۱۴/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۴ سه شنبه

صبح قزوین حضور ۱۰۰۰ دانش‌آموز در مرحله استانی مسابقات فرهنگی هنری
کد خبر: ۲۴۴۰۸۲ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۲/۱۴ ساعت: ۱۰:۱۲ ↗ لینک کوتاه

معاون پرورشی آموزش و پرورش قزوین خبر داد:

حضور ۱۰۰۰ دانش‌آموز در مرحله استانی مسابقات فرهنگی هنری

معاون پرورشی و فرهنگی استان قزوین با اشاره به حضور ۱۰۰۰ دانش‌آموزقزوینی در مرحله استانی مسابقات فرهنگی هنری گفت: مرحله استانی سی و پنجمین دوره مسابقات فرهنگی هنری دانش‌آموزان در روز بزرگداشت مقام معلم در بخش حضوری مسابقات پایان یافت.

حضور  ۱۰۰۰ دانش‌آموز در مرحله استانی  مسابقات فرهنگی هنری
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ؛ حجت الاسلام علی انصاری معاون پرورشی و فرهنگی اداره‌کل آموزش و پرورش استان قزوین در حاشیه مراسم اختتامیه مسابقات نمایش عروسکی دانش‌آموزان پسر دوره متوسطه اظهار کرد: مرحله استانی سی و پنجمین دوره مسابقات فرهنگی هنری دانش‌آموزان در روز 12 اردیبهشت 96 مقارن با روز بزرگداشت مقام معلم، با برگزاری مسابقات نمایش عروسکی دانش‌آموزان پسر دوره اول و دوم متوسطه در بخش حضوری مسابقات پایان یافت.

وی افزود: در مجموع در این دوره از مسابقات بالغ بر 1000 دانش‌آموز دختر و پسر دوره اول و دوم متوسطه در رشته‌های هنرهای نمایشی شامل تئاتر صحنه‌ای، تئاتر عروسکی، نمایشنامه خوانی، نقالی و سرود گروهی از 28 فروردین ماه 1396 به مدت 12روز به رقابت پرداختند که رتبه‌های برتر این دوره از مسابقات برای رقابت با دانش‌آموزان دیگر استان‌ها، به دبیرخانه کشوری مسابقات فرهنگی هنری معرفی خواهند شد.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره‌کل آموزش و پرورش قزوین تأکید کرد: این دوره از مسابقات برخلاف دوره‌های گذشته از کلیه گروه‌های منتخب مناطق دعوت به عمل آمد تا در مرحله حضوری مسابقات استانی به صورت جدی‌تری به رقابت بپردازند.

انصاری تصریح کرد: در این دوره از مسابقات تعداد 49 گروه سرود دانش‌آموزی، 30 گروه نمایش صحنه‌ای، 18 گروه نمایش عروسکی، 8 گروه نقالی و 16 گروه نمایشنامه خوانی از دوره‌های اول و دوم متوسطه مدارس دخترانه و پسرانه شرکت داشتند.

انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان