۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین احتمال آبگرفتگی معابر عمومی و سیلابی شدن رودخانه‌ها در قزوین
کد خبر: ۲۴۴۱۳۶ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۲/۱۴ ساعت: ۱۴:۳۱ ↗ لینک کوتاه

مدیر کل هواشناسی استان هشدار داد:

احتمال آبگرفتگی معابر عمومی و سیلابی شدن رودخانه‌ها در قزوین

مدیر کل هواشناسی استان قزوین گفت: احتمال آبگرفتگی معابر عمومی، سیلابی شدن رودخانه‌ها و به دلیل سرعت وزش بادهای شدید، احتمال خسارت به تاسیسات نیز وجود دارد.

احتمال آبگرفتگی معابر عمومی و سیلابی شدن رودخانه‌ها در قزوین
آرش بهاروند،مدیرکل هواشناسی استان قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار کرد: براساس آخرین نقشه‌های پیش یابی همچنان تا اوایل هفته جاری جوی ناپایدار را درسطح استان خواهیم داشت.

این مسئول افزود: طی روزهای آینده به طور متناوب افزایش ابر، بارش باران، وزش بادهای لحظه‌ای شدید و احتمال ریزش تگرگ پیش‌بینی می‌شود.

وی اذعان کرد: با شدت بارش‌ها در طی این مدت احتمال آبگرفتگی معابر عمومی و سیلابی شدن رودخانه‌ها و مسیل‌ها و همچنین به دلیل وجود سرعت وزش باد لحظه‌ای شدید، احتمال خسارت به تاسیسات نیز وجود دارد.

این مسئول ادامه داد: برای فردا (جمعه) در ساعات بعدازظهر و شب ناپایداری‌ها از شدت و گسترش بیشتری برخوردار می‌باشد.

وی ابراز کرد: امروز نیز هوا نیمه ابری تا ابری در بعضی ساعات ساعات باران، گاهی رعد و برق و وزش باد لحظه‌ای شدید با احتمال تگرگ خواهد بود.

بهاروند عنوان کرد: طی 24 ساعت گذشته کمینه دما مربوط به آوج با 7 درجه سانتی گراد، بیشینه دما مربوط به سیردان و آبیک با 24 درجه سانتی گراد و بیشترین میزان بارندگی مربوط به آبیک با 7/6 میلیمتر بوده است.

انتهای پیام/9003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان