۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین پیوند اصلاح طلبان قزوین با رسانه‌های ضدانقلاب
کد خبر: ۲۴۴۱۴۳ نویسنده: علیرضا عدالت خواه تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۲/۱۴ ساعت: ۱۵:۲۱ ↗ لینک کوتاه

وقتی کانال تابان به رسانه‌های معاند خوراک می‌دهد؛

پیوند اصلاح طلبان قزوین با رسانه‌های ضدانقلاب

حال سئوال این است که کدام جوانان اصلاح طلب قزوین این طرح را برای این رسانه ضدانقلاب تهیه کرده‌اند؟ چه کسانی با آنها ارتباط دارند و چرا؟! ارتباط آنها با تابان قزوین چیست؟!

پیوند اصلاح طلبان قزوین با رسانه‌های ضدانقلاب
صبح قزوین ؛_____ علیرضا عدالت خواه.

امنیت ملی در هر جامعه و حکومتی اصل و اساس آن جامعه بحساب می‌آید و جدا از اینکه اختلافات سلیقه داخل حاکمیتی نباید هیچگاه تضعیف کننده امنیت ملی شود.

متاسفانه در دوران حاکمیت اصلاح طلبان در ایران از سال 76 به بعد بعلت غفلت و عدم توجه به این مسئله امنیتی خسارات مالی و جانی بسیاری متوجه نظام شده است.

در بررسی ابعاد ترور دانشمندان هسته ای ایران، فروش اطلاعات در دولت اصلاحات مشخص می‌شود که نبود خط قرمز در ارتباط گیری افراد درون نظام با سر پل‌های ارتباطی بیگانه برای کشور تبدیل به معضل اساسی شده است.

در دولت حسن روحانی که ارتباطات از طریق مذاکره و قصه طویل هزار و یک شب ( برجام ) بیشتر وارد فاز امنیتی شد و هوشیاری بیشتر سربازان گمنام امام زمان را می‌طلبید.

دستگیری چندین جاسوس مرتبط با سرویس‌های بیگانه در دولت، رواج زبان سرخه‌ای در مذاکرات و مهم تراز همه فعالیت آشکار و بدون واهمه کانال‌های تلگرامی معاند نظام مانند آمد نیوز، زیتون، بی بی سی در سایه حمایت‌های پنهان برخی افراداست.

در دنیای امروزی هرچند که نمی‌شود صدا و پیام در وسایل ارتباط جمعی را خنثی کرد، اما تهیه خبرهای سری داخل نظام، هویدا کردن اسرار مگوی نظام، اطلاعات درجه یک در داخل سیستم‌های قضایی و زندان‌ها، رویدادهای محرمانه داخل دولت به بیرون از نظام خیانت به نظام اسلامی و خون شهدا و آرمان‌های حضرت امام خمینی( ره ) است.

با بررسی برخی اخبار منتشره در کانال تلگرامی« آمد نیوز » می‌توان پی برد که ارتباط دوسویی ای بین ادمین‌های این کانال و عناصر مدعی اصلاح طلبی برقرار است.

در روز چهارشنبه 13/2/96 ساعت 24/19دقیقه آمدنیوز با نشر یک پوستر در کانال تلگرامی خود که در آن حسن روحانی، سید محمد خاتمی، سید حسن خمینی و هاشمی رفسنجانی یک طرف و در طرف دیگر با گذاشتن عکسی از آیت الله رییسی درکنار آیت الله مصاح یزدی و علم الهدی و یکی از روحانیون، حمایت خود را از حسن روحانی اعلام داشت و به تخریب دکتر رییسی پرداخت و اسمی از طراح و تولید کننده اثر تبلیغی نبرد.

اما کانال خبری تابان قزوین که متعلق به نشریه تابان ( به مدیر مسئولی محمد علیخانی فرزند شیخ قدرت علیخانی است ) در ساعت 49/22 همان شب دقیقا بعد از3 ساعت وبیست وپنج دقیقه، همین پوستر را به نقل از آمد نیوز منتشر کرد و اما یک پیامی زیر این پوستر نوشت؛ طرحی از طرف جوانان اصلاح طلب قزوین!!

حال سئوال این است که کدام جوانان اصلاح طلب قزوین این طرح را برای آمدنیوز تهیه کرده‌اند؟ چه کسانی با آنها ارتباط دارند و چرا؟! ارتباط آنها با تابان قزوین چیست؟!

گردانندگان کانال تابان قزوین طراح این پوستر از کجا می‌شناخت!! چرا علی رغم اینکه آمدنیوز صاحب طرح را معرفی نکرده بود تابان با معرفی آن خواست که افتخار تولید طرح نصیب ستاد انتخاباتی روحانی در قزوین شود و ده‌ها چرایی دیگر و...

آیت الله آملی لاریجانی در جلسه مسئولان عالی قضایی در تاریخ سوم آبان 95 درباره لزوم تعقیب قضایی قرار گرفتن افرادی که از داخل کشور با رسانه‌های معاند همکاری می‌کنند، تصریح کرد: در عناد و دشمنی برخی رسانه‌ها در خارج از کشور تردیدی نیست اما کسانی که از داخل کشور به این قبیل رسانه‌ها کمک می‌کنند باید به عنوان معاونت در جرم تحت تعقیب قرار بگیرند تا مرز بین انقلاب و ضد انقلاب مشخص شود. متأسفانه برخی از افراد در داخل با این رسانه ها مصاحبه می‌کنند و به نحوی به آنها کمک می‌کنند و در عین حال طلبکار هم هستند.

اما اینکه این موضوع چقدر در حمایت از روحانی و تخریب دکتر رییسی تاثیر دارد، بحثی نیست؛ زیرا مردم ما ثابت کردند که هرگاه دشمن از کسی حمایت کند از او حمایت نخواهند کرد.

اما توقع از دستگاه قضا و دادستان محترم قزوین و نهادهای نظارتی و اطلاعاتی این است که با توجه به شرایط پیچیده جهان وگستردگی ارتباطات رسانه ای در کشور و اهمیت امنیت ملی در شناسایی افراد مرتبط با ادمین‌های کانال‌های ضد انقلاب در استان قزوین اهتمام ویژه داشته باشند تا برخی افراد نتوانند برای رسانه‌های ضد انقلاب معاند نظام، خوراک تبلیغاتی تهیه و افتخار به همکاری کنند.

این اتفاق رسانه ای در حالی است که متاسفانه فضای خبری استان قزوین هنوز بازتاب منفی مصاحبه خانم زرآبادی نماینده قزوین در مجلس شورای اسلامی با خبرنگار ضد انقلاب گریخته از وطن بنام مسیح علی نژاد « برای رفع محرومیت بانوان از فضای ورزشگاه‌ها و سیاه نمایی برای نظام » نگذشته است که شاهد ارتباط پنهان برخی افراد اصلاح طلب قزوین با رسانه‌های معاند، منافق و ضد انقلاب و تهیه خوراک تبلیغاتی برای آنها هستیم.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان