۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین امضای سند ۲۰۳۰ اسارت فرهنگی را به دنبال دارد
کد خبر: ۲۴۴۰۷۵ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۲/۱۴ ساعت: ۹:۲۴ ↗ لینک کوتاه

دبیر ستاد امربه‌معروف‌ و نهی‌ازمنکر استان قزوین:

امضای سند ۲۰۳۰ اسارت فرهنگی را به دنبال دارد

دبیر ستاد امربه‌معروف‌ونهی‌ازمنکر استان قزوین گفت: امروز تلاش می‌کنند نسل جوان را در فضای بی‌اطلاعی و حیرانی قرار دهند و از مسیر حق منحرف کنند، این سند اسارت فرهنگی را به دنبال دارد.

امضای سند ۲۰۳۰ اسارت فرهنگی را به دنبال دارد
به گزارش سرویس سیاسی صبح قزوین ؛ عباس کاظمی دبیر ستاد امربه‌معروف‌ونهی‌ازمنکر استان قزوین در مسجد مهدیه با اشاره به دستاوردهای انقلاب‌اسلامی و چالش‌هایی که پیش‌رو است، اظهار کرد: علی‌رغم ادعاهایی که دشمنان قسم‌خورده ملت ایران دارند نتوانسته‌اند حقیقت و هویت این ملت را بشناسند.

وی تصریح کرد: گاهی رفتار عناصر نفاق و نفوذی باعث روحیه گرفتن و انگیزه گرفتن دشمنان می‌شود اما حقیقت این است که آن‌ها امت به‌پاخاسته از قرآن و عترت ایران اسلامی را نشناخته‌اند.

کاظمی افزود: وقتی روزهای این ۳۸ سال از عمر انقلاب را ورق می‌زنیم می‌بینیم هر آنچه که دشمنان از ظلم و توطئه توانستند در حق مردم و انقلاب‌اسلامی روا داشتند.

دبیر ستاد امربه‌معروف‌ونهی‌ازمنکر استان ادامه داد: ۱۶ هزار شهید ترور در دهه ۶۰ توسط منافقان تنها گوشه‌ای از انواع ظلم‌ها علیه این ملت قهرمان است که امروز داعش این جنایت‌ها را بازتولید می‌کند.

وی با تصریح بر اینکه داعش دست آموز جریان نفاق در جمهوری اسلامی ایران است، گفت: نباید فراموش کنیم که در تمام طول عمر انقلاب‌اسلامی با چه حجمی از شرارت و دشمنی آشکار مواجه بودیم که مستقیما با مدیریت آمریکا صورت می‌گرفت.

کاظمی اضافه کرد: اگر هر کشور دیگر به جای ایران، تحت این توطئه‌ها و حمله‌ها قرار می‌گرفت تاکنون متلاشی شده بود چنانچه یک کودتای کوچک توانست ترکیه را بلرزاند؛ هیچ کشوری به جز ایران توان رویارویی با این حملات را ندارد.

ملت ایران اهل سازش با نظام سلطه نیست
دبیر ستاد امربه‌معروف‌و نهی‌ازمنکر استان ابراز کرد: ملت ایران اهل تسلیم و سازش و سکوت در برابر ظلم نیست بلکه حقیقت این ملت ایستادگی و پایداری است.

وی با بیان اینکه شور شهادت در بین جوانان موج می‌زند، افزود: جریان‌هایی که از دوره‌های مختلف تلاش می‌کنند هویت دینی و اعتقادی این ملت را بگیرند از درک این حقیقت عاجز هستند.

کاظمی خاطرنشان کرد: این روزها شخص فاسدی به خود اجازه می‌دهد تا نسبت به شهدای مدافع حرم توهین کند.

دبیر ستاد امربه‌معروف‌ونهی‌ازمنکر استان گفت: این جریان هیچ ربطی به امام راحل و انقلاب و توده‌های مردم ندارد اما با بعضی ادعاها و پوشش‌ها خیانت آشکار را در حق ملت جمهوری اسلامی ایران مرتکب می‌شوند.

وی تاکید کرد: جریان مدرن نفاق در داخل کشور مزدوران نظام سلطه جهانی و استکبار هستند که برای به انحراف کشاندن جامعه به هر کاری دست می‌زنند.

کاظمی ادامه داد: وقتی شخصی که عضو مؤثری در ستاد تبلیغاتی یکی از کاندیدای ریاست جمهوری است در اصفهان به شهدای مدافع حرم بی‌حرمتی می‌کند، به‌قدری کار این فرد نفرت‌انگیز است که حتی هم‌قطاران او در آمریکا نسبت به این موضوع معترض می‌شوند.

دبیر ستاد امربه‌معروف‌ونهی‌ازمنکر استان عنوان کرد: در اواخر دهه ۷۰ و در دهه ۸۰ شاهد جریان فساد گسترده توسط این آقا در شهرداری تهران بودیم، این جریان منتظر فرصتی است تا امام راحل و یاران او را محاکمه کنند.

وی اضافه کرد: این جریان در پس یک بازی فریبکارانه تحت عنوان اصولگرا و اصلاح‌طلب پنهان شده‌اند، بنا به تاکید رهبر معظم انقلاب ما تنها یک خط داریم و آن هم خط انقلاب است.

انحراف سیستم تصمیم‌ساز به سمت جریان لیبرال از اهداف نفوذ است

این مسوول ادامه داد: آقایان باید امروز تکلیف خودشان را با خط انقلاب مشخص کنند، اصلاح‌طلبی اگر به معنای فرهنگ و نگاه عاشورایی است ما جانمان را هم برای آن می‌دهیم.

دبیر ستاد امربه‌معروف‌ونهی‌ازمنکر استان در ادامه گفت: اگر اصلاح‌طلبی یعنی ترس از کدخدا ، اشرافی‌گری، نادیده گرفتن حقوق مردم محروم و چشم بر حقوق‌های نجومی و جریان نفاق بستن هرگز ما این جریان را قبول نداریم و در برابر آن می‌ایستیم.

کاظمی تشریح کرد: عده‌ای این روزها در فضای غبارآلود و سیاسی سعی می‌کنند اذهان عمومی را در پس بازی‌های اصلاح‌طلبی فریب دهند، مردم نباید اجازه دهند بار دیگر جریان لیبرال بر مقدرات این کشور حاکم شوند.

وی با بیان اینکه ایران تنها کشور اسلامی مستقل و مقتدر در منطقه و جهان است، تصریح کرد: هر کشوری در مسیر رضایت نظام سلطه حرکت کرد امروز مردمانشان در بدترین وضعیت سیاسی، امنیتی، اجتماعی و اقتصادی به سر می‌برند.

کاظمی یادآور شد: هدف نفوذ در سال‌های اخیر این بوده که سیستم تصمیم‌گیری و تصمیم‌ساز نظام به سمت جریان غرب‌گرا و لیبرال منحرف شود که متاسفانه در بعضی از بخش‌ها به این موفقیت رسیدند.

این مسوول با اشاره به اینکه انتقادها به معنای سیاه‌نمایی نظام نیست، افزود: هر جا که با تکیه بر اندیشه‌های امام راحل و صادقانه و از روی علم و آگاهی عمل کردیم به پیشرفت‌های بزرگی دست یافتیم.

واردات کالاهای بنجل خارجی، شرکت‌های داخلی را از چرخه تولید خارج کرده است
دبیر ستاد امربه‌معروف‌ونهی‌ازمنکر استان ادامه داد: هر جا نگاهمان به بیگانگان بود و منتظر لطف و عنایت آن‌ها شدیم، بدبختی و گرفتاری بر سر ملت آمد.

وی توضیح داد: امروز از ۳ هزار و ۷۱۴ بنگاه اقتصادی کوچک و بزرگ بیش از هزار و ۷۰۰ کارگاه تعطیل و نیمه‌تعطیل است و بخش قابل توجهی از کارخانجات توان پرداخت حقوق ندارند که نتیجه بی‌توجهی به تولید و واردات بی‌رویه است.

کاظمی با بیان اینکه متاسفانه توان و ظرفیت جوانان نادیده گرفته می‌شود، ابراز کرد: واردات کالاهای بنجل خارجی بسیاری از شرکت‌های تولیدی تازه جان‌گرفته را از مدار تولید خارج کرد.

دبیر ستاد امربه‌معروف‌ونهی‌ازمنکر استان اظهار کرد: دولت به‌واسطه اینکه از یک تشر آمریکا می‌ترسد اجازه پرتاب و آزمایش ماهواره‌ای که به دست توانمند جوانان کشور ساخته شده است را نمی‌دهد، باید پرسید در ازای چه محصولی چنین سیاست ننگینی را در پیش گرفته‌اند؟!

این مسوول تاکید کرد: باید آگاهانه و با هوشیاری از فضایی که در آن قرار داریم در عرصه حضور یابیم تا جریان‌ها با شعار اصولگرا و اصلاح‌طلب ما را فریب ندهند.

وی ابراز کرد: انقلاب اسلامی به دنبال حل مشکلات و رسیدگی به امور محرومان است؛ یک جریان پیر و خسته که انگیزه‌ای برای کار و عمل ندارد، نمی‌تواند کشور را رو به جلو حرکت دهد.

کاظمی افزود: عدالت و پیشرفت در نوکری آمریکا نیست و جریانی که این راه را در پیش گرفته است به اراده خودِ مردم در زباله‌دان تاریخ به فراموشی خواهد رفت.

دبیر ستاد امربه‌معروف‌ونهی‌ازمنکر استان با تصریح بر اینکه امروز خطر انحراف از مکتب امام خمینی(ره) جدی است، کرد: جریانی که ادعای شاگردی و یاوری امام راحل را دارند با اجنبی فالوده می‌خورند و حتی جرات بازخوانی اندیشه‌های امام راحل را ندارند.

این مسئول با اشاره به امضای سند ۲۰۳۰ توسط دولت، گفت: امروز تلاش می‌کنند نسل جوان را در فضای بی‌اطلاعی و حیرانی قرار دهند و از مسیر حق منحرف کنند، این سند اسارت فرهنگی را به دنبال دارد.

وی خاطرنشان کرد: حقوق‌های نجومی آستانه تحمل و پایداری مردم در برابر سختی‌ها را پایین آورد و موجب شکاف اجتماعی شد که قابل قیمت‌گذاری نیست و مسابقه جمع کردن غنیمت تا پایین‌ترین سطوح مدیریت دولت رسید.
انتهای پیام/2002
کاظمی عنوان کرد: حاصل کار جریان لیبرال و غرب‌گرا کم‌رنگ شدن اعتماد، مشارکت و رضایت مردم است که از سرمایه‌های مهم برای هر نظامی محسوب می‌شود و ربطی هم به اصولگرا و اصلاح‌طلب ندارد بلکه مبانی و نسخه حقیقی انقلاب‌اسلامی است.

دبیر ستاد امربه‌معروف‌ونهی‌ازمنکر استان با بیان اینکه در پس اصلاح‌طلبی نسخه نفوذ را می‌پیچند، تصریح کرد: بزرگ‌ترین منکر، عمل کردن برخلاف مبانی و اصول انقلاب در هر جایگاه و منصبی است و در واقع دزدی فکر و اندیشه ملت محسوب می‌شود.

وی با اشاره به آمارهای ارائه شده در زمینه ایجاد شغل در استان، افزود: چرا اسامی این ۲۰ هزار شغل را اعلام نمی‌کنید؟ چرا بنا به ادعایی که داشتید این کارگران را در روز کارگر به مردم معرفی نکردید؟ و در یک همایش کوچک به مناسبت روز کارگر از دست اعتراض کارگران فرار کردید؟

کاظمی در پایان اظهار کرد: ملت ایران هوشیار است و حرف بی‌عمل را تشخیص می‌دهد، اگر معتقدیم این انقلاب و مملکت متعلق به امام عصر (عج) است، شرکت در انتخابات قطعا یاری امام عصر(عج) خواهد بود و باید فردی را انتخاب کرد که بتواند کشور را در مسیر تحقق جامعه مهدوی پیش ببرد.

انتهای پیام/

منبع: شاخص

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان