۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین خرید اینترنتی نمایشگاه کتاب تهران از فروشگاه کتاب روزآهنگ
کد خبر: ۲۴۴۰۹۵ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۲/۱۴ ساعت: ۱۰:۵۹ ↗ لینک کوتاه

با تخفیف ۱۰ تا ۳۰ درصد و ارسال رایگان صورت می گیرد

خرید اینترنتی نمایشگاه کتاب تهران از فروشگاه کتاب روزآهنگ

فروشگاه اینترنتی کتاب روزآهنگ همزمان با برپایی سی‎اُمین نمایشگاه کتاب تهران، امکان خرید اینترنتی کتاب از نمایشگاه را با تخفیف ۱۰ تا ۳۰ درصد و ارسال رایگان به سراسر کشور فراهم کرده است.

خرید اینترنتی نمایشگاه کتاب تهران از فروشگاه کتاب روزآهنگ
به گزارش سرویس فرهنگ وهنر  صبح قزوین ،فروشگاه اینترنتی کتاب روزآهنگ که یکی از بزرگ‌ترین فروشگاه‌های اینترنتی کتاب در ایران است و بیش از 70 هزار عنوان کتاب در موضوعات متنوع ارائه کرده است، خدماتخرید اینترنتی نمایشگاه کتاب تهران را برای کتابخوان‌های حرفه‌ای و دوستداران کتاب که هر سال منتظر  آغاز نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران هستند، فراهم آورده است تا با جدیدترین کتابهای منتشر شده در بازار کتاب آشنا شوند.

دیگر نیازی نیست برای خرید کتاب تا شهر آفتاب سفر کنید. هزینه‌ی رفت وآمد خود را صرف خرید بیشتر کتاب کنید.

 

خرید اینترنتی کتابهای نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران

 فروشگاه اینترنتی کتاب روزآهنگ با شعار «هرجا هستید...»، این امکان را فراهم کرده است تا بدون نیاز به حضور در نمایشگاه کتاب، از کتابهای منتشر شده مطلع شده و با موتورهای جستجوی قدرتمند، راحت‌تر از گشت‌وگذار  در نمایشگاه و سردرگمی‌های یافتن کتاب و تحمل شلوغی و خستگی بعد از خرید، به کتابی که می‌خواهید، دسترسی پیدا کنید.

در فروشگاه کتاب روزآهنگ می‌توانید به کتابهای اکثر نویسندگان و ناشران (انتشارات سوره مهر با نزدیک به 1000 عنوان کتاب و ‌نشر مرکز با بیش از 7000 عنوان کتاب در فروشگاه کتاب روزآهنگ و...) و در گستره  متنوعی از موضوعات شامل: کتابهای دانشگاهی، کمک درسی، ادبیات، رمان، داستان، شعر، عرفان، فلسفه، روانشناسی، اقتصادی، سیاسی، اجتماعی، تاریخی، فرهنگی، کودک و نوجوانان و... دسترسی پیدا کنید.

 

فروش با تخفیف کتابهای نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران

فروشگاه کتاب روزآهنگ با شعار «هرجا هستید، با تخفیف بخرید...»، کتابهای موجود در نمایشگاه را با تخفیف 10 تا 30 درصد به فروش می‌رساند. با فروشگاه اینترنتی کتاب از روزآهنگ، علاوه بر صرفه‌جویی در  هزینه‌های رفت‌وآمد، می‌توانید کتاب را ارزانتر بخرید و نیازی به حضور در نمایشگاه کتاب نیست.

 

ارسال رایگان کتابهای نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران

فروشگاه کتاب روزآهنگ با شعار «هرجا هستید، با تخفیف بخرید، رایگان دریافت کنید.»، این امکان را فراهم کرده است تا خریداران کتاب، هزینه‌ای بابت ارسال کتاب پرداخت نکنند. کسانی که بیش از 100هزار تومان خرید کنند از خدمات ارسال رایگان کتاب در سراسر ایران بهره‌مند می‌شوند. ضمنا هزینه ارسال خریدهای کمتر از این مبلغ نیز چه در تهران و چه در شهرستانها، تنها 5هزار تومان است.

 

 

 

خرید اینترنتی کتاب از روزآهنگ با تخفیف 10 تا 30 درصد و ارسال رایگان



انتهای پیام/1404

منبع: دانا

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان