۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین قطع گسترده برق در برخی نقاط جنوب، شرق و غرب تهران حین پخش مناظره
کد خبر: ۲۴۴۳۲۹ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۲/۱۵ ساعت: ۱۹:۵۷ ↗ لینک کوتاه

دولت پاسخگو باشد؛

قطع گسترده برق در برخی نقاط جنوب، شرق و غرب تهران حین پخش مناظره

ساعتی پیش برق در برخی مناطق جنوب، شرق و غرب تهران به شکل گسترده ای قطع شد و مردم زیادی در این مناطق تهران از دیدن بخش زیادی از مناظره زنده محروم شدند.

قطع گسترده برق در برخی نقاط جنوب، شرق و غرب تهران حین پخش مناظره
به گزارش سرویس سیاسی  صبح قزوین  ساعتی پیش برق در برخی مناطق جنوب و شرق تهران به شکل گسترده ای قطع شد و مردم زیادی در این مناطق تهران از دیدن بخش زیادی از مناظره زنده که به نفع جریان انقلابی و مردمی پیش می رفت، محروم شدند.

لازم است دولت در این خصوص پاسخگو باشد.

 خبر تکمیلی:

گزارش های مردمی و همچنین پیگیری های خبرنگاران این خبرگزاری حاکی است که در  مناطقی از پایتخت در شمال غرب، جنوب غرب و جنوب شرق تهران قطعی های برق در زمان برگزاری مناظره امروز رخ داده است.

کامبیز ناظریان معاون بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع برق تهران بزرگ  در این خصوص گفت: 300 هزار کیلومتر شبکه برق تهران در بخش کابلی و هوایی به تأمین برق  مردم اختصاص دارد که شرایط نامساعد جوی که با بروز بارش های متوالی و وزش باد در بسیاری از نقاط تهران همراه شد، موجب قطعی پراکنده برق در نقاطی از پایتخت شد.

ناظریان با بیان اینکه "از مجموع 170 فیدر توزیع برق در شهر تهران 6 فیدر دچار آسیب شدند"، گفت: در میانه برگزاری مناظره امروز قطعی های برق در مناطقی چون منطقه 12 تهران، منطقه 5 تهران، بخشی از جنوب غرب کلانشهر تهران و بخشی از شمال غرب تهران و همچنین منطقه افسریه به وقوع پیوست که بالافاصله نیروهای عملیاتی شرکت توزیع برق تهران بزرگ وارد عمل شدند.

وی افزود: قطعی های برق ناشی از برخورد خودرو، سقوط درخت بر روی کابل های برق و آسیب دیدگی کابل ها و تأسیسات توزیع در شرایط نامساعد جوی بود که در برخی مناطق قطعی برق رفع شده و در دیگر مناطق نیز حداکثر تا 20 دقیقه آینده برق مجددا وصل می شود.

این مقام مسئول از فعالیت شبانه روزی نیروهای توزیع برق در کلانشهر تهران بزرگ در این روزها خبر داد و گفت: در حال حاضر به منظور پشتیبانی کامل از برقرسانی به پایتخت، تمامی نیروهای عملیاتی و دیسپاچینگ سر کار خود حاضر هستند و عملا امروز، روز کاری نیروهای صنعت برق بود و مردم نیز هر مورد قطعی برق را سریعا به سامانه فوریت های برق اطلاع دهند و نیروهای عملیاتی بالافاصله به محل اعزام می شوند.

انتهای پیام/1404

منبع: تسنیم

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان