۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین آتش‌سوزی کمپ ترک اعتیاد ۲۱ مصدوم برجای گذاشت/ وضع جسمانی ۲مصدوم وخیم است
کد خبر: ۲۴۴۱۳۷ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۲/۱۴ ساعت: ۱۴:۲۴ ↗ لینک کوتاه

رییس مرکز فوریت‌های پزشکی استان قزوین:

آتش‌سوزی کمپ ترک اعتیاد ۲۱ مصدوم برجای گذاشت/ وضع جسمانی ۲مصدوم وخیم است

رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان گفت: دو تن از مصدومان سوختگی، حال عمومی وخیم داشته و یک تن از آنان، به بیمارستان سوانح و سوختگی تهران اعزام شدند.

آتش‌سوزی کمپ ترک اعتیاد ۲۱ مصدوم برجای گذاشت/ وضع جسمانی ۲مصدوم وخیم است
دکتر پیمان نامدار در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ، درباره حادثه آتش سوزی کمپ ترک اعتیاد زنان قزوین اظهار کرد: پس از آن که روز ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۶ مأموریتی مبنی بر آتش سوزی کمپ ترک اعتیاد در اقبالیه به شماره ۱۱۵ اورژانس اعلام شد، ناجیان ثانیه ها به یاری مصدومان حادثه شتافتند.

متولی اورژانس استان قزوین عنوان کرد: دو دستگاه آمبولانس از پایگاه‌های اورژانس اقبالیه و کهک و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس از پایگاه اورژانس صفا به محل اعلام شده اعزام شدند.

به گفته دکتر نامدار؛ تکنسین‌های اورژانس به سرعت وارد عمل شدند و بعد از تریاژ(دسته بندی) ۲۳ مصدوم، دو فرد ۴۰ ساله با سوختگی بالای ۷۰ درصد به مرکز آموزشی – درمانی شهید رجایی در قزوین منتقل شدند.

این مسئول اذعان کرد: ۲۱ تن دیگر با مصدومیت سوختگی و مسمومیت مونوکسید و دود حاصل از آتش سوزی با حدود سنی ۱۸ تا ۴۵ سال در اتوبوس آمبولانس، توسط تکنسین‌ها در محل درمان اولیه شدند و برای ادامه درمان به مرکز آموزشی – درمانی ولایت در قزوین اعزام شدند.

دکتر نامدار اظهار کرد: دو تن از مصدومان سوختگی، حال عمومی وخیم داشته و یک تن از آنان، به بیمارستان سوانح و سوختگی تهران اعزام شدند؛ حال عمومی ۲۱ تن دیگر رو به بهبود است.
انتهای پیام/2002 

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان