۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین رای دوباره به دولت فعلی خطایی بزرگ است
کد خبر: ۲۴۴۰۷۶ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۲/۱۴ ساعت: ۹:۳۱ ↗ لینک کوتاه

امام جمعه آبیک:

رای دوباره به دولت فعلی خطایی بزرگ است

امام جمعه شهرستان آبیک گفت: باید مدیریت میانه رو که به معنای تسلیم است تغییر پیدا کند و یک مدیریت پاک دست و انقلابی که به فکر قشر ضعیف جامعه باشد جایگزین شود.

رای دوباره به دولت فعلی خطایی بزرگ است
به گزارش سرویس سیاسی صبح قزوین؛ حجت الاسلام سید ابوتراب موسوی، امام جمعه شهرستان آبیک با اشاره به ایام تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری در کشور اظهار کرد: در انتخابات ریاست جمهوری پیش رو رای دادن به دولت یازدهم یک خطای بزرگ و غیر قابل بخشش است.

وی افزود: در این دولت کالای قاچاق در ویلای وزیر میلیاردی کشف می شود که در بازرسی مشخص می شود این محموله بزرگ قاچاق برای دختر وزیر است.

امام جمعه شهرستان آبیک تصریح کرد: جناب روحانی برای تبلیغات انتخاباتی وعده وعید می دهد اما قول های صد روزه و ایجاد اشتغال خود را در سال ۹۲ فراموش کرده و انکار می کند.

موسوی با اشاره به وعده اشتغال روحانی بیان کرد: در سال ۹۲ جناب روحانی وعده دادند که اگر ۱۰ میلیون گردشگر وارد کشور شود ۴ میلیون شغل ایجاد میکنم در حالی که مسئول میراث فرهنگی و گردشگری کشور اعلام کردند در ۴ سال اخیر ۱۹ میلیون گردشگر وارد کشور شده اند.

وی در ادامه اضافه کرد: اعلام کرده اند ۳۹ میلیارد دلار از صنعت گردشگری درآمد برای کشور کسب شده است و ادعا می‌کنند هرسال ۷۵۰ هزار شغل ایجاد کردیم که در طی این ۴سال نزدیک به ۳ میلیون شغل می‌شود.
امام جمعه شهرستان آبیک ابراز کرد: اگر این ۳ میلیون شغل را در هزار شهر مانند شهر آبیک تقسیم کنیم در هر شهر باید ۳۰۰ نفر صاحب شغل شوند اما این اتفاق نیفتاده است.

وی با بیان اینکه آزموده را آزمودن خطاست، اذعان کرد: مومن هیچ گاه از یک سوراخ دوبار گزیده نمی‌شود باید مدیریت اشرافی و تجمل گرایی تغییر کند.

موسوی در ادامه عنوان کرد: باید مدیریت میانه رو که به معنای تسلیم است تغییر پیدا کند و یک مدیریت پاک دست و انقلابی که به فکر قشر ضعیف جامعه باشد جایگزین شود.

امام جمعه شهرستان آبیک با اشاره به همایش روز کارگر که در مرقد مطهر امام راحل برگزار شد، اظهار کرد: در این همایش کارگران شعار میدادند که “عزا عزا است امروز روز عزا است امروز زندگی کارگر رو به فناست امروز ” و مجری بی ادب برنامه گفتند که دهانتان را خرد می‌کنم.

وی در ادامه افزود: پیامبر بوسه بر دستان کارگر می‌زدند در حالی که این‌ها اینگونه با کارگر رفتار می‌کنند بارها و بارها در این دولت به ائمه اطهار و بزرگان دین توهین شده است و هم اکنون نیز در ستادهای انتخاباتی شاهد توهین به امام رضا(ع) و مدافعان حرم هستیم. 
انتهای پیام/2002

منبع: نگاه آبیک

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان