفته‌ گذشته؛

آتش‌سوزی کمپ ترک اعتیاد و بیکاری ۸۰ هزار کارگر به دلیل تعطیلی کارنجات قزوین

هفته گذشته استان قزوین دستخوش وقایع و اتفاقاتی قابل تامل بوده که به اختصار در گنجینه داغ‌ترین اخبار این هفته استان گردآوری شده است.

آتش‌سوزی کمپ ترک اعتیاد و بیکاری ۸۰ هزار کارگر به دلیل تعطیلی کارنجات قزوین
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ، گنجینه صبح قزوین ، مجموعه‌ای از اخبار هفته گذشته پایگاه خبری-تحلیلی صبح قزوین است که هر هفته روزهای شنبه تقدیم حضور می‌شود.

با کلیک بر روی تیتر اخبار میتوانید خبر کامل را مطالعه کنید

 
پس از انفجار معدن آزادشهر، وزیر صنعت استفعا کند/ ملت به کاندیداهای مورد حمایت مستکبران «نه» بگویند
امام جمعه قزوین گفت: وقتی این همه ناراحتی از سوی یک وزیر برای مردم به وجود می‌آید، و پس از انفجار معدن آزادشهر و حوادث گذشته، جا دارد وزیر صنعت، معدن و تجارت استعفا کند.


پیوند اصلاح طلبان قزوین با رسانه‌های ضدانقلاب
حال سئوال این است که کدام جوانان اصلاح طلب قزوین این طرح را برای این رسانه ضدانقلاب تهیه کرده‌اند؟ چه کسانی با آنها ارتباط دارند و چرا؟! ارتباط آنها با تابان قزوین چیست؟!


آتش‌سوزی کمپ ترک اعتیاد 21 مصدوم برجای گذاشت/ وضع جسمانی ۲مصدوم وخیم است
رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان گفت: دو تن از مصدومان سوختگی، حال عمومی وخیم داشته و یک تن از آنان، به بیمارستان سوانح و سوختگی تهران اعزام شدند.


حوادث جاده‌ای قزوین در تعطیلات نوروزی 40 درصد افزایش یافت
سرپرست جمعیت هلال احمر استان گفت: در تعطیلات نوروزی امسال شاهد افزایش 40 درصدی حوادث جاده‌ای در استان بودیم به طوری که در سال گذشته 104 و امسال 151 مورد حادثه را داشتیم.


رسیدن به مرحله جهانی آسان نیست اما کار سختی هم نیست/ سطح علمی دانش‌آموزان ایرانی بسیار بالاست
دارنده مدال طلای المپیاد زیست شناسی کشور سطح علمی دانش‌آموزان ایرانی را بسیار بالا عنوان کرد و گفت: رسیدن به مرحله جهانی آسان نیست اما کار سختی هم نیست بلکه بیشتر به تلاش و تمرکز برای طی مراحل مختلف بستگی دارد.


امضای سند ۲۰۳۰ اسارت فرهنگی را به دنبال دارد
دبیر ستاد امربه‌معروف‌ونهی‌ازمنکر استان قزوین گفت: امروز تلاش می‌کنند نسل جوان را در فضای بی‌اطلاعی و حیرانی قرار دهند و از مسیر حق منحرف کنند، این سند اسارت فرهنگی را به دنبال دارد.


وعده 100 روز یک شعار انتخاباتی بود/اقتصاد ایران در حالت کما به سر می برد/حنای روحانی دیگر نزد مردم رنگی ندارد
نائب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: اظهارات روحانی درباره تحقق وعده 100 روزه و چرخیدن چرخه اقتصاد کشور تنها وعده انتخاباتی بود، دیگر حنای روحانی نزد مردم رنگی ندارد.


80 هزار کارگر به دلیل تعطیلی کارخانجات قزوین بیکارند/ مسئولی که شعار می‌دهد درد فقر را نمی‌فهمد
فرمانده سپاه استان قزوین بیان کرد: هم اکنون 80 هزار نفر کارگر به دلیل تعطیلی کارخانجات این استان بیکار هستند و مسئولان این موضوع را باور ندارند چرا که طعم بی پولی و فقر را نچشیده اند.


"برجام فرهنگی" توطئه امروز دشمن علیه انقلاب است/ انقلابی بودن شاخصه مهم رئیس‌جمهور دوازدهم
عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی بیان کرد: جنگ فرهنگی به مراتب از جنگ ۸ ساله دفاع مقدس سخت‌تر و بزرگ‌تر است، امروز «برجام فرهنگی» برای نابودی اعتقادات و سبک زندگی ایرانی_اسلامی آغاز شده است.


دولت تدبیروامید و کابوس زندگی کارگران!/ 17 هزار واحد ورشکسته یعنی میلیون‌ها کارگر بیکار
از سال 92 تاکنون 17 هزار کارگاه و واحد تولیدی در کشور ورشکسته شده است در حالی که در کل دهه هشتاد، مجموع واحدهای ورشکسته شده کشور به 5 هزار واحد هم نمی‌رسد.


2 کارگر محبوس شده در عمق چاه نجات پیدا کردند+تصاویر
با تلاش آتش نشانان 2 کارگر قزوینی محبوس شده در عمق چاه نجات پیدا کردند.


مانند جبهه پایداری نسبت به احمدی نژاد موضع‌گیری داشتیم/ سیاست‌های جبهه پایداری را قبول داریم
کبودوند فعال سیاسی عنوان کرد: جبهه پایداری در راس موضع گیری شفاف و صریحی نسبت به جریان فکری و عملکرد آقای احمدی نژاد داشت که ما نیز چنین موضع گیری‌ای داشتیم و سیاست‌های جبهه پایداری را قبول داریم.


سیلاب رودخانه اسفرورین طی 20 سال اخیر بی‌سابقه بود/ در سد نهب هیچ مشکلی وجود ندارد
مدیریت بحران استان با بیان اینکه سیلاب رودخانه اسفرورین طی 20 سال اخیر بی‌سابقه بود، بیان کرد: در سد نهب هیچ مشکلی وجود ندارد و کالبرت خروجی این سد توان تحمل سه برابر ورود سیلاب شب گذشته را دارد.


11 نفر از کاندیداهای شورای شهر به دادسرا احضار شدند
دادستان شهرستان البرز از احضار 11 نفر از کاندیداهای شورای شهر به دادسرای این شهرستان خبر داد.


طغیان رودخانه‌های اسفرورین مهار شد/ خسارت جانی نداشتیم
معاون امدادو نجات هلال احمر قزوین بیان کرد: هدف اولیه ما تخلیه آب بود تا مانع ورود این سیلاب به منازل مسکونی شویم که با همت و مشارکت مردمی و تهیه گونی‌های شنی مانع تخریب خانه‌های مردم این منطقه شدیم.


هیچ‌وقت از جانبازی‌ام احساس پشیمانی نکردم/ پشتیبان ولایت فقیه بودن یعنی عمل به وصیت شهدا
جانباز دوران دفاع مقدس در مصاحبه با صبح قزوین با توصیه به جوانان برای مطالعه وصیتنامه‌های شهدا بیان کرد: پشتیبانِ ولایت فقیه بودن در واقع داشتن روحیه شهیدان است و امروز جوانان با تبعیت از رهبری در مسیر شهدا گام برداشته‌اند.


رقیب اصلی دولت یازدهم عملکرد چهارساله اش است/ عده ای به بهانه گره‌گشایی اقتصادی، 4 سال کشور را معطل گذاشتند
حجت الاسلام رییسی در قزوین بیان کرد: کارشناسان و مراکز ارزیابی اقتصادی معتقدند دولت چهارسال کشور را به بهانه گره گشایی اقتصادی معطل گذاشت و من رقیب دولت نیستم بلکه عملکرد چهارساله رییس جمهور رقیبش است.


تصادف زنجیره ای ۸ مصدوم و ۲ فوتی بر جای گذاشت
رئیس جمعیت هلال‌احمر شهرستان آبیک گفت: بر اثر این تصادف زنجیره‌ای، هشت نفر مصدوم و روانه بیمارستان شدند و دو نفر هم جان خود را از دست دادند.


انتهای پیام/9003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان