۰۹/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۰ پنجشنبه

صبح قزوین رونمایی از طرح بادکنکی و اعتراض به دوربین صدا و سیما/احوالپرسی ناظر با منصوریان وسط بازی!+عکس
کد خبر: ۲۴۴۱۷۴ نویسنده: mamiri تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۲/۱۴ ساعت: ۰:۰ ↗ لینک کوتاه

رونمایی از طرح بادکنکی و اعتراض به دوربین صدا و سیما/احوالپرسی ناظر با منصوریان وسط بازی!+عکس

هواداران استقلال امروز در ورزشگاه آزادی طرح جدیدی را رونمایی کردند.

رونمایی از طرح بادکنکی و اعتراض به دوربین صدا و سیما/احوالپرسی ناظر با منصوریان وسط بازی!+عکس

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری صبح قزوین ، در حالی که حدود 15 دقیقه از بازی استقلال و سپاهان از هفته پایانی لیگ برتر سپری می‌شود، حدود 25 هزار تماشاگر در ورزشگاه حضور دارند و نکته قابل توجه اینکه امروز از طرح جدید هواداری این تیم رونمایی شد و طرفداران استقلال بادکنک‌های آبی و سفیدی را در تمامی ورزشگاه به نمایش درآوردند. البته این طرح کمی دیر آماده شده و به موقع به آغاز مسابقه نرسید و تمامی هواداران بادکنک در دست نداشتند. 

 

*سپاهانیانی که ایستاده تیم خود را تشویق می‌کنند، یک پرچم بزرگ سپاهان را بر روی سکوها پهن کرده‌اند. 

*حدود 25 هزار تماشاگر در ورزشگاه حضور دارند که تقریبا 3 هزار نفر از آنها را سپاهانی‌ها تشکیل می‌دهند و نکته جالب کری‌خوانی آنها با یکدیگر است. سپاهانی‌ها با طبل و سنج تیم خود را تشویق می‌کنند. 

*پرچم دو ستاره استقلال در دستان برخی هواداران دیده می‌شود.

*یک دقیقه سکوت قبل از آغاز بازی به مناسبت درگذشت معدن‌چیان گلستان اعلام شد، ضمن اینکه هر دو تیم قبل از بازی حلقه استقلال تشکیل دادند. 

*منصوریان و کرانچار قبل از بازی برخورد گرمی با هم داشتند.

*هواداران سپاهان به خاطر 5 قهرمانی این تیم این عدد را نماد خود قرار داده و با دست عدد 5 را نشان استقلالی‌ها می‌دهند. 

*محمود رفیعی ناظر این دیدار است که البته سخت‌گیری‌هایی را هم به عمل آورده و در ابتدای بازی در تذکری به دوربین صدا و سیما که در کنار زمین حضور دارد از وی خواست تا جایگاه خود را تغییر دهد. نکته جالب اینکه رفیعی در همان دقایق ابتدایی هم با منصوریان و هم با چلنگر مترجم سرمربی سپاهان بدون توجه به اینکه بازی آغاز شده است به احوالپرسی پرداخت، اما نکته جالب اینکه همین ناظر دقایقی بعد به سمت منصوریان که به تصمیم داوری اعتراض کرده بود رفته و به او تذکر داد. 

*پاس رو به عقب میلاد زکی‌پور با اعتراض رحمتی همراه شد و این دروازه‌بان از مدافع تیمش خواست تا پاس رو به عقب ندهد و جالب اینکه توپ در همین صحنه با سر فیلمبردار صدا و سیما برخورد کرده تا جایی که هدفون از گوش وی افتاد. 

*سیدمجید حسینی به منصوریان اعلام کرده بود احتمالاً او به این مسابقه خواهد رسید، امروز درنهایت بین 18 بازیکن هم قرار ندارد. 

انتهای پیام/

منبع: ورزشی فارس

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان