۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین چرا حیدری در قرعه‌کشی تقلب کرد؟ + فیلم
کد خبر: ۲۴۴۳۲۰ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۲/۱۵ ساعت: ۱۹:۲۳ ↗ لینک کوتاه

رئیس رسانه ملی پاسخ دهد؛

چرا حیدری در قرعه‌کشی تقلب کرد؟ + فیلم

در جریان قرعه کشی مجری رسانه ملی برای مشخص شدن نوبت نامزدها در دور دوم مناظرات، حیدری با حرکت تقلب آمیز نشان داد که در پشت پرده مناظره دوم خبرهایی وجود دارد.

چرا حیدری در قرعه‌کشی تقلب کرد؟ + فیلم
به گزارش سرویس سیاسی  صبح قزوین ،چندی پیش در رسانه‌ها خبری آمد مبنی بر اینکه مرتضی حیدری مجری مناظرات انتخابات، در سفر تبلیغاتی روحانی را همراهی کرده است و همین مسئله سبب شد تا همه بگویند چگونه می‌شود به شخصی که حامی نامزد خاص است، مسؤول مدیریت مناظرات انتخاباتی بشود و رسانه ملی مثل همیشه سکوت را بر پاسخ گویی ترجیح داد و سکوت کرد و عملا حیدری مجری مناظرات شد.

امروز اتفاقی افتاد که نشان داد رسانه ملی علی‌الظاهر بیش از پیش با روحانی و حامیانش ارتباط دارد تا جایی که مجری مناظرات برای قرعه کشی و مشخص کردن نوبت نامزدهای انتخاباتی، با دیدن شماره افراد، بار دیگر شماره ها درون شیشه انداخته و دوباره شماره دیگری را خارج کرد به نحوی که نامزدهای انقلابی در ابتدای مناظره و دولتی‌ها به همراه نامزد پوششی در انتهای پاسخگویی قرار گرفتند.

فیلم زیر نشان می‌دهد که حیدری چه تقلبی در قرعه کشی انجام داده است.

حال باید مسؤول رسانه ملی درباره این تقلب پاسخ دهد و به مردم بگوید که چه پشت پرده‌ای میان این رسانه با دولت وجود دارد؟


انتهای پیام/1404

منبع: مشرق

دیدگاه ها

محمدحسین / ۱۵ ارد ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۰

با سلام اتفاقا" من اصلا" در حین مناظره متوجه این کار غیرحرفه ای نشدم اما جالبه که آخرین قرعه را که مجری برداشت دیدم هنوز یک برگه در ته گلدان مربوطه باقی مانده در حالی که آخرین قرعه بود و نباید برگه ای باقی می ماند. این برگه باقی مانده، همان پاکت خالی بوده که در فیلم دیده می شود که مجری وقتی برگه داخلش را خارج کرد، بدون برگرداندن برگه به درون پاکت، آنها را (برگه و پاکتش را) مجددا" به گلدان انداخت!!
اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان